Moest hij vooral de bal zelf in eigen goal trappen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:21 schreef Gunner het volgende:
maar Thomas wilde gewoon niet elke keer meer uitgeschakeld worden in de CL door deense subtoppers
Oh heeft ie dat gedaan? Geen idee. ik kijk nooit naar Ajax. Maar alle groten der aarde hebben wel eens een penalty gemist of een eigen goal gemaakt. Niets bijzonders en zegt me niets over z'n kwaliteiten.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
Moest hij vooral de bal zelf in eigen goal trappen.
Natrappen vind ik wel een groot woord hoor. De meesten hier lijken het erover eens te zijn dat hij tekort komt voor het niveau van Arsenal. Maar een enkele reactie daargelaten zie ik geen Ajax fans die onredelijk commentaar hebben op zijn presteren en al helemaal niet op de persoon Vermaelen. En terecht, want het was een prima speler voor het niveau van Ajax, deed altijd zijn best en hij zeikt niet. Denk ook niet dat er mensen zijn die hem de transfer misgunnen, maar 10M voor iemand met zijn kwaliteiten is wel vrij veel geld.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:27 schreef Gunner het volgende:
[..]
Oh heeft ie dat gedaan? Geen idee. ik kijk nooit naar Ajax. Maar alle groten der aarde hebben wel eens een penalty gemist of een eigen goal gemaakt. Niets bijzonders en zegt me niets over z'n kwaliteiten.
Maar volgend seizoen zal blijken wie er gelijk krijgt, maar hier zie ik mensen alleen natrappen. dat heeft ie ook niet verdient.
Alle 4 de jaren?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die 2 miljoen wordt trouwens betaald wanneer hij per jaar aan minimaal 20 duels komt.
Ja hij had in die wedstrijd een eigen doelpunt gemaakt en de andere tegengoal was ook zijn schuld.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:27 schreef Gunner het volgende:
[..]
Oh heeft ie dat gedaan? Geen idee. ik kijk nooit naar Ajax. Maar alle groten der aarde hebben wel eens een penalty gemist of een eigen goal gemaakt. Niets bijzonders en zegt me niets over z'n kwaliteiten.
Maar volgend seizoen zal blijken wie er gelijk krijgt, maar hier zie ik mensen alleen natrappen. dat heeft ie ook niet verdient.
Netjes, doet-ie goed.quote:
Wonderen zijn de wereld nog niet uit, blijkbaar.quote:Op zaterdag 19 september 2009 17:49 schreef thewishmaster het volgende:
Is dit dezelfde Vermaelen die jarenlang bij Ajax beslissende foutjes maakte?
quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:42 schreef TheClown1 het volgende:
net een topwedstrijd als deze moet ik weer missen. iemand links naar de goals?
Dat is logisch natuurlijk. Riep ik al voordat ie z'n eerste wedstrijd zou spelen dat spelen bij een betere ploeg met betere spelers hij zich ook aan op zou trekken.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:14 schreef Beschouw het volgende:
Of zou het komen omdat hij nu betere medespelers heeft?
13 miljoen is natuurlijk een koopje voor zo een topscoorder. Dat had Wenger goed gezien. Toen vond ik deze reacties al grappig (eigenlijk zielig) en nu helemaal. wie het laatst lacht......quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:12 schreef Fortitudo het volgende:
13 fucking miljoen
ongelofelijk
keiharde onderhandelaars daar in amsterdam
props
en wenger:
Hoeveel miljoen heeft hij Ajax in eerste instantie wel niet gekost...quote:Op zaterdag 19 september 2009 17:49 schreef thewishmaster het volgende:
Is dit dezelfde Vermaelen die jarenlang bij Ajax beslissende foutjes maakte?
quote:Op zondag 20 september 2009 15:29 schreef Grulez het volgende:
[..]
Hoeveel miljoen heeft hij Ajax in eerste instantie wel niet gekost...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |