Nee sorry, Vaduz is het niet geloof ik, dus dan is het Suijkquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch wel zonneklaar.
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee sorry, Vaduz is het niet geloof ik, dus dan is het Suijk?
Naja, misschien wel zonneklaar ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
Volgens mij Suijkiequote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:30 schreef cultheld het volgende:
[..]
[spoilerDe "founding father" van VBL.[/spoiler]
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:30 schreef cultheld het volgende:
[..]
GolfertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
Ik heb me vergist, het lijkt me idd Suijk, gezien de eerste reactie in WKquote:
Voor hoelang want het staat niet waar het dient te staan en ik vind het kut.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:25 schreef VoreG het volgende:
[..], bij elke rel. Volgens mij gewoon uit voorzorg
Dunno, het zal wel weer onbeperkt zijn, dat is allesquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:35 schreef maril het volgende:
[..]
Voor hoelang want het staat niet waar het dient te staan en ik vind het kut.
Iemand die zijn mening goed onder woorden kan brengen heb ik altijd respect voor,
of ik het nou met hem eensch ben of niet.
Ik vind dit gewoon niet kloppen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dunno, het zal wel weer onbeperkt zijn, dat is alles
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:39 schreef maril het volgende:
Dit is dan wel weer leuk
kijk eens wat ik uit het water heb gevist
hijs alweer geslotenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:39 schreef maril het volgende:
Dit is dan wel weer leuk
kijk eens wat ik uit het water heb gevist
inderdaad, ga een leven zoeken ofzoquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:12 schreef Erasmusch het volgende:
Wat een gejank
Incrowd grapje...quote:
Ik neem aan dat je wel iets van de rel hebt meegekregen, daarin hebben mods een paar files gelekt van het crewforum, en die file heete 300.zip.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |