abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40666547
Een paar weken geleden bekeek ik wat recente foto's van mezelf en het viel me op dat ik Rimpels heb gekregen. Compleet in shock was ik! Ik ben 23, en nu al beginnende rimpels?!

Als ik mn gezicht gewoon ontspannen heb zie je niets, op een paar hele lichte lijntjes bij mijn ogen na. Begin ik echter te lachen (glimlachen is voldoende) dan zie je aan de buitenkant van mijn beide ogen van die kraaienpootjes. En bij mn rechteroog zie je aan de buitenkant/onderkant twee groeven. Twee Diepe Groeven. En ze gaan niet weg

Diezelfde dag ben ik nog naar de Yves Rocher gegaan en daar heb ik een soort anti rimpel creme gekocht die voor de eerste rimpels bedoeld is (staat letterlijk zo op de verpakking). Die zooi smeer ik nu al een paar weken elke avond en ochtend op mijn gezicht en ogen.
Maar het gaat niet weg of vermindert niet!!!!!! Ik heb nu ook vitamine E pillen gekocht, want google zegt dat vitamine E goed is voor de huid en tegen rimpels etc. Maar: HET HELPT NIET.

Ik:
-drink elke dag voldoende water
- eet meestal wel fruit en verder gezond
- zon met een factor, maar die is meestal niet zo hoog, factor 4 of zo
- ben een roker (ja, ik weet dat dát heel slecht is, maar daar komen die rimpels toch niet alleen van)
- heb meestal wel voldoende nachtrust.

Die gvrdm groeven en kraaienpoten blijven zoals ze zijn (dwz; zeer zichtbaar wanneer ik lach). Nu is het bijna een obsessie geworden en ik heb me voorgenomen om zo min mogelijk te lachen (wat dus echt niet lukt ).

Wie heeft er tips om de eerste lachrimpels te laten verminderen (of het liefst helemaal te laten verdwijnen ) en om ze te voorkomen?

Alvast bedankt!
pi_40666671
Botox!!!!!!!!!!

en anders leer je er mee leven, een gezicht waar je aan kan zien dat je vaak lacht, vreselijk inderdaad

rimpelaanleg is erfelijk, de een krijgt er veel en al vroeg, de ander weinig en op latere leeftijd pas, maar niet roken, niet te lang en te vaak met je smoel in de zon wil een en ander nog wel eens uitstellen
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_40666968
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 23:52 schreef milagro het volgende:
Botox!!!!!!!!!!

en anders leer je er mee leven, een gezicht waar je aan kan zien dat je vaak lacht, vreselijk inderdaad

rimpelaanleg is erfelijk, de een krijgt er veel en al vroeg, de ander weinig en op latere leeftijd pas, maar niet roken, niet te lang en te vaak met je smoel in de zon wil een en ander nog wel eens uitstellen
Botox heb ik inderdaad aan gedacht ja ( ), maar bij nader inzien; Botox op je 23ste, wtf! Daar moet je minstens 30 voor zijn vind ik .
En die rotrimpels zijn nu nog niet zo héél diep, iig niet zo diep als bij mensen die 10 jaar ouder zijn dan ik. Dan moet er toch een soort cremetje zijn die die eerste rimpels laat vervagen lijkt me...

En mijn ouders hebben beiden pas tegen hun 40ste rimpels gekregen. Vooral mijn moeder had voor haar veertigste een hele mooie, gladde huid.
Ik heb bijna 20 jaar te gaan tot die leeftijd, maar als ik mezelf nu zo bekijk en een beetje logisch nadenk, zie ik er op mn 40ste uit als iemand van 80 of zo

En ermee leren leven, a la. Maar ze moeten echt niet groter/dieper/meer gaan worden . Ik wil ze het liefst gewoon weghebben eigenlijk (mensen zien sowieso wel dat ik veel lach : )
  donderdag 10 augustus 2006 @ 00:10:55 #4
56875 dalet
zoekt altijd de grens op :)
pi_40667530
Meerdere mensen hebben toch kleine rimpeltjes als ze lachen?? Zo extreem bijzonder is dat niet. Volgens mij dan.
If it ain't Dutch... It ain't much!
pi_40667764
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 00:10 schreef dalet het volgende:
Meerdere mensen hebben toch kleine rimpeltjes als ze lachen?? Zo extreem bijzonder is dat niet. Volgens mij dan.
ja idd

die groeven ontstaan al op je 4de hoor
pi_40668165
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 00:16 schreef klabbakus het volgende:

[..]

die groeven ontstaan al op je 4de hoor
Op je 4de
Maar bij mannen zijn rimpels niet erg, maar bij vrouwen wel (vind ik )

En die rimpels had ik écht nog niet toen ik 20 was. Ja okee, ik geef toe dat ik in mn ooghoeken altijd al van die fijne lijntjes heb gehad, ook als kind. Maar dat wat ik nu heb, vind ik dus niet 'normaal' of 'natuurlijk'. Het zijn gewoon echte Rimpels.
Ik vind het echt heel erg .
pi_40668495
MILF in de maak!!!

Die cremes waar je huid zachter van wordt lijken mij iig niet goed... Zachter = rimpelt sneller toch?
pi_40668798
Een gezichtstransplantatie haalt alle rimpels weer weg als sneeuw voor de zon.
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
  donderdag 10 augustus 2006 @ 00:42:54 #9
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_40668917
Kraaienpootjes zijn iets anders dan lachrimpels. Kraaienpootjes krijg je o.a. van veel met je ogen knijpen, dus vooral geen bril opzetten als je er eentje nodig hebt en veel tegen de zon inkijken
Rimpels krijgt uiteindelijk iedereen. Waarom is dat charmant bij mannen en niet bij vrouwen? Je hebt tenminste geleefd! Ik ben trots op mijn lachrimpeltjes
Kan me niet voorstellen dat TS met 23 jaar al 'diepe groeven' heeft. Laat je toch niks aanpraten door de media met hun 'ideale' fotomodellen en sterretjes met hun mooie snoetjes, rimpelloze huidjes en cellullitisloze benen en achterwerken.
Crèmes helpen niet. Gezond leven vaak ook niet eens. Leer er maar mee leven
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_40669014
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 00:39 schreef Jegorex het volgende:
Een gezichtstransplantatie haalt alle rimpels weer weg als sneeuw voor de zon.
[afbeelding]
Ja, vet, waar kan ik dat krijgen

Ik wil dus geen spuiten/ messen/ lasers/ peelings/ whatever in mn gezicht (de komende jaren iig niet, daarna zien we wel weer ).
Ik wil het 'probleem' verhelpen dmv uitwendige, smeerbare middelen, zeg maar
Dus cremes, evt vitaminepillen en gezichtsgymnastiek (het klinkt echt óntzettend suf en de meningen daarover zijn ook verdeeld).

Het zal wel aan het tijdstip liggen, hopelijk komen er morgen wat meer zinvolle en bruikbare tips
pi_40669044
De moeite van die creme kun je je besparen. Hoe zouden die rimpels kunnen doen vervagen dan? Dan zouden ze feitelijk de gaten in je gezicht moeten dichten.

Rimpels geven karakter aan een gezicht
pi_40669160
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 00:46 schreef Xennia het volgende:
De moeite van die creme kun je je besparen. Hoe zouden die rimpels kunnen doen vervagen dan? Dan zouden ze feitelijk de gaten in je gezicht moeten dichten.
Plamuren
pi_40669215
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 00:45 schreef no__on het volgende:

[..]

Ja, vet, waar kan ik dat krijgen

Ik wil dus geen spuiten/ messen/ lasers/ peelings/ whatever in mn gezicht (de komende jaren iig niet, daarna zien we wel weer ).
Ik wil het 'probleem' verhelpen dmv uitwendige, smeerbare middelen, zeg maar
Dus cremes, evt vitaminepillen en gezichtsgymnastiek (het klinkt echt óntzettend suf en de meningen daarover zijn ook verdeeld).

Het zal wel aan het tijdstip liggen, hopelijk komen er morgen wat meer zinvolle en bruikbare tips
pfft, hallo zeg, er zijn geen tips, als je er vanaf wilt zul onder het mes moeten, of aan de botox, weet wel dat ook die ingrepen tijdelijk zijn.

lachrimpels zijn heel normaal, dat is nu eenmaal de mimiek van je gezicht en heeft weinig met vroegtijdige veroudering te maken.

als je liever nooit meer lacht, of een andere mimiek gaat forceren, be my guest, maar je wordt er niet happier van, en er is nu geen hond die die lachlijntjes ziet, alleen jij, wat ze wel zullen zien is als je krampachtig gaat doen erover, dus kies maar
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_40669219
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 00:42 schreef Wickedangel het volgende:

Crèmes helpen niet. Gezond leven vaak ook niet eens. Leer er maar mee leven
Goh, dit stemt me vrolijk zeg..
Auch....

Ik ben dan weer zo ijdel dat ik er níet mee wil leren leven. Leven met rimpels kan altijd nog.
Nu ben ik 23, in de 'bloei' van mn leven ( ) en daar horen, in mijn opinie dan he, géén rimpels bij In ieder geval geen lachrimpels/kraaienpootjes die zich zeker gaan vermenigvuldigen en uitbreiden.

En ik knijp inderdaad vaak met mn ogen, weet ook niet waarom. Ga dat proberen af te leren. Bril heb ik niet nodig en heb van kleins af aan geleerd dat het slecht is om in de zon te kijken Dus daar kan het niet aan liggen
  donderdag 10 augustus 2006 @ 00:58:17 #15
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_40669535
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 00:50 schreef no__on het volgende:

[..]

Goh, dit stemt me vrolijk zeg..
Auch....

Ik ben dan weer zo ijdel dat ik er níet mee wil leren leven. Leven met rimpels kan altijd nog.
Nu ben ik 23, in de 'bloei' van mn leven ( ) en daar horen, in mijn opinie dan he, géén rimpels bij In ieder geval geen lachrimpels/kraaienpootjes die zich zeker gaan vermenigvuldigen en uitbreiden.

En ik knijp inderdaad vaak met mn ogen, weet ook niet waarom. Ga dat proberen af te leren. Bril heb ik niet nodig en heb van kleins af aan geleerd dat het slecht is om in de zon te kijken Dus daar kan het niet aan liggen
Sorry, wou je niet depri maken
Knijpen met je ogen is echt slecht, een mannelijke collega is zo verschrikkelijk ijdel dat hij zijn bril amper gebruikt en zijn gezicht is bezaaid met kraaienpoten.
Bij het kleinste beetje zon pak ik direct een zonnebril, zo ijdel ben ik dan ook weer wel
Ik wil je niet plagen, maar ga je strakjes nou ook flippen bij de eerste grijze haren
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_40669613
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 00:50 schreef milagro het volgende:

[..]

pfft, hallo zeg, er zijn geen tips, als je er vanaf wilt zul onder het mes moeten, of aan de botox, weet wel dat ook die ingrepen tijdelijk zijn.

lachrimpels zijn heel normaal, dat is nu eenmaal de mimiek van je gezicht en heeft weinig met vroegtijdige veroudering te maken.

als je liever nooit meer lacht, of een andere mimiek gaat forceren, be my guest, maar je wordt er niet happier van, en er is nu geen hond die die lachlijntjes ziet, alleen jij, wat ze wel zullen zien is als je krampachtig gaat doen erover, dus kies maar
Nou, ik hoopte eerlijk gezegd dat er wél tips zouden zijn.
Ik bedoel je smeert je in met bodylotion, je poetst je tanden (de meesten doen dat met whitening tandpasta), wast je haar. Gaat naar de sportschool, eet gezond etc etc etc.
Dat doen mensen ook allemaal om gezond, fit en 'jong' te blijven.
Waarom is het dan zo erg dat ik mijn beginnende rimpels wil laten vervagen en meer rimpels wil voorkomen.

Ja, rimpels geven het gezicht karakter. Ik ga heus geen andere mimiek gebruiken (minder lachen is dus niet gelukt ) Maar ik wil daar zo lang mogelijk mee wachten, dat mensen aan mn gezicht kunnen zien hoe karaktervol ik ben .
pi_40669685
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 01:00 schreef no__on het volgende:
Waarom is het dan zo erg dat ik mijn beginnende rimpels wil laten vervagen en meer rimpels wil voorkomen.
Dat is niet erg, maar er is geen wondermiddel
pi_40669713
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 00:58 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

Ik wil je niet plagen, maar ga je strakjes nou ook flippen bij de eerste grijze haren
Dat vind ik dan weer niet zo erg, want daar is een hele simpele oplossing voor; haarverf

Het gaat met dus echt puur om die lijnen (en die twee groeven onder mn rechter oog ) die je ziet als ik lach.
pi_40670445
Ga pokeren
pi_40670526
Mensen moeten niet zo piepen, sinds wanneer is het een schande dat je emotie op een gezicht ziet ? Ik ben er (bijna) trots op.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_40673922
Stoppen met roken. Veel betere zonbescherming gebruiken. En producten gebruiken die een bewezen werking hebben. De gouden standaard is nog altijd tretinoïne, wat alleen op recept is te krijgen omdat het bijwerkingen kan geven. Hier lees je er meer over. Zie ook de foto's.
pi_40687672
Ik vind het echt een beetje moeilijk te geloven dat er écht helemaal niets aan te doen is

En de link die mexoryl hierboven aangaf; dat spul is volgens mij echt voor oude mensen, ik moet iets minder rigoreus' hebben
  Moderator donderdag 10 augustus 2006 @ 17:06:28 #23
155227 crew  Guppy
dus
pi_40688176
stoppen met roken (maar daar ben je denk ik doof voor)... ik werk bij een tankstation, en wanneer mensen binnenkomen kan ik al aan de huid zien of ze roken of niet. behalve dan natuurlijk bij de beginners van 16 jaar, maar goed, verder vrijwel bij iedereen. het is echt heel slecht voor je huid. nu merk je het nog niet zo erg, maar over een paar jaar wel!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  donderdag 10 augustus 2006 @ 21:15:21 #24
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_40691221
Collageen filler van L'oreal, ik heb er zelf geen ervaring mee, maar op een ander forum zijn ze er helemaal weg van.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_40691932
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 23:49 schreef no__on het volgende:
...
Diezelfde dag ben ik nog naar de Yves Rocher gegaan en daar heb ik een soort anti rimpel creme gekocht die voor de eerste rimpels bedoeld is (staat letterlijk zo op de verpakking). Die zooi smeer ik nu al een paar weken elke avond en ochtend op mijn gezicht en ogen.
Maar het gaat niet weg of vermindert niet!!!!!! Ik heb nu ook vitamine E pillen gekocht, want google zegt dat vitamine E goed is voor de huid en tegen rimpels etc. Maar: HET HELPT NIET.
...
Lieve kind, rimpels gaan NIET weg door het smeren van een cremepje.....wat al die dure fabrikanten ook beweren. Het is hard maar waar; de eerste tekenen van het verval treden in...ik heb er zelf ook last van en vind het ook heel erg. Daarom lach ik ook nooit meer
De enige oplossing is botoxen idd of de handel vol laten spuiten
Hebban olla vogala nestas hagunnan, hinase hic anda thu
{o,o}
|)__)
-"-"-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')