Klopt.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:53 schreef teknomist het volgende:
Zo te zien vinden meeste users hun lul belangrijker dan Fok!.
Treurig maar waar..
300 rare ijsmeisjes.zipquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:45 schreef bolivian het volgende:
ZIjn combinaties ook mogelijk?
Die 1e is wat actueler.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:20 schreef BobRooney het volgende:
het is 300.zip en ijsmeis.rar
ik vond ze allebei erg leuk![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:49 schreef -Willempie- het volgende:
ik vind ijsmeis ranzig
Ikke, gooi me maar op msn dan wil ik die 300.zip!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:36 schreef eQuaL het volgende:
Ik heb ijsmeis.zip niet, wie wil ruilen![]()
hmm..quote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:30 schreef Danny het volgende:
[..]
ik denk het niet.
http://www.uitgeverij-stofje.nl/templates/fokstaking.html staat er nog en daar staat nog steeds een enorm gelekt topic uit een crewforum. Dat geeft me nu niet direct de indruk dat ze enorm berouwvol of begripvol zijn. Rancune is een beter woord voor die site.
Is danny al gebant dan??quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:51 schreef eQuaL het volgende:
Ja nou wordt ie mooi, gisteren zijn er wel meerdere mensen gebanned omdat ze een link naar dat topic postten![]()
We wachten allemaal op een updatequote:
Dat vragen meer mensen zich af .quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:42 schreef Robertje het volgende:
Waar gaat dit over?
rechtsboven in:quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:51 schreef pijplijnistan het volgende:
[afbeelding]
wtf?
vrij aftasten?
Zelfs met 1 hand!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:53 schreef -skippybal- het volgende:
Die 300.zip is veuls te fuckin' groot om door te kijken. Ijsmeis.rar daarintegen klik je lekker snel doorheen![]()
Met een slideshow heb je zelfs twee handen ter bescchikkingquote:
Sorry, om 1 of andere reden is hij van mn pc af ... , je mist wel wat iig...quote:
Prostaat simulatie?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:57 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Met een slideshow heb je zelfs twee handen ter bescchikking![]()
he bahquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:39 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Wanneer kunnen we KasperMols.zip verwachten?
quote:
Stel je eens voor dat daar meer delen van zijn .quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:37 schreef Aurelianus het volgende:
Ik vind 300.zip maar saaie kost.
Hey Stoeps.. door wie was jij ook alweer uitgekotst?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:40 schreef Toeps het volgende:
Tof man, 300.zip.
Inso, je bent een hoer.en ShaoliN, ga eens dood.
Ban me dan, als je kan!
Deel 1 tot en met deel 299?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Stel je eens voor dat daar meer delen van zijn .![]()
Whoehoe wat een lef zegquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:40 schreef Toeps het volgende:
Tof man, 300.zip.
Ban me dan, als je kan!
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:40 schreef Toeps het volgende:
Tof man, 300.zip.
Ban me dan, als je kan!
Je hebt wel lef nu je het sletje van GS bent he.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:40 schreef Toeps het volgende:
Tof man, 300.zip.
Ban me dan, als je kan!
add me maar op msnquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:39 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Wanneer kunnen we KasperMols.zip verwachten?
Ach, ga jij lekker met je blauwe vriendinnetjes op Crapforum zitten janken oké? Een fijn haattopic openen omdat je lelijke blauwe vriendinnetjes niet zulke mooie fotootjes hadden op een meeting, en daarom dan maar lekker uit jaloezie Toeps gaan zitten afkraken, en onzinverhaaltjes gaan lopen verzinnen. Da's pas lef.quote:
Ja flikker op met dat kind zegquote:
Ben je wel goed bij je hoofd dom mokkel ?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:52 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ach, ga jij lekker met je blauwe vriendinnetjes op Crapforum zitten janken oké? Een fijn haattopic openen omdat je lelijke blauwe vriendinnetjes niet zulke mooie fotootjes hadden op een meeting, en daarom dan maar lekker uit jaloezie Toeps gaan zitten afkraken, en onzinverhaaltjes gaan lopen verzinnen. Da's pas lef.
Tijd voor Rick denk.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja flikker op met dat kind zeg, laat ze haar makeup doosje op gaan zoeken, om een beetje normaal op een foto te kunnen gaan.
Kun je die ff mailen?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:49 schreef melanie_the_miss het volgende:
Die heb ik ook maar die zal ik uit respect niet posten.
zohee vieze aandachtsgeile lurkende tuthola, durf je op crap niks te zeggen? Bang dat je dan helemaal de uitgekotste pispaal word? (die je hier al bent)quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:52 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ach, ga jij lekker met je blauwe vriendinnetjes op Crapforum zitten janken oké? Een fijn haattopic openen omdat je lelijke blauwe vriendinnetjes niet zulke mooie fotootjes hadden op een meeting, en daarom dan maar lekker uit jaloezie Toeps gaan zitten afkraken, en onzinverhaaltjes gaan lopen verzinnen. Da's pas lef.
Zolang het maar niet té duister isquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:02 schreef Pranfeuri het volgende:
het is spijtig dat 300.zip gewoon op die site staat. nu is het niet meer tof om te hebben
je zou het alleen moeten kunnnen bekomen via een duistere warezsite!
Heidi.zip?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:11 schreef Heidi- het volgende:
toch is het lachwekkend. ken die hele toeps niet (maar dat met Rick wel meegemaakt)
maar god mens, wat wordt jij uitgekotst
Hee Toeps? Ga een deaud. Da's pas lef.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:52 schreef Toeps het volgende:
[..]
Kijk anders even op de eerste pagina...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:17 schreef XiChico het volgende:
Doe eens een urletje naar dat 300.zip?
Al die topics waar het in zou moeten staan, zijn verwijderd?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:20 schreef frankium het volgende:
[..]
Kijk anders even op de eerste pagina...
Krijg prostaatkanker lelijke slet.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:40 schreef Toeps het volgende:
Tof man, 300.zip.
Ban me dan, als je kan!
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:46 schreef Tiemie het volgende:
Ik heb toch liever tieten dan dom gelul.
Hallo.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:25 schreef Disorder het volgende:
[..]
Krijg prostaatkanker lelijke slet.
ik moest lachenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:25 schreef Disorder het volgende:
Dit is wel erg laag.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:40 schreef Toeps het volgende:
Tof man, 300.zip.
Ban me dan, als je kan!
Wat een kankerwijf ben je ook.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:40 schreef Toeps het volgende:
Tof man, 300.zip.
Ban me dan, als je kan!
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:25 schreef Disorder het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:02 schreef _Yapser_ het volgende:
Ah man, dit is toch veel interessanter..
http://rapidshare.de/file(...)_3_monsters.zip.html
die 300.zip staat wel in GS. Ijsmeis.rar heb ik ook nog niet. Als iemand die ff wil mailenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:52 schreef welkominspace het volgende:
wie kan mij a.u.b die ijsmeis.rar of .zip ofzo mailen en die 300.zip of .rar ?
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 17:29 schreef Nawien het volgende:
[afbeelding]
Ijsmeis over een paar jaar?![]()
GS is geenstijl.nl? daar kan ik hem niet vindenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:53 schreef frankium het volgende:
[..]
die 300.zip staat wel in GS. Ijsmeis.rar heb ik ook nog niet. Als iemand die ff wil mailen
kost je 10 euroquote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:53 schreef frankium het volgende:
[ Ijsmeis.rar heb ik ook nog niet. Als iemand die ff wil mailen
Nee jouw foto's waren lekker!quote:
Ze is van mijquote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:59 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Nee jouw foto's waren lekker!Gaan we nou nog batsen of hoe zit 't?
Voor de liefhebbers: http://members.chello.nl/~jvdhurk/ijsmeis.zip
![]()
Nee, alleen ik hè.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:04 schreef phuck het volgende:
ijsmeis.zip is oud en 300.rar is nou ook niet geweldig.
ijsmeis2.zip daarentegen... haha, maar die hebben de meesten niet.
Ik zet mijn geld wel op Brechtje danquote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:01 schreef Geqxon het volgende:
ijsmeis ontpopt nog wel een keer.
En dan word het een chick
zoek maar op internet, staat er vast nog wel opquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:18 schreef Hertog_Martin het volgende:
ijsmeis.rar heb ik nog nooit gezien, 300.zip heb ik wel, klein beetje door gelezen.. saai![]()
Dus om op deze poll te kunnen stemmen moet ik eerst ijsmeis.rar inzien.
jij niet dan? dat is pas triest.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:53 schreef teknomist het volgende:
Zo te zien vinden meeste users hun lul belangrijker dan Fok!.
Treurig maar waar..
Haha, nog sterker: het is maar een virtuele wereldquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:34 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
jij niet dan? dat is pas triest.
al die mensen die fok zo serieus nemen. het is maar een forum!!!!
haha nog veel sterker, Chuck Norris!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:25 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Haha, nog sterker: het is maar een virtuele wereld
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:56 schreef Jump het volgende:
Enkele mensen kunnen opeens niet meer posten door een linkje naar gelekte crew info!
Op het plaatsen van links naar info uit crewfora staat een volledige ban, met een onbepaalde duur.
Ijsmeis for surequote:Op maandag 14 augustus 2006 16:43 schreef Reinnn85 het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/015797.html
beetje tussen de comments zoeken enzo.
kom je nogquote:
gay?quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:27 schreef The_Martian het volgende:
300.zipMinder tieten, meer inhoud
Nope, en ook geen kansloze rukkerquote:
Ik heb m welquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:05 schreef TheSorrow het volgende:
n00b alert: wat zit er in 300.rar/300.zip?
de heilige graalquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:42 schreef Gallacher het volgende:
Maar WAT zit erin?
quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:51 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat 300.rar viel wel tegen zeg![]()
Had tieten verwacht
Zou wel eel hypocriet zijn aangezien Danny er zelf ook naar gelinkt heeft en heel Fok hem al gelezen heeft.quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:28 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Ik heb m welof word ik dan gebanned
![]()
Slang ... mannen...quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:07 schreef Hertog_Martin het volgende:
Nou ik heb ijsmeis.rar nu ook eindelijk gezien (met alle ophef en topics als deze, moet je toch eens nagaan what the fuss is about) en ik snap nu dat de enige reden voor de beroemdheid ervan is dat ze het zelf niet gepost heeft.
Maargoed het gaat niet veel verder dan Sexy en Gewaagd niveau in US en ze kan trots zijn op een paar mooie tieten en veel meiden zouden graag showen met hun sexy lichaam en zo de mannen geinteresseerd krijgensnap wel dat het natuurlijk klote is wanneer iemand prive dingen van je jat maar lijkt me dat ze nu ondertussen er niet echt meer mee kan zitten.
Tis overigens allemaal Eva's en die verdome slang hun schuld dat er zo moeilijk gedaan wordt over een stel mooie tieten![]()
ik niet en dat zuigt als oldbie zijndequote:Op maandag 14 augustus 2006 23:07 schreef Hertog_Martin het volgende:
Nou ik heb ijsmeis.rar nu ook eindelijk gezien
ruilen?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:42 schreef Napalm het volgende:
ijsmeis was ff zoeken maatr is gelukt. nu die 300rar nog. wat staat daarin?
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:42 schreef Napalm het volgende:
ijsmeis was ff zoeken maatr is gelukt. nu die 300rar nog. wat staat daarin?
zodan of je geeft het topic even een rotschopquote:Op woensdag 27 september 2006 17:44 schreef eRrrrJeee het volgende:
wat is er nu bijzonder aan die 300.rar? staan alleen plaatjes in als![]()
![]()
enz :S
Het grote woord is eruit.quote:Op woensdag 27 september 2006 17:59 schreef Maikuuul het volgende:
Alsof ijsmeis zo knap is :/
ik niet...dus neigt meer naar koud.quote:Op woensdag 27 september 2006 19:19 schreef Crappery het volgende:
Ik heb gekozen op ijsmeis.rar
Ik heb die map sinds kort in bezit, de extended version van horen zeggen, maar ik werd er niet warm of koud van.
bestaat die nu ook alquote:Op donderdag 28 september 2006 21:10 schreef DemonRage het volgende:
300.zip ... nix aan
ijsmeis.rar ... mwuah
brechtjesexxciej.zipJammer dat ze op sommige foto's een sigaret in d'r mond heeft.
Heb je links?quote:Op donderdag 28 september 2006 21:10 schreef DemonRage het volgende:
300.zip ... nix aan
ijsmeis.rar ... mwuah
brechtjesexxciej.zipJammer dat ze op sommige foto's een sigaret in d'r mond heeft.
Nee, maar wel rechts! Loller!1!!!1!eins!!!zwei!!!111!!dreipolizei!!11!!!quote:
quote:Op donderdag 28 september 2006 21:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nee, maar wel rechts! Loller!1!!!1!eins!!!zwei!!!111!!dreipolizei!!11!!!
Waren ze moeilijk te vinden dan ?quote:Op donderdag 28 september 2006 23:31 schreef Chinless het volgende:
k heb ijsmeis.zip inderdaad gevondennice man
Nee, ik wil zo ook best wel hosten ofzo, maar dan krijgk vast problemen op fok!quote:Op donderdag 28 september 2006 23:34 schreef Lexiun het volgende:
[..]
Waren ze moeilijk te vinden dan ?
OMGquote:Op woensdag 11 april 2007 15:28 schreef FrituurVetPet het volgende:
300.zip natuurlijk
THIS IS SPARTAAAA!!!
..zijn geen jonge schapen. Nog meer intelligente opmerkingen? Tyf anders maar op!quote:Op woensdag 11 april 2007 15:36 schreef alwaysthebest het volgende:
Ouwe koeien....
niet.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:10 schreef DemonRage het volgende:
300.zip ... nix aan
ijsmeis.rar ... mwuah
de 4e en 5e danquote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:19 schreef Reza-impreza het volgende:
nou , het eerste resultaat als je : ijsmeis op-googled met afbeeldingen is niet mis![]()
hier kan je m vindenquote:Op woensdag 11 april 2007 16:48 schreef Berenanus het volgende:
Gotver ik kan 300 niet vinden, Ijsmeis is trouwens een mooi Ijsmeisje![]()
ik zou mij nog een keer gaan qoutenquote:Op woensdag 11 april 2007 16:51 schreef Berenanus het volgende:
[..]
beetje mijn quote aanpassen he, druiloor!![]()
Dom verslag van wat er gebeurt als je een paar 100 fokkers op een forum zet om te vervelen tijdens een vakantie.quote:
quote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 18:09 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Bevat 300 kinky naaktfoto's van yvonne![]()
Maar jij bent bevooroordeeld op een of andere manierquote:
4!quote:Op woensdag 11 april 2007 19:12 schreef murp het volgende:
[..]
hoeveel jaar geleden was dat eigenlijk? 4? 5? ofzo?
mogen we het ook omdraaien?quote:Op woensdag 11 april 2007 19:20 schreef ijsmeis het volgende:
Ik vind "300 is raar" en "ijsmeis is hip" veel leuker eigenlijk.
je hebt gelijk, dat is niks.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
"pih si siemsji" ne "raar si 003".
Topic: Kat & Kruid 2quote:Op woensdag 11 april 2007 19:34 schreef Dos37 het volgende:
wat is 300.rar
quote:Op woensdag 11 april 2007 19:36 schreef miodzio het volgende:
[..]
Topic: Kat & Kruid 2
http://wiki.fok.nl/index.php/Kittengate
Je bedoelt dat de weblogs een verzinsel in de wereld hebben geworpen over een ex-vriend.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:39 schreef Geqxon het volgende:
Volgens mij bestond dat zogenaamde vriendje helemaal niet, en deed ijsmeis het gewoon voor de aandacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |