Nah..SHE knijpt zelfquote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:43 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Die zijn weggelopen. Doe meisjes ook als je ze knijpt. Behalve SHE, die komt terug voor meer
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:43 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Die zijn weggelopen. Doe meisjes ook als je ze knijpt. Behalve SHE, die komt terug voor meer
anders was daffo nog eerder geweestquote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:43 schreef geenaam het volgende:
Even voor de duidelijkheid voor jersky. Ik had jou post nog niet gezien toen ik zei dat die U een O moest zijn.
Oh ja, niet gezien.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:44 schreef jersky het volgende:
[..]
anders was daffo nog eerder geweest
Shit..daar was een docu over op NL3quote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:44 schreef geenaam het volgende:
Hoe heet de Nederlandse kunstfluiter die 2 maal wereldkampioen werd en in welke jaren werd hij dit. Naar aanleiding van dat leuke fluitliedje van je Daf.
Trusten!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:46 schreef BwennieBren het volgende:
Ik ga mijn dochter van WoW afhalen, met r knuffelen en naar mijn mandjeEen fijne voortzetting van AKQ toegewenst, en voor later een goede nachtrust
Succes... Lijkt me niet makkelijkquote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:46 schreef BwennieBren het volgende:
Ik ga mijn dochter van WoW afhalen, met r knuffelen en naar mijn mandjeEen fijne voortzetting van AKQ toegewenst, en voor later een goede nachtrust
Is t ook voor haar maar tis me gelukt en ze is eraf hoor!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Trusten!
Op slashdot.org staat een artikel dat 40% van de WoW spelers écht verslaafd is..
Ja duh. Dat zeg ik net.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:49 schreef geenaam het volgende:
Klein hintje: Zijn achternaam klinkt Frans, tenminste dat vind ik.
Ten eerste is het Geenaam. En ten tweede: Oke trusten!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:49 schreef Asmodian het volgende:
Ik ben bang dat ik het echt niet weet, Geennaam, anders had ik mezelf er niet van kunnen weerhouden
"I can resist everything, except temptation"
-Oscar Wilde
Mea maxima culpa in extremisquote:
Dan is het goedquote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:51 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Mea maxima culpa in extremis
Zal't nooit meer doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |