Was het je trouwens opgevallen dat je het tot mijn sig geschopt hebt?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:13 schreef Daffodil31LE het volgende:
Bwa. Daar wen je aan. Je moest eens hier komen rondwandelen op een zondag...
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:26 schreef Nembrionic het volgende:
Toch niet een poppenversie van Collargol toch?
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:29 schreef geenaam het volgende:
slabbertje?
ja zo'n spuugdoekje die je om de nek van je baby kan bindenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:29 schreef geenaam het volgende:
slabbertje?
Ja dat snap ik ook wel. Ik dacht dat het misschien de naam was. Alleen misschien is dat nog wel dommer en kon ik beter net doen of ik niet wist wat een slabbertje is.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:30 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
ja zo'n spuugdoekje die je om de nek van je baby kan binden
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:31 schreef Daffodil31LE het volgende:
Laat ik een gok doen: iets in de buurt van "Klein Duimpje"?
Dat is alvast goed en de naam van dit poppetje lijkt er heel veel opquote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:34 schreef Daffodil31LE het volgende:
MonChou!
Dit ga ik goedrekenenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:41 schreef geenaam het volgende:
munchichi
Die zijn weggelopen. Doen meisjes ook als je ze knijpt. Behalve SHE, die komt terug voor meerquote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:42 schreef Nembrionic het volgende:
Ik had vroeger heel veel van die knijpbeestjes..maar die zie ik ook nooit meer
Nah..SHE knijpt zelfquote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:43 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Die zijn weggelopen. Doe meisjes ook als je ze knijpt. Behalve SHE, die komt terug voor meer
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:43 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Die zijn weggelopen. Doe meisjes ook als je ze knijpt. Behalve SHE, die komt terug voor meer
anders was daffo nog eerder geweestquote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:43 schreef geenaam het volgende:
Even voor de duidelijkheid voor jersky. Ik had jou post nog niet gezien toen ik zei dat die U een O moest zijn.
Oh ja, niet gezien.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:44 schreef jersky het volgende:
[..]
anders was daffo nog eerder geweest
Shit..daar was een docu over op NL3quote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:44 schreef geenaam het volgende:
Hoe heet de Nederlandse kunstfluiter die 2 maal wereldkampioen werd en in welke jaren werd hij dit. Naar aanleiding van dat leuke fluitliedje van je Daf.
Trusten!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:46 schreef BwennieBren het volgende:
Ik ga mijn dochter van WoW afhalen, met r knuffelen en naar mijn mandjeEen fijne voortzetting van AKQ toegewenst, en voor later een goede nachtrust
Succes... Lijkt me niet makkelijkquote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:46 schreef BwennieBren het volgende:
Ik ga mijn dochter van WoW afhalen, met r knuffelen en naar mijn mandjeEen fijne voortzetting van AKQ toegewenst, en voor later een goede nachtrust
Is t ook voor haar maar tis me gelukt en ze is eraf hoor!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Trusten!
Op slashdot.org staat een artikel dat 40% van de WoW spelers écht verslaafd is..
Ja duh. Dat zeg ik net.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:49 schreef geenaam het volgende:
Klein hintje: Zijn achternaam klinkt Frans, tenminste dat vind ik.
Ten eerste is het Geenaam. En ten tweede: Oke trusten!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:49 schreef Asmodian het volgende:
Ik ben bang dat ik het echt niet weet, Geennaam, anders had ik mezelf er niet van kunnen weerhouden
"I can resist everything, except temptation"
-Oscar Wilde
Mea maxima culpa in extremisquote:
Dan is het goedquote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:51 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Mea maxima culpa in extremis
Zal't nooit meer doen
De beschrijving van zijn uiterlijk klopt precies!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:53 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik zit m'n grijze massa te mishandelen. Ik ken 'm. Hij is niet echt knap. Zo'n dikkop met een brilletje.
K*T hoe heet die ook alweer?
Correct en nu de jaartallen nog!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:58 schreef Daffodil31LE het volgende:
Chatroe dan.
correct!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:00 schreef Daffodil31LE het volgende:
Vorig jaar zeker? En dan voor het gemak 2004 ook maar.
Nee..hij woont in Mierloquote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:00 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Geert Chatrou is een kunstfluiter, maar dat is een belg
Klopt, maar het is een Belg. Hij zat hier vorig jaar nog in de Laatste Show na zijn overwinning. Ik meen dat hij toen zij dat hij getrouwd was met een Nederlandse ofzoietsquote:
Geert Chatrou is een Nederlander. Woonachtig in Noord-Brabant. En ook al was hij Belg iedereen begreep toch wel wie ik bedoelde.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:00 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Geert Chatrou is een kunstfluiter, maar dat is een belg
Ikke niet dus stel maar een Bijbelvraag die Asmo mij nog beloofd had..quote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:04 schreef Daffodil31LE het volgende:
Maar goed. Gaat iedereen slapen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |