Uiteraard. Ik heb eens gehoord dat ze dachten dat ze Dolly Parton gestrikt hadden, weet niet of dat waar is.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:11 schreef Berkery het volgende:
Tammy Wynette
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:23 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik was al wat langer wakker...
(tvp)
Ik heb ook gespiekt. Weet je wel zeker dat het niet gegeven is? Of zou Berkery het gedetailleerder willen?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:32 schreef raistlin6 het volgende:
het goede antwoord is in ieder geval nog niet gegeven.
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:29 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Hey MaJo, ben je al bij de dok geweest?
Yep ben bij dok geweest. Hij denkt dat ik misschien bloedarmoede heb of een virus. Morgen moet ik bloed laten prikken dus dan weten we weer meerquote:
Misschien ook een idee om niet de hele dag achter de computer te zitten? En veel (water) drinken!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:44 schreef MaJo het volgende:
Yep ben bij dok geweest. Hij denkt dat ik misschien bloedarmoede heb of een virus. Morgen moet ik bloed laten prikken dus dan weten we weer meerVoel me wel goed trouwens, niet teveel lopen allen
![]()
dolle_hond +1quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:47 schreef dolle_hond het volgende:
snelwandelen?
welquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:52 schreef U het volgende:
geen bokkepootje ofzo toch?
mergpijpjequote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:54 schreef U het volgende:
ah, ik zat nog te zoeken naar 'n ander woord, maar dit kwam wel als eerste in me op..
die zijn oa gladquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:55 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
mergpijpje
die ziet er anders uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |