Mwoah, het is dat ik hier op Fok! kom, anders had ik niet geweten wat het was.quote:
iddquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:20 schreef pyl het volgende:
[..]
Terzijde: goed beschouwd heeft die Maud het toch al ver geschopt, nietwaar? In één adem worden genoemd met Paul McCartney, da's toch niet niks.![]()
Boe's "wie neukt met wie-lijst" Deel 21quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:23 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Wel raar trouwens dat Boebiedoe zo de hand boven het hoofd gehouden wordt, er was een tijd terug bijna aangifte tegen hem gedaan door Fok!...
Jawel hoor!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:24 schreef lienelien het volgende:
Hard-Fi
guillemots
Broken Social scene
arctic monkeys
the veils
razorlight
tiga
bloc party
infadels
!!!
Wow.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:26 schreef pyl het volgende:
[..]
Mwoah, het is dat ik hier op Fok! kom, anders had ik niet geweten wat het was.![]()
wist ik welquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:29 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Jawel hoor!
lienelien +1
Nog maar 1 weekje!
Als dat serieus is...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:27 schreef ChrisJX het volgende:
Boe's "wie neukt met wie-lijst" Deel 21
dat ik er niet in sta klopt ookquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:36 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik sta er ook in, en die info klopt in ieder geval![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:37 schreef Asmodian het volgende:
Kosher, de dietaire regels van het jodendom
Yayquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:39 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
kashrut, oftewel kasjroet voor de kaaskoppen, betekent in het Hebreeuws competentie, en is het geheel van de spijswetten van het Jodendom.
Asmodian +1
Da's dus niet kosherquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:45 schreef Daffodil31LE het volgende:
....môgguh....
Huh, wat? Koosjer?
* Daffodil31LE verslikt zich in z'n spek met eieren...
...solly.
Ja, zeg. Dat weet ik, met mijn katholieke opvoeding en 2 belachelijke doopnamen niet eens (meer)quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:44 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Yay
Als ik dat niet had geweten had ik mezelf hier toch echt niet meer durven te vertonen
Maaruh:
Noem mij maar even de 10 Geboden
(wou eerst naar 8 vragen, maar de 10 geboden zijn toch wel de basis van alle normen en waarden in onze maatschappij. Dus ik denk dat ik ze best allemaal kan vragen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |