Ja!..quote:Op zondag 9 maart 2008 00:19 schreef Berkery het volgende:
*Kick*
Er is inmiddels een nieuwe serie, te zien bij de VPRO. Zijn er nog meer liefhebbers?
Echte liefhebbers hebben 'm natuurlijk al gezien op de BBC.quote:Op zondag 9 maart 2008 00:19 schreef Berkery het volgende:
*Kick*
Er is inmiddels een nieuwe serie, te zien bij de VPRO. Zijn er nog meer liefhebbers?
Wat je vanavond had kunnen zien:
[..]
Vorige week had hij een item over cosmetische chirurgie (en liet hij liposuctie op zichzelf uitvoeren). Het blijft leuk om naar te kijken.
En dan niet even Fok! tippen?quote:Op zondag 9 maart 2008 00:27 schreef sooty het volgende:
Echte liefhebbers hebben 'm natuurlijk al gezien op de BBC.
quote:19.55-21.00 uur LOUIS THEROUX
Gambling in Las Vegas
Vanuit het Hilton probeert Louis zich
over te geven aan de glamour en glitter
van Vegas.Louis praat met Richard
Wilk,de gastheer van het Hilton die er
trots op is dat hij zijn gasten nooit
teleurstelt.Verder hangt hij rond met
Barry Manilow.Hij logeert in een suite
van 25.000 dollar en is bereid 200.000
dollar in een weekeinde uit te geven.
Dan is er Martha,een charmante oude
dame die elke dag minstens 1.000 dollar
aan de gokautomaten besteedt.Ze heeft
inmiddels 4 miljoen dollar verloren,
maar spijt heeft ze niet.
.. Thx voor de reminder!..quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:50 schreef Arcee het volgende:
---
Zometeen op Nederland 3 weer een aflevering van Theroux.
Zeer succesvolle dokter in Hollywood.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:51 schreef Vandaag... het volgende:
Ik word er verdrietig van![]()
Hoe komen die lui, zoals die oma, aan al dat geld??
écht?? Ik zou haar nog niet naar een gekneusde teen laten kijken.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeer succesvolle dokter in Hollywood.
Ja, die was echt niet blij.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:20 schreef Tism het volgende:
Lol..Mooi hoe ze dat balen van die gast die steeds verliest in beeld hebben gebracht!..
Ze is inmiddels 30 jaar ouder.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:55 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
écht?? Ik zou haar nog niet naar een gekneusde teen laten kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |