Trusten en sterkte!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zou wel fijn zijn, ga ik op mijn bedje an![]()
Iewquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:26 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
MaJo, ik mail je nog.. doe kalm aan... drink melk en eet bruin brood.
Toch niet Billy's Bootcamp gedaan he?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:27 schreef Jojoortje het volgende:
Heey mensen!
Ik doe weer mee, maar niet zo heel erg actief. Ik heb net de eerste training van het seizoen weer gehad en ik heb NU al spierpijn... Echt overal!![]()
Oeh, welke sport beoefen je?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:27 schreef Jojoortje het volgende:
Heey mensen!
Ik doe weer mee, maar niet zo heel erg actief. Ik heb net de eerste training van het seizoen weer gehad en ik heb NU al spierpijn... Echt overal!![]()
Lang niks meer gedaan dus? Maargoed zit hier zelf met een gekneusde elleboogquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:27 schreef Jojoortje het volgende:
Heey mensen!
Hee een Medevoetballer.quote:
Stoer hoorquote:
Hee een mede ( al dan niet ex) Keeper.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:30 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Stoer hoor. Welke positie speel je?
(was zelf een niet onverdienstelijke keeper voordat ik m'n polsen brak in the line of duty)
Rechtsbuiten!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:30 schreef Asmodian het volgende:
[..]
(was zelf een niet onverdienstelijke keeper voordat ik m'n polsen brak in the line of duty)
Ik mag van mezelf nog 3,5 liedje blijven.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:30 schreef Soempie het volgende:
![]()
kan niet slapen![]()
De rest blijft toch nog wel even he![]()
au!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:30 schreef Asmodian het volgende:
[..]
1 is al ooit gebeurd bij me... en tegelijk ook mijn elleboog aan dezelfde arm...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:31 schreef Nembrionic het volgende:
Polsen breken lijkt me behoorlijk ruk eerlijk gezegd....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |