quote:'Aston Villa biedt 10.000.000 euro op Ajacied Vermaelen'
Datum: 6-apr-2009 13:22
Aston Villa prepareert een bod van negen miljoen pond, zo’n tien miljoen euro, op Thomas Vermaelen (foto, rechts). Althans, dat bericht The Daily Mirror. Een delegatie van Villa zou de Ajacied anderhalve week geleden hebben bekeken tijdens het WK-voorrondeduel Belgie – Bosnië (2-4).
Vermaelens verbintenis met Ajax loopt medio 2012 af. De 23-jarige Belg debuteerde op 15 februari 2004 in competitieverband voor de Amsterdammers op bezoek bij FC Volendam (0-2 winst) en staat, een periode op huurbasis bij RKC Waalwijk in het seizoen 2004/2005 meegerekend, op 108 eredivisieduels en tien doelpunten.
Door een flinke voorjaarsdip heeft Aston Villa de vierde plaats, welke recht geeft op voorronde Champions League, uit het zicht verloren. (MA)
quote:Op maandag 6 april 2009 14:20 schreef TC03 het volgende:
Tsss, het is jaloersmakend hoe buitenlandse clubs voor elke modale voetballer van Ajax miljoenen neerleggen.
Beter gaat Ajax daar niet op in. Dit seizoen is hij weer erg sterk.quote:
Die mogen vaker komen. Elke keer als ze er zitten speelt ie goed.quote:Op maandag 11 mei 2009 08:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Aston Villa zat weer eens op de tribune.
Jij verwacht dat Vermaelen ooit de absolute top kan halen?quote:Op maandag 11 mei 2009 09:23 schreef kevin6188 het volgende:
Vermaelen moet niet naar Villa willen. Nog even investeren en dan naar de absolute top. Na Villa kom je niet meer hogerop.
Ik hoop ook dat 'ie nog een jaartje blijft. Al vind ik hem op zich wel in Engeland passen uiteindelijk.quote:Op maandag 11 mei 2009 09:43 schreef kevin6188 het volgende:
wie weet. Maar niet nu al. blijf nog maar een jaartje bij Ajax.
Zou Villa echt een geweldige ploeg vinden voor hem. Niveau past bij hem. Maar hoop wel dat hij nog een jaartje in Nederland blijft. Ontwikkeld zich nog elk jaar zeer goed.quote:Op maandag 11 mei 2009 09:23 schreef kevin6188 het volgende:
Vermaelen moet niet naar Villa willen. Nog even investeren en dan naar de absolute top. Na Villa kom je niet meer hogerop.
Ze zullen binnenkort wel bellen.quote:Aston Villa captain Martin Laursen has announced his retirement after admitting defeat in a battle against persistent knee problems.
Voor 1 miljoen zou ik hem ook al wegdoen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:30 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
12 miljoentjes en ze mogen hem hebben.
Dan ben ik blij dat jij er niets te zeggen over hebtquote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:30 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Voor 1 miljoen zou ik hem ook al wegdoen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |