Niet zoveel meer ben ik bangquote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:25 schreef timmie_loots het volgende:
Ik bedoelde je moeder, maar door totale verstandsverbijstering kwam dat niet in mijn post
Het was de bedoeling dus om te vragen of je moeder kassamevrouw was, maar das dus niet zo.
Wat doet ze dan?
[/naïef]
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:34 schreef MaJo het volgende:
Jezus kunnen we nu weer normaal doen allemaalDit topic wordt echt een baggertopic op deze manier! En moet ik de OP nou aanpassen of niet?
Dat is toch al zo?quote:Moet ik de volgende OP aanpassen door daarin te vermelden dat de eerste die het raad het punt krijgt
Uiteindelijk allemaal terug te voeren op een puntenconflict 3-4 topics geleden.quote:
Nee niet direct, en SHE vond het in ieder geval niet duidelijk. Nu staat er "Doorgaans is het zo dat het punt gaat naar degene die het antwoord compleet maakt (vooral met meerdere vragen ineen). Maar de vraagsteller neemt de uiteindelijke beslissing." Moet ik daar dus aan toevoegen de eerste die het antwoord compleet maakt?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[..]
Dat is toch al zo?
Ik vind wel dat erbij kan dat de vragensteller spelling bepaald/goed -of afkeurt.
Je bedoelt de eerste die het complete antwoord in één post zet?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee niet direct, en SHE vond het in ieder geval niet duidelijk. Nu staat er "Doorgaans is het zo dat het punt gaat naar degene die het antwoord compleet maakt (vooral met meerdere vragen ineen). Maar de vraagsteller neemt de uiteindelijke beslissing." Moet ik daar dus aan toevoegen de eerste die het antwoord compleet maakt?
zand er overquote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Uiteindelijk allemaal terug te voeren op een puntenconflict 3-4 topics geleden.
Heb je de OP wel eens gelezenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:38 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Als volgend topic niet normaal wordt zonder al het gezeik, gemekker en gejammer, houd ik AKQ voor gezien.
Misschien een idee om in de OP op te nemen over:
-Puntentelling
-Puntentoekenning
-Wachttijd bij geen reactie/vraag
-Valsspelen
-Gezeik, gemekker en gejammer
Nee ik bedoel eigenlijk bij een vraag die geen reeks is, als meerdere mensen op hetzelfde tijdstip antwoorden dat de eerste dan het punt krijgt. Mij lijkt het logisch maar er was verwarring over.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je bedoelt de eerste die het complete antwoord in één post zet?
Oh zo..ja lijkt me ook logisch maar wellicht voor de hyperduidelijkheid wel handig om even te vermeldenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee ik bedoel eigenlijk bij een vraag die geen reeks is, als meerdere mensen op hetzelfde tijdstip antwoorden dat de eerste dan het punt krijgt. Mij lijkt het logisch maar er was verwarring over.
Jawel, bedoelde evt. aanpassing waar de afgelopen 4/5 topics ge-etter om is geweest.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb je de OP wel eens gelezenAlleen de wachttijd staat er niet in, de rest wel...
Ik wist het niet en er kwamen geen hintsquote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:44 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
ok.. ik voel me genegeerd. Het was Neil Diamond. Iedereen een fijne avond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |