10 goals? Een beetje positiever kan wel hoor. Minstens 15.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:14 schreef methodmich het volgende:
Voorzichtige inzet op een goaltje of 10 in de competitie.
Na de wedstrijd tegen Portugal was er ook minstens een LFC-fan op ThisIsAnfield (TIA) die dat ook vondquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:31 schreef twi het volgende:
Dat is meer een of andere sneue Chelsea fan die zich kan meten met de user die boven me reageert wanneer het over Huntelaar gaat
Niet echt gedurfd. Hij is nu toch een Red. En de titel winnen jullie toch niet. Dat kan beterquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:29 schreef Doc het volgende:
Ik ga denk ik eens een "schoen-eet" uitspraak doen.
Als-ie meer dan 20 goals scoort in de PL zal ik op de plek waar nu LFC - CL WNNERS 2004-2005 staat " Kuyt is een topper" plaatsen en een jaar laten staan.
Als-ie meer dan 25 goals scoort in de PL of PL topscorer wordt koop ik een LFC-shirt met z'n naam
Als daarbij (naast 20+ doelpunten) LFC ook nog de Premiership wint zal ik in plaats van " Kuyt is een topper" de tekst " Kuyt is de beste nederlandse voetballer ooit" plaatsen en zal ik F'noord een jaar lang vol-uit schrijven.
Ja, dat zie je ook allemaal supporters zeggen op 606 inderdaad. Kuijt is gewoon flut in Oranje, klaar. Maar dat zegt niet zoveel, gezien 'ie daar alleen als stand-in heeft gestaan, of op de vleugels. Jammerlijk gefaald.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:20 schreef Doc het volgende:
Na de wedstrijd tegen Portugal was er ook minstens een LFC-fan op ThisIsAnfield (TIA) die dat ook vond
Ja, voor niets gaat de zon op hoorquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:32 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Niet echt gedurfd. Hij is nu toch een Red. En de titel winnen jullie toch niet. Dat kan beter![]()
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:36 schreef Erasmusch het volgende:
En 25 haalt ie ook niet nee.
Goede opvoedingquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:42 schreef Doc het volgende:
M'n ouste dochter (8 jaar) was trouwens wel blij met de komst van Kuyt bij LFC
Hehe. Dus bij 20+ een shirtje en bij 25+ Feyenoord voluit schrijven?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:43 schreef Doc het volgende:
[..]Ja he he - hij moet wel iets heel bijzonders presteren voordat ik met een shirtje van 'm rond ga lopen hoor
Maar ik mats je: 20 of meer en 25 of meer.
En ik verwacht ook niet dat LFC kampioen wordt - ik ga niet voor de lol een jaar lang F'noord voluit schrijven
Hoeveel kostten Harry en Macka ook weer?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Feyenoord weet toch niet hoe ze geld moeten uitgeven
Over Harry hebben we het niet, Macka is een heldquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:22 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Hoeveel kostten Harry en Macka ook weer?![]()
quote:
Ik zal er over denken. Volgens mij gaan we uit deze onderhandelingen komenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:48 schreef Erasmusch het volgende:
Hehe. Dus bij 20+ een shirtje en bij 25+ Feyenoord voluit schrijven?
Man, wat een kansloze uitspraak, zo lust ik er ook nog wel 10quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:29 schreef Doc het volgende:
Ik ga denk ik eens een "schoen-eet" uitspraak doen.
Als-ie meer dan 20 goals scoort in de PL zal ik op de plek waar nu LFC - CL WNNERS 2004-2005 staat " Kuyt is een topper" plaatsen en een jaar laten staan.
Als-ie meer dan 25 goals scoort in de PL of PL topscorer wordt koop ik een LFC-shirt met z'n naam
Als daarbij (naast 20+ doelpunten) LFC ook nog de Premiership wint zal ik in plaats van " Kuyt is een topper" de tekst " Kuyt is de beste nederlandse voetballer ooit" plaatsen en zal ik F'noord een jaar lang vol-uit schrijven.
Die is wel Catchyquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:20 schreef Doc het volgende:
[..]
" slightly improverd version of Erik Meijer"
Het zit mij nog steeds niet lekker.. 18 miljoen voor die blonde rakkerquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:50 schreef ASroma het volgende:
"Kuyt will be another Morientes at anfield. even fowler will score more goals"
![]()
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Feyenoord weet toch niet hoe ze moeten overleven zonder Kuyt
Nummer 18 dus Docquote:Kuyt signs for RedsAug 18 2006
By Dan Kay, icLiverpool
LIVERPOOL have completed the signing of striker Dirk Kuyt from Feyenoord.
Manager Rafael Benitez takes his team to Sheffield United tomorrow (Saturday) for a 12.45pm season opener and Kuyt is now in contention to play, although more likely is that he will begin on the bench.
Liverpool had only to examine the results of Kuyt's medical on Friday morning before finalising the signing of the Holland international.
Those results were satisfactory and the 26-year-old now joins a club where he will find competition for places from the likes of Peter Crouch, Craig Bellamy and Robbie Fowler.
The fee for Kuyt remains undisclosed.
"He'll score a lot of goals for us," Benitez told liverpoolfc.tv.
"His movement is good, his finishing is fantastic and we now have more possibilities in the wide areas and also between the lines."
Kuyt declared his delight at having joined his 'dream club', saying "It really is a big honour for me to play for Liverpool.
"I watched a lot of Liverpool matches on the television in Holland. I watched the Champions League final which was the most crazy match I've ever seen!
"I have always loved watching Liverpool play. I won't lie and say I have been a fan since I was two years old but this is a special club with a lot of history that I admire very much. It is a dream to play for them."
The Dutchman, who has signed a four-year contract, will wear the number 18 shirt at Anfield.
Ik zei toch ook voorzichtige inzet.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:52 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
10 goals? Een beetje positiever kan wel hoor. Minstens 15.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |