Maar daarna zijn er nog 2 opgestapt toch.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:09 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Dat zocht ik
De lijst
Asmodian +1
Voor de derde keer in m'n AKQ-carriere een ander icontje:quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:09 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Dat zocht ik
De lijst
Asmodian +1
In ieder geval Rubbereend, las ik ergens.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:12 schreef Neleos het volgende:
[..]
Maar daarna zijn er nog 2 opgestapt toch.
quote:Wij mailen nooit terug met info namens iemand, maar twee mods hebben
die 150 posts toch echt uit MUZ gehaald (zowel in het Maud als Paul
McCartney topic).
Als je geband wordt om je posts, worden die vaak verwijderdquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:16 schreef Neleos het volgende:
Dan hebben ze die gewist. In McCartney topic staan maar 3 posts van Stanley en Nembrio![]()
Ex-modjes, bedankt!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:13 schreef pyl het volgende:
[..]
In ieder geval Rubbereend, las ik ergens.![]()
Terzijde: goed beschouwd heeft die Maud het toch al ver geschopt, nietwaar? In één adem worden genoemd met Paul McCartney, da's toch niet niks.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:13 schreef AntonDingeman het volgende:
Mail terug:
[Wij mailen nooit terug met info namens iemand, maar twee mods hebben
die 150 posts toch echt uit MUZ gehaald (zowel in het Maud als Paul
McCartney topic). ]
Mwoah, het is dat ik hier op Fok! kom, anders had ik niet geweten wat het was.quote:
iddquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:20 schreef pyl het volgende:
[..]
Terzijde: goed beschouwd heeft die Maud het toch al ver geschopt, nietwaar? In één adem worden genoemd met Paul McCartney, da's toch niet niks.![]()
Boe's "wie neukt met wie-lijst" Deel 21quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:23 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Wel raar trouwens dat Boebiedoe zo de hand boven het hoofd gehouden wordt, er was een tijd terug bijna aangifte tegen hem gedaan door Fok!...
Jawel hoor!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:24 schreef lienelien het volgende:
Hard-Fi
guillemots
Broken Social scene
arctic monkeys
the veils
razorlight
tiga
bloc party
infadels
!!!
Wow.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:26 schreef pyl het volgende:
[..]
Mwoah, het is dat ik hier op Fok! kom, anders had ik niet geweten wat het was.![]()
wist ik welquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:29 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Jawel hoor!
lienelien +1
Nog maar 1 weekje!
Als dat serieus is...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:27 schreef ChrisJX het volgende:
Boe's "wie neukt met wie-lijst" Deel 21
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |