Vrijwilligers die vele uren in een kutsite steken en hard in de aars genaaid worden door de eigenaar!quote:
Zonde man, wat doen jullie toch.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:40 schreef IJzeren_Rinus het volgende:
Tja, als je je niet in bepaald beleid kunt vinden en het lukt niet om daar achter de schermen ook maar één stap dichter bij elkaar te komen, is dit een logisch gevolg. Dan is Danny uiteraard de baas en snijdt 'ie de rotte plekken eruit. Prima.
Ik had vrij weinig met alle relletjes en typische FOK! dingetjes, vond VBL modden leuk om te doen, we zaten qua mods behoorlijk op één lijn en ongetwijfeld vond niet iedereen die lijn ok, maar dat houd je toch. Ik wens diegenen die nu VBL gaan modden veel succes.
Gejank, van beide kanten. Pfff, serieus gedoe om een forum.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:43 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Vrijwilligers die vele uren in een kutsite steken en hard in de aars genaaid worden door de eigenaar!
Beide!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:56 schreef vitessezuid113 het volgende:
hebben we nu paf of pfaf als mod in vbl ?
Een baas die vrijwilligers probeert te commanderen is vrijwel nog triester.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:32 schreef Cart_man het volgende:
Stelletje zwakkelingen.
Vrijwilligers die staken.
Neu. Er komen toch wel weer nieuwe mods. Ik zou me ook niet laten piepelen door die gare Rotterdammer (en dat was een pleonasme).quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:57 schreef pfaf het volgende:
[..]
Zonde man, wat doen jullie toch.
Was tot 10 tellen en aan VBL denken niet wat slimmer geweest?
Ach piepelen, waarom zoals CM zegt zo bliksems serieus nemen? Maargoed, inhoudelijk ga ik er verder ook niet op in. Ik vind het alleen zonde van Vaduz en Suijk, aangezien zij samen met Eend erg goed bezig waren.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:59 schreef Doc het volgende:
[..]
Neu. Er komen toch wel weer nieuwe mods. Ik zou me ook niet laten piepelen door die gare Rotterdammer (en dat was een pleonasme).
[filosofiemode]quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:06 schreef cultheld het volgende:
't is allemaal een grap trouwens
kan je je nader verklaren dan wat je er meer van weet ?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:06 schreef cultheld het volgende:
't is allemaal een grap trouwens
totale chaos.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:37 schreef Doopy-X- het volgende:
Ik heb wat gemist merk ik?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |