Ach, de slowchat heeft wel vaker niet met TRV te makenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:59 schreef forzaola het volgende:
wat heeft dit met travel te maken?
Ik voel een matige grap aankomen over ofwel het benzinestation dan wel de garagequote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:36 schreef UIO_AMS het volgende:
K-man, wat is je eerste reisbestemming in die patserbak?
Even doorrijden naar Oostenrijk of Spanjequote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:48 schreef k_man het volgende:
Kweenie, het schijnt komend weekend niet zulk best weer te worden. Dus open rijden zal waarschijnlijk niet gaan.
Ik wou een matige grap maken over homoparkings.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:38 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik voel een matige grap aankomen over ofwel het benzinestation dan wel de garage![]()
[afbeelding]
Omdat jij het zo graag wilt.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die zijn nooit matig
Knock yourself out
[SC] HTL #83 - Wachten op flipsen duurt te langquote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:26 schreef flipsen het volgende:
En waar is verdomme de link naar het vorige topic?Wat een kut OP
![]()
Wheheh.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Omdat jij het zo graag wilt.
Ik denk dat zn eerste reisbestemming DAM zn favoriete parkeerplaats is.
Alhoewel ik toe moet geven dat de koeken die ik kocht bij een bakkertje in Parijs best lekker waren :qquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:01 schreef Fogel het volgende:
Koekjes zijn nog altijd beter dan Parijs!
Had je je sollicitatiebrief al klaar liggenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:04 schreef k_man het volgende:
Was je gisteravond maar in zo'n rebelse bui geweest DT.
Wat doe jij met een foto van een blauwe SLK in je broekquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:24 schreef Douwe het volgende:
Op dat moment gooide ik een foto van een blauwe SLK op de toonbank, je had hem moeten zien
Oh je valt niet op vrouwen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:36 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat zal precies de instelling zijn waarmee veel mensen aan zo'n vakantie beginnen ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |