Waterkoker zegt klikquote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:23 schreef Ronaldsen het volgende:
gebruik je wel heet genoeg water? Het moet echt kokend heet zijn.
Wel vreemd dan, bij mij drijft het meestal wel behoorlijk.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:23 schreef Modi het volgende:
Dan drijft t nog steeds niet... dan verdeeld t wel. Maar die ringetjes bijv. drijven dus nooit en op de verpakking wel
dat komt dan omdat het een leeg zakje isquote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:24 schreef armmoetzaaier het volgende:
sommige zakjes zit erg veel in. dan moet je een kwartier roere en een ander zakje (andere smaak) zit niets in dan hoef je niet eens te roeren.
Dies ook niet lekker, dus dan mag ie stinken ik eet hem toch niet. Maargoe ontopic blijvenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:30 schreef McNasty het volgende:
cup-a-soup![]()
niets stinkt zo erg als de erwtensoep variant
Dan is je water te zacht. Je moet hard water nemen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:22 schreef Modi het volgende:
Kijk je op de verpakking van Cup-A-Soup zie je een mooie mok vol met soup, waarboven op de stukjes groente en crispy croutonsetc. drijven.
Waarom is het zo als ik cup-a-soup klaarmaak dat altijd alles onder op de bodem blijft liggen en samenklont tot één groot blok? Veranderen van smaakt veranderd er niets aan, ook het constant roeren niet...
Hoe is het in godsnaam mogelijk om een goede mok cup-a-soup te bereiden waar alles mooi drijft en niet dat ik aant eind nog een berg rommel achterover moet gieten?
Het is geen chocolademelk (of cappucino). Je moet het zakje in een kop doen, daarna 175ml kokendheet (100°C) water erbij en even roeren.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:38 schreef crossover het volgende:
Je moet eerst een BEETJE water erin doen, dan roeren tot het een goed mengsel is en dan tot de rand volgieten.
Nee, je moet het zakje in het kopje doen (zonder papierquote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:51 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
Het is geen chocolademelk (of cappucino). Je moet het zakje in een kop doen, daarna 175ml kokendheet (100°C) water erbij en even roeren.
De meesten doen er veel te veel water bij.Spicy Tomato
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:00 schreef Schlumberger het volgende:
't Lijkt me vrij logisch dat alle rommel weer naar beneden zakt, want het is immers zwaarder dan water. Als je wilt dat de dingen blijven drijven, moet je er maar piepschuimsnippers op strooien.
Ik vind dat altijd wel lekker!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:03 schreef Palomar het volgende:
idd, alles zakt naar beneden. Als je het dan gewoon drinkt uit een mok ipv. met een lepel dan heb je op een gegeven moment al het 'vocht' eruit en liggend e 'vaste bestandsdelen' op de bodem als een klont.
Best gaar.
Nee joh, je gooit het gewoon met zakje en al in je beker!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:35 schreef Bob-B het volgende:
je moet toch het water in het zakje doen?
Ook stom dat ze dan geen touwtjes aan de zakjes makenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:36 schreef Babbel1 het volgende:
[..]
Nee joh, je gooit het gewoon met zakje en al in je beker!![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |