Mwoah, het is dat ik hier op Fok! kom, anders had ik niet geweten wat het was.quote:
iddquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:20 schreef pyl het volgende:
[..]
Terzijde: goed beschouwd heeft die Maud het toch al ver geschopt, nietwaar? In één adem worden genoemd met Paul McCartney, da's toch niet niks.![]()
Boe's "wie neukt met wie-lijst" Deel 21quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:23 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Wel raar trouwens dat Boebiedoe zo de hand boven het hoofd gehouden wordt, er was een tijd terug bijna aangifte tegen hem gedaan door Fok!...
Jawel hoor!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:24 schreef lienelien het volgende:
Hard-Fi
guillemots
Broken Social scene
arctic monkeys
the veils
razorlight
tiga
bloc party
infadels
!!!
Wow.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:26 schreef pyl het volgende:
[..]
Mwoah, het is dat ik hier op Fok! kom, anders had ik niet geweten wat het was.![]()
wist ik welquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:29 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Jawel hoor!
lienelien +1
Nog maar 1 weekje!
Als dat serieus is...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:27 schreef ChrisJX het volgende:
Boe's "wie neukt met wie-lijst" Deel 21
dat ik er niet in sta klopt ookquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:36 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik sta er ook in, en die info klopt in ieder geval![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:37 schreef Asmodian het volgende:
Kosher, de dietaire regels van het jodendom
Yayquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:39 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
kashrut, oftewel kasjroet voor de kaaskoppen, betekent in het Hebreeuws competentie, en is het geheel van de spijswetten van het Jodendom.
Asmodian +1
Da's dus niet kosherquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:45 schreef Daffodil31LE het volgende:
....môgguh....
Huh, wat? Koosjer?
* Daffodil31LE verslikt zich in z'n spek met eieren...
...solly.
Ja, zeg. Dat weet ik, met mijn katholieke opvoeding en 2 belachelijke doopnamen niet eens (meer)quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:44 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Yay
Als ik dat niet had geweten had ik mezelf hier toch echt niet meer durven te vertonen
Maaruh:
Noem mij maar even de 10 Geboden
(wou eerst naar 8 vragen, maar de 10 geboden zijn toch wel de basis van alle normen en waarden in onze maatschappij. Dus ik denk dat ik ze best allemaal kan vragen)
Volgens mij ook niet, maar geen arbeid verrichten op de sabbat is er ook geen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:49 schreef U het volgende:
volgens mij is uw naasten lief hebben geen gebod, maar mist er nog eentje over geen arbeid verrichten op de zondag
hmm, ik dacht van wel, maar 'tis wel lang geledenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:50 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Volgens mij ook niet, maar geen arbeid verrichten op de sabbat is er ook geen.
Heerlijk jongen...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:45 schreef Daffodil31LE het volgende:
....môgguh....
Huh, wat? Koosjer?
Daffodil31LE verslikt zich in z'n spek met eieren...
...solly.
Volgens mij volgt dat uit het Scheppingsverhaal, niet uit de 10 Geboden.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:51 schreef U het volgende:
hmm, ik dacht van wel, maar 'tis wel lang geleden
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:49 schreef Berkery het volgende:
1. Gij zult geen links plaatsen naar info uit crewfora.
The pleasure is all minequote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:51 schreef Asmodian het volgende:Geweldig leuk dat je komt, Chris!!
*done*quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:51 schreef Asmodian het volgende:
Kan je trouwens ChrisJX toevoegen aan het lijstje meet-bezoekers op de OP?
Beide denk ik, de oorsprong uit het scheppingsverhaal, en verwerkt tot gebodquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:52 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Volgens mij volgt dat uit het Scheppingsverhaal, niet uit de 10 Geboden.
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:55 schreef Asmodian het volgende:
Okee, het was moeilijk tellen, maar ik ben er uit:
ChrisJX had 9/10 goed, alles behalve de laatste.
Daf had die laatste wel: De sabbat eren
Dus, heel erg sorry Chris, maar:
Ik vind't prima, hoor - alleen maar gezelligquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:55 schreef ChrisJX het volgende:
Is het een bezwaar als ik vriendjelief eventueel meeneem?
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:57 schreef Asmodian het volgende:
Ik vind't prima, hoor - alleen maar gezellig. Laat 'm misschien ff een puntje scoren op de AKQ, dan heeft niemand problemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |