En het struikgewas uitgedroogdquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:16 schreef Douwe het volgende:
En toen jij de zon zag was de stoep ook gelijk droog?
Dat is al een aantal jaar zo dat Eelde meer mensen aantrekt.quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:58 schreef Douwe het volgende:
Ik wist het niet, Jag. Ik lees dan ook de Groniger Courant niet.
Nee, ik ben net iets meer dan een half uur op Schiphol geweest. Wieso?quote:Op maandag 14 augustus 2006 21:49 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Nog bij de last minute balies geweest?
Gezien het 'nieuws' dat het daar storm liepquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:10 schreef Jaguarized het volgende:
Nee, ik ben net iets meer dan een half uur op Schiphol geweest. Wieso?
Ga in dat geval gewoon voor het SAS hotel, daar krijg je meer waar voor je geld dan bij Munch. Qua ligging maakt het niet zo heel veel uit. Carlton ligt iets, maar niet veel, verder van het OV af, maar net aan de andere kant van Karl Johans gate, achter Aker Brygge, waar wat minder te doen is (op Aker Brygge iswel vanalles te doen, maar het is de duurste uitgaansplek van Oslo...).quote:Op maandag 14 augustus 2006 01:42 schreef Douwe het volgende:
Zeg Fogel, laatste vraag nog over hotels in Oslo: Carlton, Radisson SAS of Thon Munch? Zijn allemaal rond dezelfde prijs per nacht, en zeggen allemaal dat ze in het centrum liggen
En flipsen: Naar RioMet die Oostenrijkse chicks?
Mag je mooi voor mij wat tijdschrijften meenemenquote:Op maandag 14 augustus 2006 18:53 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik zag inderdaad prijzen waar ik niet blij van werd... Dus plannen gewijzigd, ze komt terug eind augustus, gaan we samen een weekje skiën in Bariloche, dan nog een weekje BsAs en daarna vliegt zij terug en ik een week later (22e). En rond 9 oktober kom ik weer terug
Neen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:20 schreef Fogel het volgende:
Heb je haar in de trein al gepakt?
21 minuten ofzo.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:22 schreef Fogel het volgende:
Je bent te laat!
En wat heb je dan in de afgelopen 14 uur gedaanquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:17 schreef Jaguarized het volgende:
Neuh ik kwam aan om 08.41, iemand opgehaald en daarmee de trein van 09.21 gepakt.
Gezellig op een studentenkamer in Groningen doorgebracht, gegeten en boodschappen gedaan.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:31 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
En wat heb je dan in de afgelopen 14 uur gedaan![]()
Zijn daar foto's van ?quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:35 schreef Jaguarized het volgende:
Gezellig op een studentenkamer in Groningen doorgebracht, gegeten en boodschappen gedaan.![]()
Dat wilde ze niet.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij heeft zijn chickie dus opgehaald en meteen niet met rust gelaten na een reis van 35 uur
Een Nymfoquote:
Nee, dit is er een uit NZ.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:44 schreef Douwe het volgende:
Ik voel een zekere mate van medelijden. Is dit die Thaise, of die Koreaanse?
En DT: dat boekje over Oslo heb ik al
Wij ook niet van jouw chick(s)...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik heb nog steeds geen foto gezien denk ik
Oh die had ik je een keer gestuurd alleen die had je geweigerd.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik heb nog steeds geen foto gezien denk ik
Alleen zijn rechtervoet.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 07:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Krijg je Hitler er ook bij die MB?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |