kloptquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:22 schreef Erasmusch het volgende:
Ik snap er geen hol van, maar hb het idee dat het echt helemaal nergens overgaat![]()
Niet alleen begrijpelijk, maar gewoon klasse. Ik ben het soms niet eens geweest met hoe passief de beide heren hier af en toe waren richting de in herhaling vallende bloedzuigers hier, maar daarbuiten hebben ze 't hier uitstekend gedaan.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:49 schreef RayMania het volgende:
Rubbereend, Vadoes en Suijk, ik vind jullie beslissing begrijpelijk na het lezen van 300.zip.
Thanks voor het modden en alles wat er bij heeft komen kijken!
Was jij ook niet ex crew?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 07:42 schreef Doc het volgende:
Ach de hele "rel" is weer "business as usual":
Er gebeurt iets wat Danny niet leuk vind.
Danny beslist iets te doen.
Er zijn mensen het niet mee eens.
Danny blijft koppig " want hij is de baas".
Mensen protesteren.
Danny gaat doen alsof het heel gemeen is.
Danny gaat van "baas-rol" naar "slachtoffer-rol" .
Danny dreigt de stekker er uit te trekken.
Andere mensen steunen nu Danny.
Na drie dagen is er niets meer aan de hand.
Zo gaat het op Fok! al jaren.
Dirk_Kuijt werd inderdaad vervelendquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:29 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben het soms niet eens geweest met hoe passief de beide heren hier af en toe waren richting de in herhaling vallende bloedzuigers hier, maar daarbuiten hebben ze 't hier uitstekend gedaan.
Zo werkt in de meeste bedrijven waar je door de omvang gewoon dingen in goed vertrouwen moet delegeren.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 07:51 schreef Doc het volgende:
Yep.
"De top" hier is heel goed - zolang ze zich maar niet gaan bemoeien met fora waar ze nooit komen
Had van jou ook niks anders verwacht !quote:
Ik heb de uitzending niet gehoord omdat ik toen bezig was met mijn leven buiten FOK !quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:13 schreef Cart_man het volgende:
Nee, interesseert me geen hol dit hele gebeuren. Zitten allemaal een beetje te huilen, zielig gedoe.
Het luisteren naar Fokradio heeft me doen inzien hoe serieus sommige mensen dit stukje forum wel niet nemen. Tering, get a life.
Je luistert naar Fokradio??quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:13 schreef Cart_man het volgende:
Nee, interesseert me geen hol dit hele gebeuren. Zitten allemaal een beetje te huilen, zielig gedoe.
Het luisteren naar Fokradio heeft me doen inzien hoe serieus sommige mensen dit stukje forum wel niet nemen. Tering, get a life.
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:13 schreef Cart_man het volgende:
Het luisteren naar Fokradio
quote:Tering, get a life.
surequote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:25 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ja hé, dat was alleen gisteren met heel die rel, dat ik even vijf minuten luisterde.
Rare topics omdat je een paar voetballers kwijt moet misschien?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:30 schreef MaxPower het volgende:
Hoe bedoel je?
Om elk wissewasje mensen terecht wijzen, dan wel bannen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:30 schreef MaxPower het volgende:
Hoe bedoel je?
Juist omdat dit hier niet gebeurde ben ik hierheen gekomen ..quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:34 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Om elk wissewasje mensen terecht wijzen, dan wel bannen.
OJOKSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:31 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik heb een hoop gemist.
Ik heb geen zin om alles na te lezen.
Ik ken Suijk, vaduz en rubbereend en vind het toffe gasten.
Ik ben dus voor hullie.
En niet voor Danny.
Voor wie zijn jullie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |