Ja, TSE stelde ook al zo iets voor - lijkt me een geweldig planquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:12 schreef MaJo het volgende:
Is het misschien een idee om de punten om de zoveel tijd te resetten in het topic maar ergens anders een algehele ranglijst laten bestaan waar al die tussentijdse scores bij elkaar opgeteld worden? Het is wel leuk om te zien, net als bij Muziek Trivia, wie er door de weken, maanden, jaren heen op één staat. Hier kunnen we een externe website voor maken.
Oei... En ik zat net te denken om het rustig aan te doen. Maar zo'n avatar wil ik welquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:41 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Wat misschien ook een idee is, is dat na iedere reset een andere user de punten bijhoudt. Nu is MaJo iedere keer de sjaak, wel zo leuk als we dit afwisselen.
En misschien een cummulatieve lijst van alle resets in de OP, en aan het einde van het jaar een definitieve reset en een mooie avatar voor de winnaar?
Mijn idee ook. Als je alles constant reset, weet je nooit hoe het in totaal staat. En dat is ook leuk om te weten.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:12 schreef MaJo het volgende:
Is het misschien een idee om de punten om de zoveel tijd te resetten in het topic maar ergens anders een algehele ranglijst laten bestaan waar al die tussentijdse scores bij elkaar opgeteld worden? Het is wel leuk om te zien, net als bij Muziek Trivia, wie er door de weken, maanden, jaren heen op één staat. Hier kunnen we een externe website voor maken.
"Kijk pietje, dat is nog uit de tijd dat mama geen leven had"quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:45 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik heb het!
Per 250 topics doen we een jubileum-topic, met grote vragen waar 3 punten mee te verdienen zijn (voor het idee: zie FMT). Na dat topic volgt er een reset. Aan het einde van het jaar worden alle behaalde punten in een jaar opgeteld, en hebben we een leuk jaarlijsten.
Voor alle lijstjes maken we een apart topic of aparte site, da's leuk voor later (om aan onze kinderen te laten zien enzo)!
Ik stem voorquote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:48 schreef Neleos het volgende:
Maar goed, even afwachten nog maar. Misschien bestaat FOK! morgen niet meer of zijn alle deelnemers van de AKQ geband.![]()
Per 250?!?!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:45 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik heb het!
Per 250 topics doen we een jubileum-topic, met grote vragen waar 3 punten mee te verdienen zijn (voor het idee: zie FMT).
In FMT deden we het in eerste instantie per 100, maar ook dat bleek te vaak te zijn...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:54 schreef wyccie het volgende:
Per 250?!?!
In FMT kwam er na 3 jaar pas een jubileumtopic![]()
jij bedoelt met FMT muziek, wyccie filmquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:56 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
In FMT deden we het in eerste instantie per 100, maar ook dat bleek te vaak te zijn...
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:30 schreef dolle_hond het volgende:
jij bedoelt met FMT muziek, wyccie film
film was eerder dan muziekquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:32 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Moeten ze het ook maar gewoon 'Film Trivia' noemen i.p.v. 'Movie Trivia'.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee! Niet resetten, dan raak ik al mijn punten kwijt!![]()
zoals gezegd:quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:20 schreef macondo het volgende:
Laten we op 1 januari resetten.. Kunnen we een fraaie jaar trofee uitreiken!
ik reset mezelf ook wel squote:Op donderdag 7 september 2006 12:32 schreef peaceman het volgende:
Ik zie persoonlijk het nut niet in van het resetten...
En toch blijft je avatar maar knipperenquote:
jaquote:Op donderdag 7 september 2006 12:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
En toch blijft je avatar maar knipperen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |