Daarom werd Prey ook door een ander team gemaakt. Een team wat zijn zaakjes wel op orde hadquote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:31 schreef WyriHaximus het volgende:
Zijn ze ooit eens mee begonnen in de tijd van Duke Nuken 3D. Net als Duke Nukem forever wat er ook nog steeds niet is
.
Zo geniaal, over mensen heenpissen, ze in de fik steken, hun hoofd eraf slaan met een schep, heerlijkquote:
Heb het spel bijna uitgespeeld. Gaaf spel.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:27 schreef Camplo het volgende:
Zo net nieuwe bak gekocht, en moest ff FPS (frames per second) testen.
Moet natuurlijk wel weten hoe snel ie ECHT is hè.
Hoorde dat Prey wel goede graphics had dus dat maar ff installed.
Alles hoog gezet wat ik zag en ziet er inderdaad gelikt uit. Draait ook soepel.
Maar welke zieke geest heeft dat spel verzonnen? Ik ben van die shit als MoH:AA/CoD/CS:S gewend, maar dit is iets raars.
Je bent een indiaan en je gaat (volgens mij) dood. En dan kan je je lichaam uit en weer terug in? Je lichaam blijft dan staan zodat je door deuren kan etc om knopjes om te zetten.
En dan kan je ook nog 360 graden rondlopen, in een ruimteschip ofzo... Dan sta je weer op je kop en dan weer recht.
Aangezien ik het niet ga spelen voor serieus maar voor de fun vind ik dit toch wel erg wennen met wat ik gewend was
Raar spel...
Yup ze zijn alleen wat lang bezig geweest.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:38 schreef Nawien het volgende:
[..]
Daarom werd Prey ook door een ander team gemaakt. Een team wat zijn zaakjes wel op orde had
En als je zelf in de fik staat omhoog richten en jezelf uit pissenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:43 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Zo geniaal, over mensen heenpissen, ze in de fik steken, hun hoofd eraf slaan met een schep, heerlijk.
Wel leuk gevonden maar zo ver gezocht soms. En erg wennen. Zwaartekracht enzo volg ik ook niet helemaal. Je hebt zo'n ding nodig om hoger te komen (die streepachtige lopers zeg maar) en dan loop je op de kop maar dan sta je wel recht ofzo. Klopt toch niet ?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:17 schreef The_Terminator het volgende:
Ik heb de demo van Prey alleen nog maar gespeeld, maar vind het opzich geen slecht spel hoor. Vind het erg goed bedacht allemaal en er zitten veel dingen in die ik nog niet eerder gezien heb bij andere spellen. Bijvoorbeeld het spelen met de zwaartekracht, het gebruik van portalen en het kunnen gebruiken van je 'geest' om deuren te kunnen openen vond ik erg indrukwekkend, al is het soms ook wel een beetje verwarrend.
Dat klopt inderdaad. Je ziet op sommige plekken ook ineens aliens op de kop lopenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:45 schreef Camplo het volgende:
[..]
Wel leuk gevonden maar zo ver gezocht soms. En erg wennen. Zwaartekracht enzo volg ik ook niet helemaal. Je hebt zo'n ding nodig om hoger te komen (die streepachtige lopers zeg maar) en dan loop je op de kop maar dan sta je wel recht ofzo. Klopt toch niet ?
Druk spatie, dan flikker je opeens de andere kant op, dan sta je op je kopquote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:45 schreef Camplo het volgende:
[..]
Wel leuk gevonden maar zo ver gezocht soms. En erg wennen. Zwaartekracht enzo volg ik ook niet helemaal. Je hebt zo'n ding nodig om hoger te komen (die streepachtige lopers zeg maar) en dan loop je op de kop maar dan sta je wel recht ofzo. Klopt toch niet ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |