zoals gezegd:quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:20 schreef macondo het volgende:
Laten we op 1 januari resetten.. Kunnen we een fraaie jaar trofee uitreiken!
ik reset mezelf ook wel squote:Op donderdag 7 september 2006 12:32 schreef peaceman het volgende:
Ik zie persoonlijk het nut niet in van het resetten...
En toch blijft je avatar maar knipperenquote:
jaquote:Op donderdag 7 september 2006 12:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
En toch blijft je avatar maar knipperen![]()
Daar moet ik nog een paginaatje voor creëren maar heb daar nog geen tijd voor gehad. Maar dat kan naderhand ook altijd opgezet worden.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:43 schreef peaceman het volgende:
Tja en waar is dan het totaaloverzicht te vinden? En de standen na de verschillende resets?
Of is dat enkel aan het einde van het jaar?
Lijkt me leuk!quote:Op donderdag 7 september 2006 12:39 schreef Homdeck het volgende:
wordt er ook 1 ontworpen voor de winnaar van AKQ?
Ja lijkt me ook leuk! Iemand die zich aanbied? Ik kan dat namelijk nietquote:
Je mag de overzichten wel mailen. Probeer ik er wel wat leuks van te bakken.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daar moet ik nog een paginaatje voor creëren maar heb daar nog geen tijd voor gehad. Maar dat kan naderhand ook altijd opgezet worden.
Of is er iemand die dat voor mij wil doen?![]()
SuperSheep heeft al een pagina opgezet: http://members.lycos.nl/fokakq/ Maar bedankt voor het aanbodquote:Op donderdag 7 september 2006 22:34 schreef Berkery het volgende:
[..]
Je mag de overzichten wel mailen. Probeer ik er wel wat leuks van te bakken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |