Vrijwilligers die vele uren in een kutsite steken en hard in de aars genaaid worden door de eigenaar!quote:
Zonde man, wat doen jullie toch.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:40 schreef IJzeren_Rinus het volgende:
Tja, als je je niet in bepaald beleid kunt vinden en het lukt niet om daar achter de schermen ook maar één stap dichter bij elkaar te komen, is dit een logisch gevolg. Dan is Danny uiteraard de baas en snijdt 'ie de rotte plekken eruit. Prima.
Ik had vrij weinig met alle relletjes en typische FOK! dingetjes, vond VBL modden leuk om te doen, we zaten qua mods behoorlijk op één lijn en ongetwijfeld vond niet iedereen die lijn ok, maar dat houd je toch. Ik wens diegenen die nu VBL gaan modden veel succes.
Gejank, van beide kanten. Pfff, serieus gedoe om een forum.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:43 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Vrijwilligers die vele uren in een kutsite steken en hard in de aars genaaid worden door de eigenaar!
Beide!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:56 schreef vitessezuid113 het volgende:
hebben we nu paf of pfaf als mod in vbl ?
Een baas die vrijwilligers probeert te commanderen is vrijwel nog triester.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:32 schreef Cart_man het volgende:
Stelletje zwakkelingen.
Vrijwilligers die staken.
Neu. Er komen toch wel weer nieuwe mods. Ik zou me ook niet laten piepelen door die gare Rotterdammer (en dat was een pleonasme).quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:57 schreef pfaf het volgende:
[..]
Zonde man, wat doen jullie toch.
Was tot 10 tellen en aan VBL denken niet wat slimmer geweest?
Ach piepelen, waarom zoals CM zegt zo bliksems serieus nemen? Maargoed, inhoudelijk ga ik er verder ook niet op in. Ik vind het alleen zonde van Vaduz en Suijk, aangezien zij samen met Eend erg goed bezig waren.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:59 schreef Doc het volgende:
[..]
Neu. Er komen toch wel weer nieuwe mods. Ik zou me ook niet laten piepelen door die gare Rotterdammer (en dat was een pleonasme).
[filosofiemode]quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:06 schreef cultheld het volgende:
't is allemaal een grap trouwens
kan je je nader verklaren dan wat je er meer van weet ?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:06 schreef cultheld het volgende:
't is allemaal een grap trouwens
totale chaos.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:37 schreef Doopy-X- het volgende:
Ik heb wat gemist merk ik?
Gejank tussen wat mods en de leiding. Niks om je druk over te maken, morgen is alles weer zoals normaal.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:37 schreef Doopy-X- het volgende:
Ik heb wat gemist merk ik?
Geen VBL mods meer? Ging toch goed of....
En dat alles vanwege die 020-scheld reeks?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:39 schreef Doopy-X- het volgende:
hahaha, ik zie het al....der is weer een relletje......
Wat zijn er toch veel mensen die internet veels te serieus nemen![]()
In iedergeval bedank guys, de korte tijd dat ik terugben heb ik van jullie manier van modden genoten, VBL was nog nooit zo leuk!![]()
Psst..geef eens wat crewinfo vrij.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:40 schreef pfaf het volgende:
[..]
En dat alles vanwege die 020-scheld reeks?![]()
Is dit de nieuwe of wat? Als dit een serieuze opmerking is dan kan je beter meteen stoppen want dan snap je der weinig vanquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:40 schreef pfaf het volgende:
[..]
En dat alles vanwege die 020-scheld reeks?![]()
Als jij een jaar lang met Ajax-avatar, ondertitel en signature post.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:41 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Psst..geef eens wat crewinfo vrij.![]()
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:41 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Is dit de nieuwe of wat? Als dit een serieuze opmerking is dan kan je beter meteen stoppen want dan snap je der weinig van
Afgesproken. Nou, voor de boeg ermee!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:42 schreef pfaf het volgende:
[..]
Als jij een jaar lang met Ajax-avatar, ondertitel en signature post.
Gelijk oversteken.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:43 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Afgesproken. Nou, voor de boeg ermee!![]()
Dat is niet origineel meer. Ik moet een maand lang een Ajax avatar gebruiken als Alex blijftquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:42 schreef pfaf het volgende:
[..]
Als jij een jaar lang met Ajax-avatar, ondertitel en signature post.
`quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat is niet origineel meer. Ik moet een maand lang een Ajax avatar gebruiken als Alex blijft.
howhow! Ik ben gewoon een Theo Lucius/Charisteas.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:04 schreef vitessezuid113 het volgende:
en pfaf suc7 hier in vbl
Wat is de tegenprestratie van DAM? Laat het alsjeblieft zijn dat hij een jaar lang niet in VBL komt.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:58 schreef cultheld het volgende:
Met DAM ooit. En als Farfán blijft moet ik ook nog een maand lang "ik snap er niks van" in mijn sig zetten.
Iddquote:
Precies hetzelfde. Aangezien DAM van zelfregulering houdt, vermoed ik dat ie 8 van de 12 maanden geband is in VBLquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat is de tegenprestratie van DAM? Laat het alsjeblieft zijn dat hij een jaar lang niet in VBL komt.
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:23 schreef maril het volgende:
FF vragen is SCH ook geband? die geruchten gingen.
Wie is ditquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:40 schreef IJzeren_Rinus het volgende:
Tja, als je je niet in bepaald beleid kunt vinden en het lukt niet om daar achter de schermen ook maar één stap dichter bij elkaar te komen, is dit een logisch gevolg. Dan is Danny uiteraard de baas en snijdt 'ie de rotte plekken eruit. Prima.
Ik had vrij weinig met alle relletjes en typische FOK! dingetjes, vond VBL modden leuk om te doen, we zaten qua mods behoorlijk op één lijn en ongetwijfeld vond niet iedereen die lijn ok, maar dat houd je toch. Ik wens diegenen die nu VBL gaan modden veel succes.
geen Theo Janssen / Cocuquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:19 schreef pfaf het volgende:
[..]
howhow! Ik ben gewoon een Theo Lucius/Charisteas.
Dat lijkt me toch wel zonneklaar.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |