Wáááááát!?!?!quote:Stanley_Climbfall en Nembrionic zijn een week weg, zijn samen flink aan het baggeren geweest in ongeveer 150 posts.
Zou dat betrekken hebben op posts in AKQ (al dan niet over SHE)? Ik durf hier bijna niets meer te zeggen...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:40 schreef Neleos het volgende:
Hadden jullie dit al gezien?
Banmeldtopic - Wie ban je nu? deel XXVIII [oude stijl]
Wat gebeurd er toch allemaal op FOK!?
1: Ze zijn gek gewordenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:40 schreef Neleos het volgende:
Hadden jullie dit al gezien?
Wat gebeurd er toch allemaal op FOK!?
Ik had al kaas gezegd, en daar voeg ik nu tulpen aan toe.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:26 schreef U het volgende:
Hmm, maar ik ga zo even lunchpauze houden; het antwoord dat ik zocht is nog niet gegeven, maar AntonDingeman kan eventueel een antwoord goedrekenen (zo moeilijk is het niet, hoeveel typisch hollandsche dingen kun je nou in machines gooien...)
Mail verstuurd naar lucille@fok.nlquote:Beste "Lucille",
In het banmeldtopic stond dit:
"Stanley_Climbfall en Nembrionic zijn een week weg, zijn samen flink aan het baggeren geweest in ongeveer 150 posts."
Kun je aangeven in welke topics ze baggerden?
groetjes,
AntonDingeman
Ben benieuwd of je antwoord krijgt. Maar pas maar op, voor je het weet mag je ook een weekje 'met vakantie'...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:46 schreef AntonDingeman het volgende:
Mail verstuurd naar lucille@fok.nl
Mooi, dat was ik ook van planquote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:46 schreef AntonDingeman het volgende:
Mail verstuurd naar lucille@fok.nl
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:52 schreef AntonDingeman het volgende:
Wat een puinzooi in FB.![]()
En dat allemaal om een grap over het verdrinken van katten.
Kun je een samenvatting geven?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:52 schreef AntonDingeman het volgende:
Wat een puinzooi in FB.![]()
En dat allemaal om een grap over het verdrinken van katten.
Hij wel: Samenvatting?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:55 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Kun je een samenvatting geven?![]()
Die waren het niet met Danny's ingrijpen op F&F eens waardoor ze in staking zijn gegaan. Naar ik meen was het antwoord van Danny vervolgens de bans. Lees meer op www.uitgeverij-stofje.nl.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:02 schreef Asmodian het volgende:
Kan iemand me misschien vertellen hoe het zit met die gebande mods?
Er staat in een post van mij hierboven een link naar een post van Croupouque die het allemaal voor je uitlegt.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:02 schreef Asmodian het volgende:
Kan iemand me misschien vertellen hoe het zit met die gebande mods?
Mooie poging. Hopen dan maar dat je wat hoort van Lucille?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:58 schreef AntonDingeman het volgende:
Stanley_Climbfall en Nembrionic
quote:Jij bent toch niet Stanley_Climbfall of Nembrionic, toch?
Groeten,
Lucille
quote:Nee, maar ik wil het namens hen graag weten. Ze zaten de hele nacht in de AKQ-reeks van MEN, ze konden helemaal niet baggeren.
AntonDingeman
Hoor je niet.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:05 schreef Neleos het volgende:
[..]
Mooie poging. Hopen dan maar dat je wat hoort van Lucille?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |