11,5 miljoenquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens The Sun is het rond voor 11,5 miljoen euro.
Obradovic als backup?quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
11,5 miljoen![]()
Gewoon lekker voor 2 miljoen Braafheid halen en mischien ook nog Obradovic als back-up. Maak je nog winst ook nog
En hoevaak zag jij hem spelen? Ajax kennende zijn er genoeg blessures door het hele seizoen dus ze zullen toch beiden genoeg minuten maken. Bovendien kan Braafheid ook links in het centrum spelen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:01 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Obradovic als backup?Die is/kan beter (worden) dan Braafheid
Ongelofelijk.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens The Sun is het rond voor 11,5 miljoen euro.
Genieten, nietwaar?quote:
Mwah, dat betwijfel ik dus juist. Vermaelen moet het in de Eredivisie van zijn fysiek hebben. Op zijn fysiek en agressiviteit wint ie veel duels van een Slory, een Saidi, and so on. Maar toen hij een keer speelde tegen Amrabat die niet bang is om aangepakt te worden, heeft ie alle hoeken gezien.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:01 schreef zjroentje het volgende:
Hij komt in de Premier League ook het beste tot zijn recht denk ik.
Vergeleken met de gemiddelde PL centrumverdediger stelt Vermaelen fysiek niet zoveel voor nee. Goede speler voor de Eredivisie maar voor meer dan 10M moet je er heel snel een strik omheen doen en persoonlijk gaan brengen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:05 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Mwah, dat betwijfel ik dus juist. Vermaelen moet het in de Eredivisie van zijn fysiek hebben. Op zijn fysiek en agressiviteit wint ie veel duels van een Slory, een Saidi, and so on. Maar toen hij een keer speelde tegen Amrabat die niet bang is om aangepakt te worden, heeft ie alle hoeken gezien.
En de Premier League is toch behoorlijk fysiek.
25 million ¤ - Jose Antonio Reyesquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:24 schreef DeVinger het volgende:
Heeft Wenger eigenlijk veel miskopen gedaan voor zulke bedragen?
Dat was geen miskoop. Die kon niet aarden in Engeland was het verhaal toch? Heeft het toch nog redelijk verdienstelijk gedaan, tot dat hij begin te miepen over heimwee en dergelijke. Dat hij nu zelfs bij Benfica (dacht ik) speelt kan je dan wel weer een diskwalificatie van de scouting noemen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:29 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
25 million ¤ - Jose Antonio Reyes
was niet zijn beste aankoop maar weet ook niet wat ze aan hem verdiend hebben uiteindelijk.
Ik denk dat hij juist ten onder gaat, het blijft namelijk een wannabe kerel. (lees jongetje)quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:01 schreef zjroentje het volgende:
Hij komt in de Premier League ook het beste tot zijn recht denk ik.
Hij is sowieso minder dan Gallas, Toure, Djourou. Alleen voor het feit dat HEAD niet aan speelminuten toekomt is het goed.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:29 schreef El_Bassie het volgende:
Ach, Vermaelen is een prima speler. Snap al die scepsis hier niet zo. Kan nog groeien en dan is hij zeker niet minder dan wat Arsenal nu heeft lopen.
Bedankt voor de goede wedstrijden, succes in Londen.quote:Ajax en Arsenal rond over Vermaelen
De transfer van Thomas Vermaelen naar Arsenal wordt waarschijnlijk nog deze week afgerond. De clubs zijn het maandagmiddag in ieder geval eens geworden over een transfersom van dertien miljoen euro, zo meldt de NOS.
De 23-jarige Vermaelen moet zelf nog wel tot een vergelijk komen met Arsenal, maar de mandekker liet in een eerder stadium al weten dat dat geen problemen zal gaan opleveren. De transfer zal vermoedelijk dan ook nog deze week volledig afgerond worden.
Ajax en Arsenal waren al enkele dagen met elkaar in gesprek over de te betalen transfersom. De Amsterdammers wilden aanvankelijk vijftien miljoen, maar zijn met twee miljoen euro gezakt naar dertien miljoen. Bij de Londenaren was Vermaelen de belangrijkste kandidaat om de defensie te versterken.
De Belgische international had nog een contract tot medio 2012 in Amsterdam. De linkspoot is bezig aan zijn vijfde seizoen bij Ajax, dat hem tussendoor nog een jaar verhuurde aan RKC Waalwijk. In zijn periode in de hoofdstad kwam hij tot 99 wedstrijden, waarin hij acht keer scoorde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |