Nee hoor, het gaat echt op tijdstip. Je kunt ook zien hoeveel posts (op het hele forum) er tussen beide antwoorden zitten.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:47 schreef SHE het volgende:
Ik was namelijk ook wel even verbaasd toen ik zag dat ik een punt mistte, terwijl ik op exact dezelfde tijd postte als mijn mede speler, maar hij 'm kreeg omdat zijn post boven mij stond. ( terwijl het forum dat volgens mij op een andere manier doet, alfabetisch..maar dat moet ik exact navragen )
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:49 schreef Dr.Aart het volgende:
zegt de uitdrukking: 'het is maar een spelletje' jullie iets
Ja, dat wou ik altijd al eens weten, hoe doe je dat?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:50 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nee hoor, het gaat echt op tijdstip. Je kunt ook zien hoeveel posts (op het hele forum) er tussen beide antwoorden zitten.
Dan heb ik niets gezegd! Maar toch wel handig dat ff in de OP te zetten.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:50 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nee hoor, het gaat echt op tijdstip. Je kunt ook zien hoeveel posts (op het hele forum) er tussen beide antwoorden zitten.
Eensquote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vind het alleen jammer als jajong mij beschuldigt van googlen en dat ik net zeurde over het punt wat ik niet heb gekregen. (Heb er niks over gezegt, maar dat maakt hij ervan!)
Ik ga eten. Hopen dat na het eten de sfeer wat verbeterd.![]()
De URL van de 2 posts vergelijken. Jouw post had nummertje 40650723 en die van mij..... 40650768quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:51 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja, dat wou ik altijd al eens weten, hoe doe je dat?
Ga met je muis over de datum (zie hier recht boven) en kijk links onderin je browser in je statusbar.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:51 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja, dat wou ik altijd al eens weten, hoe doe je dat?
Ik vind 'm duidelijk hoor...quote:De vraagsteller zegt of het antwoord goed is. Daarna stelt degene met het goede antwoord de nieuwe vraag in bold. Als de vraagsteller te lang wegblijft kan er een nieuwe vraag gesteld worden om het spel door te laten gaan. De vraagsteller beslist wie het punt toebedeeld krijgt. Doorgaans is het zo dat het punt gaat naar degene die het antwoord compleet maakt (vooral met meerdere vragen ineen). Maar de vraagsteller neemt de uiteindelijke beslissing.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:55 schreef raistlin6 het volgende:
gustaf?
Dus jij zou het prima vinden als ik bij een goed antwoord van jou het punt gewoon aan iemand anders zou geven want tja "vraagsteller beslist"quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:55 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik vind 'm duidelijk hoor...
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:55 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik vind 'm duidelijk hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |