De beschrijving van zijn uiterlijk klopt precies!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:53 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik zit m'n grijze massa te mishandelen. Ik ken 'm. Hij is niet echt knap. Zo'n dikkop met een brilletje.
K*T hoe heet die ook alweer?
Correct en nu de jaartallen nog!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:58 schreef Daffodil31LE het volgende:
Chatroe dan.
correct!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:00 schreef Daffodil31LE het volgende:
Vorig jaar zeker? En dan voor het gemak 2004 ook maar.
Nee..hij woont in Mierloquote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:00 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Geert Chatrou is een kunstfluiter, maar dat is een belg
Klopt, maar het is een Belg. Hij zat hier vorig jaar nog in de Laatste Show na zijn overwinning. Ik meen dat hij toen zij dat hij getrouwd was met een Nederlandse ofzoietsquote:
Geert Chatrou is een Nederlander. Woonachtig in Noord-Brabant. En ook al was hij Belg iedereen begreep toch wel wie ik bedoelde.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:00 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Geert Chatrou is een kunstfluiter, maar dat is een belg
Ikke niet dus stel maar een Bijbelvraag die Asmo mij nog beloofd had..quote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:04 schreef Daffodil31LE het volgende:
Maar goed. Gaat iedereen slapen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |