Ik heb liever een magnetronquote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:39 schreef Duiveltja het volgende:
Bingo.
Waar wil je de koelkast afgeleverd hebben?
ik las niet verkeerd, ik stelde de vraag of dat was wat er bedoeld werd. Als een antwoord onduidelijk is ga ik niet proberen tussen de regels door te lezen, maar vraag ik wat er bedoeld wordt. Dat scheelt een boel misverstanden. Tenzij men weigert een duidelijk antwoord te geven en ik mijn vraag moet blijven herhalen. Dat creëert dan weer irritaties en nog veel meer misverstanden.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:37 schreef spoor4 het volgende:
[..]
Je bedoelt toch dat je het lekken afkeurt, volgens mij leest danny het verkeerd...
Ja.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:49 schreef Danny het volgende:
[..]
ik las niet verkeerd, ik stelde de vraag of dat was wat er bedoeld werd. Als een antwoord onduidelijk is ga ik niet proberen tussen de regels door te lezen, maar vraag ik wat er bedoeld wordt. Dat scheelt een boel misverstanden. Tenzij men weigert een duidelijk antwoord te geven en ik mijn vraag moet blijven herhalen. Dat creëert dan weer irritaties en nog veel meer misverstanden.
Hoewel ik het me na alle kritiek van vandaag wel kan voorstellen ging je er bij voorbaat van uit dat duiveltja kwaad in de zin heeft. Lijkt me niet erg netjes.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:49 schreef Danny het volgende:
[..]
ik las niet verkeerd, ik stelde de vraag of dat was wat er bedoeld werd. Als een antwoord onduidelijk is ga ik niet proberen tussen de regels door te lezen, maar vraag ik wat er bedoeld wordt. Dat scheelt een boel misverstanden. Tenzij men weigert een duidelijk antwoord te geven en ik mijn vraag moet blijven herhalen. Dat creëert dan weer irritaties en nog veel meer misverstanden.
"dus je gaat weg omdat je nu wil gaan lekken? of omdat je zelf hebt gelekt"quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:49 schreef Danny het volgende:
[..]
mja, geen idee waar dat idee vandaan komt dat ik dat zou willen. Ik zet zelden bans, verwijder regelmatig notes waarvan ik vind dat ze niet notewaardig zijn en pleit ervoor zoveel mogelijk toe te staan zolang het niet storend wordt. Waarom zou ik dan redenen zoeken mensen te bannen?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:04 schreef Hertog_Martin het volgende:
Dat was niet de bedoeling, foutje in de copy, maar ik vind het geen andere lading geven.
Maar is misschien maar net hoe je de klemtoon op de zin legt. Maar zoals ik het lees ga je er bij voorbaat vanuit dat zijn intenties slecht zijn, of iig dat je er wil op aandringen dat hij voor het lekken van info is zodat je een reden hebt om ook hem te bannen.
Bekende Nederlander worden heeft zo zijn nadelen Danny.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:57 schreef Danny het volgende:
[..]
mja, geen idee waar dat idee vandaan komt dat ik dat zou willen. Ik zet zelden bans, verwijder regelmatig notes waarvan ik vind dat ze niet notewaardig zijn en pleit ervoor zoveel mogelijk toe te staan zolang het niet storend wordt. Waarom zou ik dan redenen zoeken mensen te bannen?
Ik wil BBD graag weg hebben, en die had ik al tig keer met een flutreden weg kunnen hebben, maar dat ga ik toch ook niet doen?
Punt is dat nadat ik door 14 man die ik blind vertrouwde in mijn rug ben gestoken en nu dus wat voorzichtiger ben geworden... (overigens ben ik niet de enige die 14 messen in zijn rug heeft. De overgebleven crewleden zijn dat met het lekken van hun posts naar users toe imo net zo goed...)
Ga jij lekker solliciteren als mod bij Dannyquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:22 schreef jorienvdherik het volgende:
begin lekker zelf een forum dan
huilie
Mwah dat geeneens een rel als ie weer optieft.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 07:49 schreef maril het volgende:
[..]
Ga jij lekker solliciteren als mod bij Danny
Ze kunnen nog zo'n kontelikker als jou gebruken, dus wat let je ?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 07:49 schreef maril het volgende:
[..]
Ga jij lekker solliciteren als mod bij Danny
Ja, die lagen voor het oprapen miden in de nacht Statsquote:
Zoals op F&F en ONZ bedoel je?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, die lagen voor het oprapen miden in de nacht Stats
Dat was gelukkig vroeger op de avondquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |