Hee... Het is niet mijn liedje... Dat zou tekort doen aan het genie van Roger...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:36 schreef geenaam het volgende:
Eigenlijk wilde ik een andere vraag stellen maar die was ik even vergeten.Die stel ik de volgende keer wel. Het was een vraag naar aanleiding van dat leuke liedje van je Daf. Maar eerst nog maar een vraag goed zien te beantwoorden.
quote:Vind me en volg me door gangen, eetzalen en mappen
Je moet volgen, verlaat deze academische fabriek
Je zal me vinden in de
Franz Ferdinandquote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:39 schreef Asmodian het volgende:
Graag de artiest/band en volledige titel van het nummer met de volgende vertaalde lyrics
[..]
Hebbes!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:40 schreef lienelien het volgende:
[..]
Franz Ferdinand
The Dark Of The Matinee
Academic Factory deed het 'mquote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:41 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Hebbes!![]()
Kennelijk helemaal geen extra lyrics nodig
lienelien +1
Het was een vervolgvraagje op de vorige WOI-vraagquote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:42 schreef Daffodil31LE het volgende:
Het is vast die Franz Ferdinand die alles heeft gedaan hier...
Toevoegen? Gewoon haar oude entry even afstoffen lijkt me voldoende hoor...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:43 schreef Asmodian het volgende:
En, lien, kunnen we je toevoegen aan het lijstje in de OP?![]()
![]()
Druppels en emmers... Mensen aan het Duitse hof wisten al sinds de eeuwwisseling dat die oorlog onafwendbaar was...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:43 schreef geenaam het volgende:
Franz Ferdinand. Grote gevolgen had die dood toch ook..![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:43 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Toevoegen? Gewoon haar oude entry even afstoffen lijkt me voldoende hoor...
Dat klopt. Alhoewel dit toch wel de druppel was. Dus uiteindelijk had deze moord grote gevolgen maar je hebt gelijk dat die oorlog er toch wel zou komen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:44 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Druppels en emmers... Mensen aan het Duitse hof wisten al sinds de eeuwwisseling dat die oorlog onafwendbaar was...
Ja, hoor..quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:43 schreef Asmodian het volgende:
En, lien, kunnen we je toevoegen aan het lijstje in de OP?![]()
![]()
Dat zeker... Daarmee is toch de gehele World Order veranderd...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:45 schreef geenaam het volgende:
[..]
Dat klopt. Alhoewel dit toch wel de druppel was. Dus uiteindelijk had deze moord grote gevolgen maar je hebt gelijk dat die oorlog er toch wel zou komen.
Yay!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |