Dit reken ik goed.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:37 schreef Berkery het volgende:
Als varkensvlees schaars is, wordt het duurder en dus rendabel om varkens te fokken, maar dan gaan ineens veel boeren varkens fokken waardoor het aanbod groter is en de prijs daalt, waardoor veel varkensfokkers stoppen, en varkensvlees weer schaars wordt, etc..
Gaat een belletje rinkelen over "elastisch" en "inelastich"quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:39 schreef geenaam het volgende:
[..]
Dit reken ik goed.Het kon nog iets uitgebreider maar het klopt wel. Trouwens heeft de varkencyclus niet alleen betrekking op varkens maar op alle producten.
Berkery + 1
Dat is te beknopt vind ik.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:42 schreef dartfanaat het volgende:
Komt dus eigenlijk gewoon neer op vraag en aanbod (of ben ik nu de zaak helemaal door elkaar aan het halen)
quote:Redrum. Redrum. Redrum.
Economie is mijn richting op school dus ik zou er wel wat over moeten weten. Maar ik heb geen antwoord op je vraag.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:43 schreef Berkery het volgende:
Economie, ik was er niet zo goed in![]()
Uit welke film komt deze quote?
[..]
Duh... Shining it isquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:44 schreef Daffodil31LE het volgende:
The Shining
Hoi BBquote:
I know you'd like that..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:49 schreef Nembrionic het volgende:
Hoezo Stan? Ga je daar heen?
Goedeavond Stanleyquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Goedenavond mensen.Ik zit helemaal in de Nieuw-Zeeland sfeer..
Hoezo?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:30 schreef Nembrionic het volgende:
[HELP] Kittens bijna verdronken.
het topic is er dus nog
-edit- ik zie dat SHE mod is in F&F.
Dáár ga ik dus nooit posten...dan ga ik gelijk dood
Ehm...half roemeens, een kelder vol wapens en een explosief karakter waar een staaf dynamiet "U" tegen zegtquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:51 schreef SHE het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik vind je best wel lief hoor, kutclown
Dit is een tvp trouwens
Doe mij zo'n lief "ratje".quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Braindead Peter Jackson
Ik heb hele grote hazelnootkleurige kijkersquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ehm...half roemeens, een kelder vol wapens en een explosief karakter waar een staaf dynamiet "U" tegen zegt
Ohja...en dan ook nog eens 3 dagen per maand in nucleaire fase...extra gevaarlijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |