Ik denk dat je vrij zeker mag zijn dat dat het goede antwoord is dus het is jouw beurtquote:
Yup, een echte pro. En als beloning mag je deze gaan raden van mequote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:23 schreef Stamp_Kip het volgende:
Mag ik weer mee doen??
Vorige keer deed ik het goed he
2006... pijnlijke film om te kijken (voor mannen)quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:39 schreef Stamp_Kip het volgende:
Doe je meteen een moeilijke..ik moet wel weer ff drin komen he
* Stamp_Kip wil een hintje aub
De film is denk ik te nieuw. Zal ik het plaatje veranderen naar iets wat al op tv is geweest ook?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:54 schreef Stamp_Kip het volgende:
ik was eerst aantdenke aan the woodsman maar bij nader inzien![]()
Owkay kijk nu nog maar een keertjequote:
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:17 schreef SpecialK het volgende:
Ik lees het morgen wel. Ik moet slapen (morgen 3 huizen bezichtigen). Truste!
Uiteraardquote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:13 schreef AntonDingeman het volgende:
Enemy of the State?
Klopt... patricia is een beetje voorbarigquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:29 schreef Chen het volgende:
Waarom komt er een nieuwe foto? Film is toch nog niet geraden?
Je zou natuurlijk iets meer je best kunnen doen. Een hint ofzo, of een nieuwe foto.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:47 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Klopt... patricia is een beetje voorbarig
Ik heb een hint gegeven... die kan je ook nog eens letterlijk op google intikkenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:01 schreef Doff het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk iets meer je best kunnen doen. Een hint ofzo, of een nieuwe foto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |