Botox heb ik inderdaad aan gedacht ja (quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:52 schreef milagro het volgende:
Botox!!!!!!!!!!
en anders leer je er mee leven, een gezicht waar je aan kan zien dat je vaak lacht, vreselijk inderdaad
rimpelaanleg is erfelijk, de een krijgt er veel en al vroeg, de ander weinig en op latere leeftijd pas, maar niet roken, niet te lang en te vaak met je smoel in de zon wil een en ander nog wel eens uitstellen
ja iddquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:10 schreef dalet het volgende:
Meerdere mensen hebben toch kleine rimpeltjes als ze lachen?? Zo extreem bijzonder is dat niet. Volgens mij dan.
Op je 4dequote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:16 schreef klabbakus het volgende:
[..]
die groeven ontstaan al op je 4de hoor
Ja, vet, waar kan ik dat krijgenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:39 schreef Jegorex het volgende:
Een gezichtstransplantatie haalt alle rimpels weer weg als sneeuw voor de zon.![]()
[afbeelding]
Plamurenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:46 schreef Xennia het volgende:
De moeite van die creme kun je je besparen. Hoe zouden die rimpels kunnen doen vervagen dan? Dan zouden ze feitelijk de gaten in je gezicht moeten dichten.
pfft, hallo zeg, er zijn geen tips, als je er vanaf wilt zul onder het mes moeten, of aan de botox, weet wel dat ook die ingrepen tijdelijk zijn.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:45 schreef no__on het volgende:
[..]
Ja, vet, waar kan ik dat krijgen![]()
Ik wil dus geen spuiten/ messen/ lasers/ peelings/ whatever in mn gezicht (de komende jaren iig niet, daarna zien we wel weer).
Ik wil het 'probleem' verhelpen dmv uitwendige, smeerbare middelen, zeg maar
Dus cremes, evt vitaminepillen en gezichtsgymnastiek (het klinkt echt óntzettend suf en de meningen daarover zijn ook verdeeld).
Het zal wel aan het tijdstip liggen, hopelijk komen er morgen wat meer zinvolle en bruikbare tips![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:42 schreef Wickedangel het volgende:
Crèmes helpen niet. Gezond leven vaak ook niet eens. Leer er maar mee leven
Sorry, wou je niet depri makenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:50 schreef no__on het volgende:
[..]
Goh, dit stemt me vrolijk zeg..
Auch....
Ik ben dan weer zo ijdel dat ik er níet mee wil leren leven. Leven met rimpels kan altijd nog.
Nu ben ik 23, in de 'bloei' van mn leven () en daar horen, in mijn opinie dan he, géén rimpels bij
In ieder geval geen lachrimpels/kraaienpootjes die zich zeker gaan vermenigvuldigen en uitbreiden.
En ik knijp inderdaad vaak met mn ogen, weet ook niet waarom. Ga dat proberen af te leren. Bril heb ik niet nodig en heb van kleins af aan geleerd dat het slecht is om in de zon te kijkenDus daar kan het niet aan liggen
![]()
Nou, ik hoopte eerlijk gezegd dat er wél tips zouden zijn.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:50 schreef milagro het volgende:
[..]
pfft, hallo zeg, er zijn geen tips, als je er vanaf wilt zul onder het mes moeten, of aan de botox, weet wel dat ook die ingrepen tijdelijk zijn.
lachrimpels zijn heel normaal, dat is nu eenmaal de mimiek van je gezicht en heeft weinig met vroegtijdige veroudering te maken.
als je liever nooit meer lacht, of een andere mimiek gaat forceren, be my guest, maar je wordt er niet happier van, en er is nu geen hond die die lachlijntjes ziet, alleen jij, wat ze wel zullen zien is als je krampachtig gaat doen erover, dus kies maar
Dat is niet erg, maar er is geen wondermiddelquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:00 schreef no__on het volgende:
Waarom is het dan zo erg dat ik mijn beginnende rimpels wil laten vervagen en meer rimpels wil voorkomen.
Dat vind ik dan weer niet zo erg, want daar is een hele simpele oplossing voor; haarverfquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik wil je niet plagen, maar ga je strakjes nou ook flippen bij de eerste grijze haren![]()
Lieve kind, rimpels gaan NIET weg door het smeren van een cremepje.....wat al die dure fabrikanten ook beweren. Het is hard maar waar; de eerste tekenen van het verval treden in...ik heb er zelf ook last van en vind het ook heel erg. Daarom lach ik ook nooit meerquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:49 schreef no__on het volgende:
...
Diezelfde dag ben ik nog naar de Yves Rocher gegaan en daar heb ik een soort anti rimpel creme gekocht die voor de eerste rimpels bedoeld is (staat letterlijk zo op de verpakking). Die zooi smeer ik nu al een paar weken elke avond en ochtend op mijn gezicht en ogen.
Maar het gaat niet weg of vermindert niet!!!!!!![]()
Ik heb nu ook vitamine E pillen gekocht, want google zegt dat vitamine E goed is voor de huid en tegen rimpels etc. Maar: HET HELPT NIET.
...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |