Dat was Sulla wel!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:05 schreef kingjotte het volgende:
Was dat Sulla niet?
Ik zat ook al te puzzelenquote:
ligt eraan wat voor een vraagquote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:08 schreef BwennieBren het volgende:
Mag ik jullie even een vraagje tussendoor stellen, uiteraard niet voor n punt...
Dat plusje of minnetje naast je naam dat betekent toch dat je on of offline bent? Ik heb constant een minnetje terwijl ik toch online benquote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:08 schreef lienelien het volgende:
[..]
ligt eraan wat voor een vraag![]()
Dat kan je bij 'wijzig profiel' aanpassenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:09 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Dat plusje of minnetje naast je naam dat betekent toch dat je on of offline bent? Ik heb constant een minnetje terwijl ik toch online ben
Zuilen. Vroeger veel groter. Maar nu is het grootste deel van Zuilen een wijk van Utrecht. En een groot deel van de landerijen is naar Haarzuilens gegaan toen de familie Van Zuylen trouwde met de familie De Haar.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:07 schreef Nembrionic het volgende:
En hoe heet dat plaatsje nou?
Ligt in de gemeente Maarssen. Zat ik toch nog dichtbij..quote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:09 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Zuilen. Vroeger veel groter. Maar nu is het grootste deel van Zuilen een wijk van Utrecht. En een groot deel van de landerijen is naar Haarzuilens gegaan toen de familie Van Zuylen trouwde met de familie De Haar.
Oh dank je wel lienelienquote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:09 schreef lienelien het volgende:
[..]
Dat kan je bij 'wijzig profiel' aanpassen
iets van 'verberg laatste bezoek' en dan ja of nee dus, oid.
Kasteel De Haar... Ik heb een tijdje in Haarzuilens gewoondquote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:08 schreef geenaam het volgende:
Met kasteel "de haar". Of kasteel Haarzuilen. Daar kom ik niet uit op google.
Die plaats klinkt echt net of de gemiddelde leeftijd daar 60 is.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:11 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Kasteel De Haar... Ik heb een tijdje in Haarzuilens gewoond
ja maar zat bij optiesquote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:14 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ah, je hebt het gevonden zie ik
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:15 schreef Asmodian het volgende:
Ik heb in dit huis gewoond. Mijn adres was 'Brink 1, Haarzuilens'
En nu woon ik dus op de Utrechtse Biltstraat... Volgens Stanley ben ik het Monopoly-bord aan't afwerken
En daar staat JOUW huis bij...quote:Op de schilderachtige Brink in Haarzuilens kunt u na afloop van de rondleiding genieten van een lekker kopje koffie of thee.
Er staat daar een restaurant, 'Het Wapen van Haarzuylen'. Ik heb daar een jaartje boven gewoond.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[..]
En daar staat JOUW huis bij...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |