hoiquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En detolk en borsiz? zijn die ook weh ?![]()
Ne3e, niets!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:52 schreef DutchGooner het volgende:
Goedenavond, nog wat gebeurd?
Geeft niks, ik heb ook in dei ontkenningsfase gezetenquote:
Hebben die een kind?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Diat kind van Nikky en Boediedoboeoe is een nieuwe TBS'er in spe volgens mij, als ik het zo allemaal lees
Krijgen een kind, waaromd enk je dat die boeboedieoeoe nog mag blijven, omdat die geestelijk invalide nikky fa isquote:
Je probeert mij gewoon wat aan te praten terwijl ik niks heb gedaan!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:55 schreef Vom het volgende:
[..]
Geeft niks, ik heb ook in dei ontkenningsfase gezeten![]()
Het is een gave hequote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:57 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je probeert mij gewoon wat aan te praten terwijl ik niks heb gedaan!
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:56 schreef VoreG het volgende:
[..]
Krijgen een kind, waaromd enk je dat die boeboedieoeoe nog mag blijven, omdat die geestelijk invalide nikky fa is
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Diat kind van Nikky en Boediedoboeoe is een nieuwe TBS'er in spe volgens mij, als ik het zo allemaal lees
Jij neemt toch de macht?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:59 schreef mitt het volgende:
Zijn er al mensen die hebben gesoliciteerd
*TADAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:59 schreef mitt het volgende:
Meki 4 Mod!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:59 schreef mitt het volgende:
Fijn dat jij het wilt doenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:59 schreef mitt het volgende:
Echt die handelingssnelheid van jou lijkt wel op die van maduroquote:
Kijk esquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wie openet d de nieuweeeee?
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:01 schreef Vom het volgende:
[..]
Echt die handelingssnelheid van jou lijkt wel op die van maduro![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |