nanking.nl ?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:11 schreef NanKing het volgende:
Ik weet nog steeds geen hippe naam voor een url.
Ja ik heb albums die gebrand zijn door maten, en die zijn te lui om de ID3 tags goed te zetten waardoor ik nu met een gatenkaas libary zit.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:12 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik heb bij alles nummers de artiest en het nummer goed staan
Dat heb ik ook wel eens, maar ben dan weer zo autistisch dat alles goed moet staanquote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:13 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Ja ik heb albums die gebrand zijn door maten, en die zijn te lui om de ID3 tags goed te zetten waardoor ik nu met een gatenkaas libary zit.![]()
Is het ooit de moeite waard om terug te lezen dan?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:13 schreef PrintScreen het volgende:
Ik was ff de hond uitrennen, is teruglezen nodig?
C'mon,quote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:13 schreef PrintScreen het volgende:
http://www.combell.com/nl/default.asp had in november een actie door DNS Belgium met gratis 5 domeinen naar keuze voor iedereen....quote:
-iedereen is nog wakkerquote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:13 schreef PrintScreen het volgende:
- ik zou weg gaan, ben er nog.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:15 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
-iedereen is nog wakker
-mijn playlist is kapot
-guitarist zijn playlist is goed
-nanking weet geen url
Samenvatting![]()
Ah thnx, ik zal het onthouden.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:15 schreef Qunix het volgende:
[..]
http://www.combell.com/nl/default.asp had in november een actie door DNS Belgium met gratis 5 domeinen naar keuze voor iedereen....
ik heb Qunix.be QunixTV.be QunixFM.be en AnimeniA.be gekregen....
Die jaar daarvoor hadden ze gratis .info domeinen.
Nu zit mogelijk een gratis .eu aan te komen in november dan.
-het bier is op.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:17 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
- ik zou weg gaan, ben er nog.
- .be is nutteloos
- ik ben gek
o nee dat laatste was al bekend
- echte nederlanders graaien alles wat gratis is zoals ikquote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:17 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
- ik zou weg gaan, ben er nog.
- .be is nutteloos
- ik ben gek
o nee dat laatste was al bekend
Het was een vraag die ik tegen beter weten in steldequote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:15 schreef NanKing het volgende:
[..]
Is het ooit de moeite waard om terug te lezen dan?.
Het was idd een zinloze vraagquote:
Thanksquote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:15 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
-iedereen is nog wakker
-mijn playlist is kapot
-guitarist zijn playlist is goed
-nanking weet geen url
Samenvatting![]()
Sims?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:18 schreef demonseeker14 het volgende:
WTF is dit hehehe,
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |