Heb de cd in de auto.. altijd leuk om een beetje mee te "zingen"quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:44 schreef Hapertje het volgende:
Top 10 album geweest. Toch geen liefhebbers hier?
En idols toch?!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:58 schreef Sjakie01 het volgende:
Ik weet dat het een fantopic is, maar ik vind het maar een stelletje zielige kneuzen die zich omhoog hebben gewerkt via Jantje Shit.
De website is offline...iemand een idee waarom?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:55 schreef amaranta het volgende:
Wat een leuke muziek maken deze 2 jongens.
Meer info op www.nickensimon.nl
Hij doet het gewoon hoorquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:08 schreef Mike het volgende:
[..]
De website is offline...iemand een idee waarom?
Omdat ze net als alle andere Volendammers in de cocaine handel zitten?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:08 schreef Mike het volgende:
[..]
De website is offline...iemand een idee waarom?
quote:Nick en Simon winnaar Zilveren Harp.
Het polulaire duo Nick & Simon zijn de koning te rijk. Ze hebben de Zilveren Harp gewonnen die jaarlijks wordt toegekend aan artiesten. Vorig jaar kreeg Thomas Berge deze prijs. Binnenkort meer info.
Ja hierquote:Op woensdag 10 mei 2006 08:35 schreef Hapertje het volgende:
Zijn er verder geen Nick en Simon liefhebbers???
Mislukt zijn zeker niet, als je kijkt naar de gouden platen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:15 schreef Potter het volgende:
Mislukte jan Smit Klonen
Ik vind ze eigenlijk leuker dan Jan Smitquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:15 schreef Potter het volgende:
Mislukte jan Smit Klonen
quote:
quote:Nick & Simon naar Suriname.
De Volendammers Nick & Simon gaan volgende maand in Suriname optreden. Met het nummer 'Steeds weer' bestormden de heren onverwachts ook de hitlijsten van het land. Ook treden ze op Curaçao op.
"We waren erg verrast, we hoorden tijdens een concert van Jan Smit dat 'Steeds weer' op één stond in Suriname. We zijn meteen op internet gaan kijken of het waar was, en toen is het balletje gaan rollen", zegt de manager van het duo. Tijdens het verblijf in Suriname en Curaçao, waar meerdere optredens worden gegeven, worden ook opnamen gemaakt voor de realitysoap rond de zangers die vanaf september wordt uitgezonden bij de Tros.
De heren zijn het reizen inmiddels wel gewend. Ze zijn net terug uit het Spaanse Malaga, waar ze een reclamespot opnamen voor de zomercollectie Jan Smit van winkelketen C&A. Verder werken ze aan hun tweede album, dat in de nazomer uitkomt.
De 23-jarige Nick Schilder en de 22-jarige Simon Keizer zijn de laatste maanden overladen met prijzen. Zo wonnen ze een Originele Rembrandt voor hun debuutalbum Nick & Simon, dat de gouden status bereikte, en mochten ze een Zilveren Harp, een prijs voor aanstormend talent, in ontvangst nemen.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:25 schreef Urquhart het volgende:
"Nooit Samen Zijn" is trouwens een goed nummer
Ik ben benieuwd, nog niet gehoord.quote:Op woensdag 26 september 2007 23:15 schreef Sjimmie het volgende:
Volgende single ' Rosanne' ook goed
Nr 7 is Nieuwe Maan.quote:Op donderdag 27 september 2007 18:05 schreef amaranta het volgende:
nieuwe maan is mooi ja..
ik weet ff de titels niet maar ik dacht dat ik nr 7 wel leuk vond
HELD!quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:34 schreef Gesloten het volgende:
Heb zaterdag de cd/dvd cadeau gedaan en hij is gelijk gebrand!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kapitaalvernietiger! Fascist!!!!!!!!quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:34 schreef Gesloten het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WAAR SLAAT DIT OP?!quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:34 schreef Gesloten het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |