Omdat het vliegveld van Nice het dichtste bij Monte Carlo ligt.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:38 schreef k_man het volgende:
Waarom specifiek Nice?
Daar ga ik volgende week vrijdag heen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:42 schreef qwerty_x het volgende:
ik vind Parijs een goede keus, ongeacht het jaargetijde
maar daar schijn ik zo ongeveer de enige in te zijn hiero
dat is toch wel één van de grote voordelen voor jullie: alles is heel dichtbij en de vliegprijzen achterlijk goedkoopquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Daar ga ik volgende week vrijdag heen.![]()
Londen en Nice in december kosten toch al gauw meer dan 100 euro voor een retourtje.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:47 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
dat is toch wel één van de grote voordelen voor jullie: alles is heel dichtbij en de vliegprijzen achterlijk goedkoop
ik zou er bijna jaloers van worden
*meld*quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:42 schreef qwerty_x het volgende:
ik vind Parijs een goede keus, ongeacht het jaargetijde
maar daar schijn ik zo ongeveer de enige in te zijn hiero
Is leuk voor een lang weekend. Ik ben er vorig jaar geweest; Nice zelf is niet veel te zien (een oud centrum en een paar interessante musea), dus een autootje huren is een must om stadjes als Eze, Ventimiglia en StPaul de Vence te gaan zien.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:20 schreef Jaguarized het volgende:
Nice in de winter (december), is daar wat te doen? Of wat is uberhaupt een leuke winterbestemming?
Voor Nederlanders is dat nog altijd 10 euro. Voor Duitsers is het een tijd geleden afgeschaft.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:59 schreef Fogel het volgende:
Moet je in Turkije (Instabul), als Nederlander zijnde, nog steeds een visum kopen ter plekke, en uitsluitend met gepast geld (vroeger 2 maal een briefje van 10 gulden)??
Bij je buren in het zuiden ook al. Als je tenminste nationaal vliegtquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:47 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
dat is toch wel één van de grote voordelen voor jullie: alles is heel dichtbij en de vliegprijzen achterlijk goedkoop
ik zou er bijna jaloers van worden
Ja ongeveer één film en een drankje aan de bar of een hapje in het restaurant. Of twee films.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 07:53 schreef Jaguarized het volgende:
Hoe lang doet die boot naar van HvH naar Harwich er over DT? 3,5 uur?
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik denk dat het weinig uit maakt, zeker nu
? Ik zie hier geen Easyjets/Ryan Airs/Air Berlins hoor? Hooguit LADE, maar dan vlieg je met een Fokker 28 of met een oude B707...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Bij je buren in het zuiden ook al. Als je tenminste nationaal vliegt
Ik had het over de prijs. Met wat voor vliegtuig zal me echt aan mijn reet roestenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:53 schreef flipsen het volgende:
[..]
? Ik zie hier geen Easyjets/Ryan Airs/Air Berlins hoor? Hooguit LADE, maar dan vlieg je met een Fokker 28 of met een oude B707...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |