WTF dat je het nog uitlegt ook.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:44 schreef Douwe het volgende:
Omdat je als je het perron opgaat meestal ook een trein gaat betreden? Vrij effectieve manier om ongewenst gespuis uit de trein te houden. Zouden ze vaker moeten doen
moet je je kaartje niet in je tas doenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:08 schreef Xennia het volgende:
Ik vind het ook irritant. Ik moet vaak rennen om mijn trein te halen en dan word je staande gehouden voor de trappen en moet ik in mijn tas naar mijn kaartje gaan zoeken
Dan moet je gewoon eerder vertrekken.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:58 schreef U het volgende:
'tis vooral irritant als je weet dat de trein binnen 10 seconden gaat vertrekken en je moet je OV nog uit je tas zien te grijpen voordat je door mag rennen...
ook al je uit een andere (vertraagde) trein komt en van perron moet wisselen? Want die controles zijn per perron, niet per station.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:02 schreef BYM het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon eerder vertrekken.
je mag het perron niet betreden zonder geldig vervoersbewijs. staat overal daar op die bordjes.:)quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:37 schreef stefan1187 het volgende:
was ik vandaag op 't station in tilburg wordt iedereeen naar zijn/haar kaartje gevraagd in de stationshal ipv in de trein.wat bezielt die gasten
![]()
![]()
![]()
NS![]()
![]()
![]()
Ik vind jou eigenlijk meer geestelijk gehandicapt. Wat dan met de vriend die op zijn vriendin staat te wachten? Of de moeder waarvan zoon of dochter terugkomt van vakantie? Gaan ze daar dan een half uur bij blijven staan om te zien of ze niet heeft gelogen? Of moet die dan verplicht een kaartje kopen om daar te mogen staanquote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:59 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
WTF dat je het nog uitlegt ook.Alleen een geestelijk gehandicapt persoon snapt dat niet.
Dan had je eerder moeten vertrekken, en die vertraging in moeten calculeren.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:07 schreef U het volgende:
[..]
ook al je uit een andere (vertraagde) trein komt en van perron moet wisselen? Want die controles zijn per perron, niet per station.
De Topicstarter snapt niet waarom de NS dat doet, bosmongool. Dat is toch zo klaar als een klontje. Ik zeg niet of het goed of slecht is, ik zeg alleen dat je een josti bent als je niet begrijpt waarom de NS het doet.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:53 schreef Emu het volgende:
[..]
Ik vind jou eigenlijk meer geestelijk gehandicapt. Wat dan met de vriend die op zijn vriendin staat te wachten? Of de moeder waarvan zoon of dochter terugkomt van vakantie? Gaan ze daar dan een half uur bij blijven staan om te zien of ze niet heeft gelogen? Of moet die dan verplicht een kaartje kopen om daar te mogen staan![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |