Dat moet dan toch vrij recent zijn geweestquote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:52 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
NB ook geloof ik hoor.!Toen ik net kwam kijken.
![]()
Oeh, ik bloos ervanquote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:53 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik ben een laffe gokker
Alles met Nan erin klinkt okay
SGquote:
Nachtbar, nostalgiequote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:55 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
SG
Ook de Nachtbar kon er wat van
Daar durfden wij ons toen niet te tonen,quote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:55 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
SG
Ook de Nachtbar kon er wat van
Blozende meisjesquote:
Mijn aanwezigheid werd toen ook niet op prijs gesteld.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:56 schreef bolivian het volgende:
[..]
Daar durfden wij ons toen niet te tonen,.
We waren best gastvrij hoorquote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:56 schreef bolivian het volgende:
[..]
Daar durfden wij ons toen niet te tonen,.
Blijf dan nog even gezellig.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:58 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Weltrusten Nan,![]()
(ik heb eigenlijk nog helemaal geen zin om te gaan)
Ik denk erover om bi te wordenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:58 schreef NanKing het volgende:
[..]
Zeg, volgens mij moet je snel ingewijd worden![]()
.
Over ruim 3 minuten is het liedje afgelopen waar ik naar luister, dan ga ik mijn bed opzoekenvinden.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:58 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Blijf dan nog even gezellig.
Veel, HEEL erg veel.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:58 schreef Qunix het volgende:
Nacht bar, hoeveel delen had die?
Ga ik met je mee want ik ga ook slapen dan.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:59 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Over ruim 3 minuten is het liedje afgelopen waar ik naar luister, dan ga ik mijn bed opzoekenvinden
Zoets dacht ik jaquote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:59 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Veel, HEEL erg veel.
Hoogste nummer dat ik kan vinden is deze
Nachtbar #1022 The times, they are achanging
We hebben nog even te gaan.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |