Je hebt een BeF-sigquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:10 schreef kLowJow het volgende:
Goh...
Zie sig.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:13 schreef ..zapper het volgende:
Kunnen niet gewoon alle mods nu zeggen of ze blijven of weggaan? Hebben we dat ook gehad.
achter hun vertrek of achter het lekken van topics van achter de schermen?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:06 schreef Duiveltja het volgende:
Ik sta achter mijn medemods. Maak mij maar zwart.
de baasquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:27 schreef Danny het volgende:
[..]
achter hun vertrek of achter het lekken van topics van achter de schermen?
Guttegut. Als je je mensen zo behandeld krijg je het ook terug.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:27 schreef Danny het volgende:
[..]
Die date staat!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:25 schreef Duderinnetje het volgende:
Dag Duiv. Kom je nog wel een keer roti bezorgen in Groningen?
Deze houding oa.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:27 schreef Danny het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:33 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Die date staat!
[..]
Deze houding oa.
Iemand die lekt, geilt op FC en iemand die geilt op FC kapt niet, want met iets waarop je geilt kan je toch onmogelijk mee stoppen.
mensen die gebanned zijn mogen niet posten. dat lijkt me niets nieuwsquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:33 schreef Dr_Crouton het volgende:
En toen werden er posts weggemoffeld.
Daarom, iedereen geeft gewoon nu aan of ie in of out is, als ie in is betekent dat een stuk loyaliteit. Er kan er maar 1 de baas zijn. Duidelijkheid, reorganiseren, minder mods, dus ook geen nieuwe en doorgaan.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:36 schreef X-fi het volgende:
echt. Wanneer krijgen we een frisse nieuwe start. En dat dit gezeik is afgelopen. Serieus.
voor wie ben jijquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:36 schreef X-fi het volgende:
echt. Wanneer krijgen we een frisse nieuwe start. En dat dit gezeik is afgelopen. Serieus.
Wat maakt dat nog uit?quote:
Eens. 100%quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:37 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Daarom, iedereen geeft gewoon nu aan of ie in of out is, als ie in is betekent dat een stuk loyaliteit. Er kan er maar 1 de baas zijn. Duidelijkheid, reorganiseren, minder mods, dus ook geen nieuwe en doorgaan.
Robot speaking blieb-blieb.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:35 schreef Danny het volgende:
[..]
mensen die gebanned zijn mogen niet posten. dat lijkt me niets nieuws
sommige mensen hebben gewoon te veel met FOK! en mensen te maken gehad, let it be! blijkbaar zit het velen gewoon te hoog, alhoewel dat niet echt helpt bij het tot stand komen van iets redelijks nu.quote:
Waarom zo moeilijk doen?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:41 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Robot speaking blieb-blieb.
Jij bant ze omdat ze het niet eens zijn met jouw arrogante houding. Wat doet men tegen jouw houding, ze plaatsen logs omdat ze je niet meer respecteren en het hen toch niet meer boeit. Het mag niet bladiebladiebla, maar wat wil je als je meer dan een dozijn goede mods hebt weggestuurd, alleen door jouw botte houding? En de niet bijster intelligente houding van nikky, maar dat sprak al voor zich.
Of ga krassenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:44 schreef Jerruh het volgende:
[..]
sommige mensen hebben gewoon te veel met FOK! en mensen te maken gehad, let it be! blijkbaar zit het velen gewoon te hoog, alhoewel dat niet echt helpt bij het tot stand komen van iets redelijks nu.
je kan beter zeggen
ga slape!
ik ban ze omdat ze tegen de crewpolicy ingaan. en wat jij van mijn houding vindt zal me mijn tokus jeuken.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:41 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Robot speaking blieb-blieb.
Jij bant ze omdat ze het niet eens zijn met jouw arrogante houding. Wat doet men tegen jouw houding, ze plaatsen logs omdat ze je niet meer respecteren en het hen toch niet meer boeit. Het mag niet bladiebladiebla, maar wat wil je als je meer dan een dozijn goede mods hebt weggestuurd, alleen door jouw botte houding? En de niet bijster intelligente houding van nikky, maar dat sprak al voor zich.
Zo simpel is het wel ja. Maarja, wat ze fout deden moet bestraft worden.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waarom zo moeilijk doen?
Mods hebben de regels overtreden.... daar staat een vaste regel voor in de policy om mod te worden. Die regel wordt toegepast. En nu gaan een hoop mensen de huillies lopen uithangen.
Toen jij ging aanmelden op FOK, heb je aangevinkt accoord te gaan met de policy van FOK. Dat zelfde geldt ook voor mods.
Zo moeilijk?
Ja, ik heb er moeite mee met het bannen van stakende moderators omdat ze terecht niet eens zijn met de botte bijl die de leiding hanteert onder hun vrijwilligers.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waarom zo moeilijk doen?
Mods hebben de regels overtreden.... daar staat een vaste regel voor in de policy om mod te worden. Die regel wordt toegepast. En nu gaan een hoop mensen de huillies lopen uithangen.
Toen jij ging aanmelden op FOK, heb je aangevinkt accoord te gaan met de policy van FOK. Dat zelfde geldt ook voor mods.
Zo moeilijk?
Dat zeggen alle FA's de hele tijd. Wat speelt er dan wel echt?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:46 schreef Danny het volgende:
[..]
ik ban ze omdat ze tegen de crewpolicy ingaan. en wat jij van mijn houding vindt zal me mijn tokus jeuken.
Geen idee wat er speelt, maar wel leuk meerellen. kon je geen date krijgen ofzo?
Ze zijn niet geband omdat ze het niet eens waren met de policy, maar omdat ze de policy hebben overtreden. Leer eens lezen voordat je met zulke uitspraken komt.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:53 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Ja, ik heb er moeite mee met het bannen van stakende moderators omdat ze terecht niet eens zijn met de botte bijl die de leiding hanteert onder hun vrijwilligers.
Ah, gossie... Je maakt jezelf alleen maar belachelijker mee en niet in het minste, de adverteerders die ongetwijfeld meelezen en zien dat degene waarmee ze zaken doen zo pathetic reageert op kritiek.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:46 schreef Danny het volgende:
[..]
ik ban ze omdat ze tegen de crewpolicy ingaan. en wat jij van mijn houding vindt zal me mijn tokus jeuken.
Geen idee wat er speelt, maar wel leuk meerellen. kon je geen date krijgen ofzo?
Post jij dan maar de hele geschiedenis als je iets recht wilt zetten in plaats van zo uit de hoogte doen. Maar dat mag natuurlijk niet.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ze zijn niet geband omdat ze het niet eens waren met de policy, maar omdat ze de policy hebben overtreden. Leer eens lezen voordat je met zulke uitspraken komt.
Ik ga slapen, zolang er niet serieus gereageerd wordt, ga ik hier niet meer op in.
die zullen wel stoppen jaquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:57 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Ah, gossie... Je maakt jezelf alleen maar belachelijker mee en niet in het minste, de adverteerders die ongetwijfeld meelezen en zien dat degene waarmee ze zaken doen zo pathetic reageert op kritiek.
yeah right, heb je de AT bekeken? Fok draait gewoon door hoor, er zijn max. 100 users die zich hier druk om makenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:57 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Ah, gossie... Je maakt jezelf alleen maar belachelijker mee en niet in het minste, de adverteerders die ongetwijfeld meelezen en zien dat degene waarmee ze zaken doen zo pathetic reageert op kritiek.
Inderdaad. Mensen denken omdat een aantal mods weg zijn, dat heel fok en de 100.000 users gelijk gedoomd zijn. Best zielig. FOK gaat door, Danny gaat door en de rest van de crew en users ook. We gaan het gewoon weer gezellig hebben.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:01 schreef remlof het volgende:
[..]
yeah right, heb je de AT bekeken? Fok draait gewoon door hoor, er zijn max. 100 users die zich hier druk om maken
Duiv je slaapt, maar veel plezier met een andere hobby zoeken.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:05 schreef alwaysthebest het volgende:
Ben benieuwd naar de opvolgers in SHO..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeg niks.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:10 schreef Dr_Crouton het volgende:
...genoeg blikken ja-knikkers te openen.
inderdaad. ik zit een paar honderd vragen te beantwoorden, maar een duidelijk antwoord van jou krijg ik niet. Prima als je opstapt omdat je het met de vertrokken mods eens bent hoor, maar als je zegt dat je achter ze staat sta je ook achter het lekken van crewzaken?quote:
Men vergeet vaak dat bijna de helft van de users ooit moderator is geweest in het koninkrijkje dat Fok heet. Ik heb die arrogantie en fucking weirde beslissingen genoeg van dichtbij gezien.quote:
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:17 schreef Danny het volgende:
Voordat ik je OF oprecht bedank voor je eerlijke vertrek en verrichte werk OF alsnog ban weet ik graag waar je precies staat en hoop ik op een eerlijk antwoord eigenlijk...
Wat wil je horen? Ben ik je dat verplicht. Deze hele situatie en overigens niet dit alleen deed bij mij de emmer vollopen. Geen zin om als poppetje te fungeren dat wordt opgedragen te doen en zeggen wat JIJ wilt. Je krijgt geen lappen tekst van me wat er dan allemaal mis is. Geen zin in en wat mij betreft laat ik het hierbij. Klaar.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:17 schreef Danny het volgende:
[..]
inderdaad. ik zit een paar honderd vragen te beantwoorden, maar een duidelijk antwoord van jou krijg ik niet. Prima als je opstapt omdat je het met de vertrokken mods eens bent hoor, maar als je zegt dat je achter ze staat sta je ook achter het lekken van crewzaken?
Voordat ik je OF oprecht bedank voor je eerlijke vertrek en verrichte werk OF alsnog ban weet ik graag waar je precies staat en hoop ik op een eerlijk antwoord eigenlijk...
dus je gaat weg omdat je nu wil gaan lekken? of omdat je zelf hebt gelekt?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:24 schreef Duiveltja het volgende:
Lekken en bij de crew zitten gaan voor mij niet samen.
Wat verschuldigd? Jij beschuldigt mij nu van lekken, vind je het raar dat je mensen tegen je in het harnas jaagt.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:28 schreef Danny het volgende:
[..]
dus je gaat weg omdat je nu wil gaan lekken? of omdat je zelf hebt gelekt?
komop, als je me op een ding nooit zal kunnen betrappen is het liegen en meer dan eerlijkheid hoef ik niet. Verder ben je MIJ helemaal NIETS verschuldigd, maar er zitten nog 50 mods ofzo in de crew die je het misschien WEL verschuldigd bent?
Ik stel een VRAAG...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:30 schreef Duiveltja het volgende:
Wat verschuldigd? Jij beschuldigt mij nu van lekken, vind je het raar dat je mensen tegen je in het harnas jaagt.
Je bedoelt toch dat je het lekken afkeurt, volgens mij leest danny het verkeerd...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:24 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Lekken en bij de crew zitten gaan voor mij niet samen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |