jaloers op de grote fluit van je vader?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:25 schreef Koewam het volgende:
Echt zo van, "ik heb een melodie van een hip liedje gehoord, en nu doe ik die drie seonden heel de dag fluiten".
Echt bok even een teringend op of zo.![]()
.
Ja, jij papa.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:28 schreef zoalshetis het volgende:
jaloers op de grote fluit van je vader?
Mijne is groter..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jaloers op de grote fluit van je vader?
Je houdt niet van vrolijk he KUTEMO.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:28 schreef ChipsZak. het volgende:
Fluiten.
Ik heb een hekel aan mensen met hun gefluit.![]()
Doet me altijd denken aan té irritant vrolijke mensen.![]()
Vrolijk is goed hoormaar graag niet zo erg dat het irritant wordt, en het dan laten merken door te fluiten!
Iedereen die in het openbaar begint te zingen verdient sowieso een flinke schop tegen het achterhoofd. Als je zonodig wilt gaan blehren op straat, solliciteer je maar bij Joop van den Ende voor een of andere musical over dansende kabouters.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:42 schreef DFDuo het volgende:
Zingen is nog veel erger. Van dat vreselijke vrouwengezang zo van "kijk mij eens vrolijk zijn en van het leven genieten". BAH!
Hier sluit ik mij naadloos bij aan! Ik heb een serieus wantrouwen tegen in het openbaar fluitende en zingende mensen... die zijn fout!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:44 schreef Nosh het volgende:
[..]
Iedereen die in het openbaar begint te zingen verdient sowieso een flinke schop tegen het achterhoofd. Als je zonodig wilt gaan blehren op straat, solliciteer je maar bij Joop van den Ende voor een of andere musical over dansende kabouters.
Echt dood moet die vent. Wat een kutnummer.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:10 schreef Henny_Huisman het volgende:
Ik fluit altijd dat wijsje van Bob Sinclar - Love generation
Mijn buurman fluit ongeacht waar ie mee bezig is. En van 'melodie' heeft ie geen kaas gegeten.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:27 schreef Blue Thunder het volgende:
Och, mijn buurman fluit de hele dag door als ie aan het klussen is.
en hij klust HEEL VEEL!
Heel hard op zijn bek hoeken! ik garandeer je dat ie de komende weken dan niet meer fluit!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:08 schreef Cassius het volgende:
[..]
Mijn buurman fluit ongeacht waar ie mee bezig is. En van 'melodie' heeft ie geen kaas gegeten.
Dan maakt ie een fluitend geluid bij het ademen, das ook nie alles.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:58 schreef Bicks het volgende:
[..]
Heel hard op zijn bek hoeken! ik garandeer je dat ie de komende weken dan niet meer fluit!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |