Best aardig?quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:20 schreef Arcee het volgende:
best een aardige film..
Mijns inziens was het een goede reden voor het meisje om haar sprookjeswereld in te duiken.quote:Op donderdag 15 februari 2007 01:09 schreef Arcee het volgende:
Nou ja, best aardig betekent dat ik 'm best aardig vond in tegenstelling tot films waar ik niks aan vond. [afbeelding]
Zoals gezegd, de tweede helft beviel me wel, maar in de eerste helft had ik dus moeite met de in mijn ogen rare combo van de keiharde oorlog en de fantasy. Alsof je Der Untergang en Labyrinth door elkaar heen aan het kijken bent.
Dat snap ik dus nooit: je bent nu aan `t kijken?? wat doe je dan achter je pc op het forum? kijk dan de film eerst afquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:26 schreef Aanvoerder het volgende:
Pffff... ik ben nu aan het kijken, maar het is echt naar af en toe.
Aansteller!quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:39 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat snap ik dus nooit: je bent nu aan `t kijken?? wat doe je dan achter je pc op het forum? kijk dan de film eerst af
quote:
Pauzeknop?quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:46 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hoe kun je een film nou goed volgen terwijl je in de tussentijd zit te internetten?
hehequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,,/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar komt bij dat ik persoonlijk erg van films houd met historisch interessante achtergrond.
[ Bericht 7% gewijzigd door Mike op 21-02-2007 00:22:22 ]Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:13 schreef -Menn0- het volgende:
Mooie film
Ik had alleen wat meer van die faun willen zien, vond em wel cool
Ook vond ik em soms wel een beetje grafisch om het zo maar te zeggenMessen en wangen enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:27 schreef Maisnon het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS Bedankt voor het aanpassen van mijn bericht hierboven
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
Over de historische achtergrond van deze film zijn op z'n zachtst gezegd wel meer films gemaakt.quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:21 schreef ErikT het volgende:
Daar komt bij dat ik persoonlijk erg van films houd met historisch interessante achtergrond.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:30 schreef ErikT het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS Bedankt voor het aanpassen van mijn bericht hierbovenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,,/
Dat is het ookquote:Sowieso vind ik Spaans een extreem coole taal.
Ik meen ergens gelezen te hebben dat hij of begin maart of begin april hier in de bios komt.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
Toffe film, maar duidelijk geen kinderfilm, d'r zaten toch echt af en toe van die smerige momenten in..
En volgens mij komt die film niet eens in NL in de bios, iig staat er geen releasedatum op IMDB, wat meestal toch wel het geval is.
Ja, maar toen ze het onder haar bed vandaan haalden was het gewoon een levenloze wortel.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:03 schreef -Menn0- het volgende:
Ik denk dat die wereld wel echt is, ze kreeg toch ook iets van die faun wat ze onder het bed van haar moeder moest leggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |