abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40655952
Zo net nieuwe bak gekocht, en moest ff FPS (frames per second) testen.
Moet natuurlijk wel weten hoe snel ie ECHT is hè .

Hoorde dat Prey wel goede graphics had dus dat maar ff installed.
Alles hoog gezet wat ik zag en ziet er inderdaad gelikt uit. Draait ook soepel.

Maar welke zieke geest heeft dat spel verzonnen? Ik ben van die shit als MoH:AA/CoD/CS:S gewend, maar dit is iets raars.

Je bent een indiaan en je gaat (volgens mij) dood. En dan kan je je lichaam uit en weer terug in? Je lichaam blijft dan staan zodat je door deuren kan etc om knopjes om te zetten.

En dan kan je ook nog 360 graden rondlopen, in een ruimteschip ofzo... Dan sta je weer op je kop en dan weer recht.

Aangezien ik het niet ga spelen voor serieus maar voor de fun vind ik dit toch wel erg wennen met wat ik gewend was

Raar spel...
JOHNNY HEITINGA
  woensdag 9 augustus 2006 @ 20:30:20 #2
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_40656106
Boeiend.
Interessant.

Ga door!
  woensdag 9 augustus 2006 @ 20:31:06 #4
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_40656120
Zijn ze ooit eens mee begonnen in de tijd van Duke Nuken 3D . Net als Duke Nukem forever wat er ook nog steeds niet is .
phluphy for president!
  woensdag 9 augustus 2006 @ 20:33:35 #5
153492 M-I-L-F
Een Zwarte Idylle
pi_40656224
Echt tof spel hoor .
Als de postcode ontbreekt komt de brief niet aan.
pi_40656433
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 20:31 schreef WyriHaximus het volgende:
Zijn ze ooit eens mee begonnen in de tijd van Duke Nuken 3D . Net als Duke Nukem forever wat er ook nog steeds niet is .
Daarom werd Prey ook door een ander team gemaakt. Een team wat zijn zaakjes wel op orde had
Still Pimpin' .. Ahaaight
pi_40656480
Postal 1 & 2 zijn pas cool .
pi_40656652
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 20:39 schreef Chriz2k het volgende:
Postal 1 & 2 zijn pas cool .

pi_40656703
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 20:42 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

[afbeelding]

Zo geniaal, over mensen heenpissen, ze in de fik steken, hun hoofd eraf slaan met een schep, heerlijk .
pi_40656748
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 20:27 schreef Camplo het volgende:
Zo net nieuwe bak gekocht, en moest ff FPS (frames per second) testen.
Moet natuurlijk wel weten hoe snel ie ECHT is hè .

Hoorde dat Prey wel goede graphics had dus dat maar ff installed.
Alles hoog gezet wat ik zag en ziet er inderdaad gelikt uit. Draait ook soepel.

Maar welke zieke geest heeft dat spel verzonnen? Ik ben van die shit als MoH:AA/CoD/CS:S gewend, maar dit is iets raars.

Je bent een indiaan en je gaat (volgens mij) dood. En dan kan je je lichaam uit en weer terug in? Je lichaam blijft dan staan zodat je door deuren kan etc om knopjes om te zetten.

En dan kan je ook nog 360 graden rondlopen, in een ruimteschip ofzo... Dan sta je weer op je kop en dan weer recht.

Aangezien ik het niet ga spelen voor serieus maar voor de fun vind ik dit toch wel erg wennen met wat ik gewend was

Raar spel...
Heb het spel bijna uitgespeeld. Gaaf spel.
  woensdag 9 augustus 2006 @ 20:48:13 #11
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_40656961
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 20:38 schreef Nawien het volgende:

[..]

Daarom werd Prey ook door een ander team gemaakt. Een team wat zijn zaakjes wel op orde had
Yup ze zijn alleen wat lang bezig geweest.
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 20:43 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Zo geniaal, over mensen heenpissen, ze in de fik steken, hun hoofd eraf slaan met een schep, heerlijk .
En als je zelf in de fik staat omhoog richten en jezelf uit pissen
phluphy for president!
pi_40658551
Ik heb de demo van Prey alleen nog maar gespeeld, maar vind het opzich geen slecht spel hoor. Vind het erg goed bedacht allemaal en er zitten veel dingen in die ik nog niet eerder gezien heb bij andere spellen. Bijvoorbeeld het spelen met de zwaartekracht, het gebruik van portalen en het kunnen gebruiken van je 'geest' om deuren te kunnen openen vond ik erg indrukwekkend, al is het soms ook wel een beetje verwarrend.
pi_40659954
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 21:17 schreef The_Terminator het volgende:
Ik heb de demo van Prey alleen nog maar gespeeld, maar vind het opzich geen slecht spel hoor. Vind het erg goed bedacht allemaal en er zitten veel dingen in die ik nog niet eerder gezien heb bij andere spellen. Bijvoorbeeld het spelen met de zwaartekracht, het gebruik van portalen en het kunnen gebruiken van je 'geest' om deuren te kunnen openen vond ik erg indrukwekkend, al is het soms ook wel een beetje verwarrend.
Wel leuk gevonden maar zo ver gezocht soms. En erg wennen. Zwaartekracht enzo volg ik ook niet helemaal. Je hebt zo'n ding nodig om hoger te komen (die streepachtige lopers zeg maar) en dan loop je op de kop maar dan sta je wel recht ofzo. Klopt toch niet ?
JOHNNY HEITINGA
pi_40660014
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 21:45 schreef Camplo het volgende:

[..]

Wel leuk gevonden maar zo ver gezocht soms. En erg wennen. Zwaartekracht enzo volg ik ook niet helemaal. Je hebt zo'n ding nodig om hoger te komen (die streepachtige lopers zeg maar) en dan loop je op de kop maar dan sta je wel recht ofzo. Klopt toch niet ?
Dat klopt inderdaad. Je ziet op sommige plekken ook ineens aliens op de kop lopen
  Redactie Games woensdag 9 augustus 2006 @ 21:52:39 #15
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_40660340
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 21:45 schreef Camplo het volgende:

[..]

Druk spatie, dan flikker je opeens de andere kant op, dan sta je op je kop .
Erg tof spel, zeker als je verder komt.
.....Kennedy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')