abonnement Unibet Coolblue
pi_2619251
Voortgekomen uit het topic van Jerney: pc voor een kind...Daar ontstond het voorstel om via fokkers/tweakers een paar oude opgeknapte computers te doneren aan het AMC (kinderafdeling) zodat de kinderen spelletjes ter afleiding kunnen doen!

Wat hebben we dan nodig?

- alles wat jullie kwijt kunnen: heb je een oude bak staan, en kun je die dusdanig opknappen dat er nog spelletjes op gedaan kunnen worden meld het dan hier!!

DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  Overall beste user 2022 donderdag 27 december 2001 @ 16:16:32 #2
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_2619268
Altijd leuk voor de epileptici daar!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 27 december 2001 @ 16:20:14 #3
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_2619304
quote:
Op donderdag 27 december 2001 16:16 schreef Ulx het volgende:
Altijd leuk voor de epileptici daar!
LOL
Je leeft maar één keer...
pi_2619311
ik wil wel ff kijken hoor hier op werk, wie kan ik mailen daarover??
pi_2619324
Jaaaa, en dan zetten we de beeldschermen op *waves* als achtergrondje...met een lekker fel kleurtje.... ULX JE BENT STOUT!!!!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_2619354
Ik heb nog wel een netwerkkaartje volgens mij
[url=http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=Zjozz]M'n DVD Collectie :)[/url]
pi_2619373
We komen wel ergens Als we nu eerst in dit topic proberen te verzamelen wat we zeker weten hebben/aan kunnen komen?

Aanvulling: wie waarschuwt de Tweakers?

DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_2619398
quote:
Op donderdag 27 december 2001 16:16 schreef Ulx het volgende:
Altijd leuk voor de epileptici daar!
Damn, dit kun je niet maken

Ik zal hier op het werk ook even rondvragen, wie kan ik mailen????

pi_2619410
quote:
Op donderdag 27 december 2001 16:25 schreef Catootje het volgende:
We komen wel ergens Als we nu eerst in dit topic proberen te verzamelen wat we zeker weten hebben/aan kunnen komen?

Aanvulling: wie waarschuwt de Tweakers?


is er niet een e-mail adres waar je naar kunt mailen enzo om al die dingen te regelen, is misschien wat overzichtelijker?
pi_2619426
Catoot@fokzine.net .... how about that!!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_2619433
quote:
Op donderdag 27 december 2001 16:29 schreef Catootje het volgende:
Catoot@fokzine.net .... how about that!!
okay dan
pi_2619443
quote:
Op donderdag 27 december 2001 16:30 schreef BobRooney het volgende:

[..]

okay dan


Het kan soms lang duren (dagje of zo) eer ik de e-mail ontvangen heb, maar ik zal zorgen dat ik effe bevestig dat ik de e-mail ontvangen heb. Zorg dat er een adres bijstaat waar ik dus kan reageren.... Sjoe roel!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_2619583
quote:
Op donderdag 27 december 2001 16:25 schreef Catootje het volgende:
Aanvulling: wie waarschuwt de Tweakers?
http://gathering.tweakers.net/showtopic.php/362504/1/100

Ze hadden hem daar al:
http://gathering.tweakers.net/showtopic.php/356127

pi_2620042
quote:
Op donderdag 27 december 2001 16:44 schreef slakkie het volgende:

[..]

http://gathering.tweakers.net/showtopic.php/362504/1/100

Ze hadden hem daar al:
http://gathering.tweakers.net/showtopic.php/356127


Die bovenste gebruiken dan wel he, want die onderste is voor stemmen op MSN, dus dat hoeft niet meer...

--
toevoeging:
misschien een idee dat iemand het AMC ook inligt of deze steun gewenst is (ik neem aan van wel, maar toch)...

Die Welt ist alles was der Fall ist.
  FOK!fotograaf donderdag 27 december 2001 @ 17:28:05 #15
63 Marc H
- Satan's Livecoach -
pi_2620115
quote:
Op donderdag 27 december 2001 17:21 schreef keeper het volgende:

toevoeging:
misschien een idee dat iemand het AMC ook inligt of deze steun gewenst is (ik neem aan van wel, maar toch)...


Idd, dat wilde ik net ook tikken.

En even informeren hoeveel pc's ze kunnen gebruiken, zodat er geen 50 pc's geregeld worden, terwijl er maar 4 gebruikt kunnen worden.

You don't have to be the Dalai Lama to tell people that life's about change.
  † In Memoriam † donderdag 27 december 2001 @ 17:43:14 #16
3723 Calypso
Figment of Your Imagination
pi_2620244
quote:
Op donderdag 27 december 2001 17:21 schreef keeper het volgende:

http://gathering.tweakers.net/showtopic.php/362504/1/100

Ze hadden hem daar al:
http://gathering.tweakers.net/showtopic.php/356127

Die bovenste gebruiken dan wel he, want die onderste is voor stemmen op MSN, dus dat hoeft niet meer...

--
toevoeging:
misschien een idee dat iemand het AMC ook inligt of deze steun gewenst is (ik neem aan van wel, maar toch)...


Je bent momenteel niet ingelogd en kunt dus geen gebruik maken van de private fora.

Ik mag daar niet in!!!

Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url] [br] Respecteer een ander, respecteer jezelf.
  FOK!fotograaf donderdag 27 december 2001 @ 18:01:19 #17
63 Marc H
- Satan's Livecoach -
pi_2620401
quote:
Op donderdag 27 december 2001 17:43 schreef Calypso het volgende:

[..]

Je bent momenteel niet ingelogd en kunt dus geen gebruik maken van de private fora.

Ik mag daar niet in!!!


Ja, dat kan gebeuren. Je mag pas na 30 dagen registratie en 50 "Tech posts" in stuffis generalis komen, waar deze topic staat.
You don't have to be the Dalai Lama to tell people that life's about change.
pi_2620435
Ik ook niet meelezen kan Maar okee (ik heb dit ook allemaal net bedacht) ...idd: we moeten het AMC effe bellen en vragen wat ze psies nodig hebben. Ondertussen heb ik ook in admin een topic geopend, zodat mijn vakbroeders mee kunnen denken (zo is het denk ik slim om een hoge fokbroeder of Twiekbroeder te vragen om namens fok/tweak te bellen. Deze kan dan voor ons het woord voeren) Met jullie toestemming wil ik daar(in admin) ook de (relevante delen van) e-mailtjes plaatsen (of hier?), zodat duidelijk is wat we al hebben aan spullen en wat er nog nodig is.

Wie houdt contact met de tweakers, zodat we niet elkaar in de vingers snijden?

Ik zit dit dus nu allemaal net te bedenken: en denk gerust met me mee, corrigeer, vul aan, bekritiseer, help en houdt de vinger aan de pols!!! Iedere hulp in welke vorm dan ook is welkom!

DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  † In Memoriam † donderdag 27 december 2001 @ 18:09:23 #19
3723 Calypso
Figment of Your Imagination
pi_2620447
quote:
Op donderdag 27 december 2001 18:01 schreef Marc H het volgende:

Ja, dat kan gebeuren. Je mag pas na 30 dagen registratie en 50 "Tech posts" in stuffis generalis komen, waar deze topic staat.


Ik denk (weet het eigenlijk wel zeker), dat ik als digibeet zijnde, nog niet eens 1 Tech post ga halen!!!

Maar bedankt voor de uitleg, Marc H.

Ik lees het verder hier allemaal wel!!!

*edit: Marc moest niet met een k, maar met een c.

[Dit bericht is gewijzigd door Calypso op 27-12-2001 18:16]

Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url] [br] Respecteer een ander, respecteer jezelf.
  donderdag 27 december 2001 @ 18:11:38 #20
11170 jerney
catlady 4life
pi_2620459
jaaaaaa

Ehm.. m'n schoonzus zou nog informeren op haar werk of ze wat van die oude pc's konden doneren

pi_2620487
Goed hee Jerney? Moeten we misschien een 'plan B' bedenken? Stel je voor dat het AMC (lijkt me sterk maar je weet maar nooit) geen pc's meer nodig zou hebben, dan vind ik het een beetje zonde om 'onze'pc's niet te doneren...toch?

Wat doen we dan? Een ander academisch ziekenhuis? Utrecht bijvoorbeeld, Wilhelmina Kinderziekenhuis? Een ander goed doel? Laten we daar ook over nadenken. Ik ren nu effe admin in om te vragen (Liefkijkmodus aan) of en hoe en wie we van het amc gaan benaderen...

DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  † In Memoriam † donderdag 27 december 2001 @ 18:24:36 #22
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_2620548
Uit het tweakers forum SG :
quote:
Op donderdag 27 december 2001 17:19 schreef keeper het volgende:
Dit wordt trouwens een verdomd lastig karwei, om al die spullen bij elkaar te krijgen en te assembleren dan.

In ieder geval, het is voor het AMC, dus het lijkt me logisch dat alle spullen ergens in Amsterdam eo worden verzameld. Ik wil me hiervoor best opofferen, maar ik ben niet beschikbaar van 28-12-2001 ('s avonds) tot 5-1-2002 ivm wintersport. Ik heb geen auto, wel een OV. Maar om nu te zeggen dat ik zin heb om van Amstelveen naar Groningen te treinen om ff een oud p2 mobootje op te halen, nee.

Dus wie heeft hier een goede oplossing voor?


--
toevoeging:
misschien een idee dat iemand het AMC ook inligt of deze steun gewenst is (ik neem aan van wel, maar toch)...


quote:
Op donderdag 27 december 2001 17:24 schreef otaku-san het volgende:
Ergens een montage party /meet houden.

Eerst een invertarisatie ronde houden, zodat bekend is wat er nog aangeschaft moet worden om dingen compleet te krijgen.

Misschien iemand (Catootje? Jerney?) daar een giro nr voor beschikbaar stellen, dan kan daar op gestort worden voor de completerings aankopen.

Zelf wil ik daar dan wel op storten.


Verder staat er nog niets.
The future is after you
pi_2620592
Ow dank u Okatu... mijn gironummer is....

Ja, es effe kijken, want hoe gaan we dat dan zo eerlijk en handig mogelijk doen? Idd, misschien een verzamelmeeting...Even afwachten wat er binnen gaat komen, anders kunnen we misschien idd een centrale 'drop hier de opgelapte pcmeeting' houden, waar iedereen zijn pc kan droppen zonder voor een pc ter waarde van een tientje zeven uur moet reizen..

Geld: hmmm....moeten we dan wel zo netjes en helder mogelijk doen. Ik wil op zich wel het geld beheren, maar ben een nittwitt met pjoeters, dus dan zou ik dat geld weer moeten overmaken naar...Wie kennen we die betrouwbaar, EN een computergenie is? Dan zou hij/ zij van het geld dat we krijgen (als we krijgen) misschien onderdelen kunnen kopen.


Zoveel wensen... *zucht*

DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  † In Memoriam † donderdag 27 december 2001 @ 18:37:47 #24
3723 Calypso
Figment of Your Imagination
pi_2620675
quote:
Op donderdag 27 december 2001 18:24 schreef otaku-san het volgende:
Uit het tweakers forum SG :
[..]


[..]

Verder staat er nog niets.


Bedankt, Otaku!!!
quote:
Op donderdag 27 december 2001 18:29 schreef Catootje het volgende:

[..]


[..]

Zoveel wensen... *zucht*


Maaaar..... We zijn met zoveel mensen!!!
Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url] [br] Respecteer een ander, respecteer jezelf.
pi_2620687
Capypso , joe is raait!!

Okee, laten we bij stap 1 beginnen: wie heeft er wat over?

Toevoeging: Catoot@fokzine.net is mijn e-mail, als je een 'donatie'wilt doen, of aan de slag wilt met 'ronslene'..je mag het in dit topic uiteraard ook kwijt!

DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  donderdag 27 december 2001 @ 18:45:51 #26
5097 Mass
Back in town
pi_2620761
Mocht je ze in ziekenhuizen niet kwijtraken (denk aan ruimtegebrek e.d.) dan zijn er altijd nog genoeg basisscholen die om computers verlegen zitten!
Tomorrow will come,
to cancel the future,
Tomorrow's a gun,
loaded confusion.
  † In Memoriam † donderdag 27 december 2001 @ 18:53:07 #27
3723 Calypso
Figment of Your Imagination
pi_2620827
quote:
Op donderdag 27 december 2001 18:38 schreef Catootje het volgende:
Capypso , joe is raait!!

Okee, laten we bij stap 1 beginnen: wie heeft er wat over?

Toevoeging: Catoot@fokzine.net is mijn e-mail, als je een 'donatie'wilt doen, of aan de slag wilt met 'ronslene'..je mag het in dit topic uiteraard ook kwijt!


Tegen de tijd dat jullie bij het doneren van geld aangekomen zijn, dan meld ik me wel weer!!!

Uiteraard, dit alles alleen op voorwaarde, dat Catootje, mij never nooit niet meer als Capypso betitelt

Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url] [br] Respecteer een ander, respecteer jezelf.
pi_2621389
quote:
Op donderdag 27 december 2001 18:45 schreef Mass het volgende:
Mocht je ze in ziekenhuizen niet kwijtraken (denk aan ruimtegebrek e.d.) dan zijn er altijd nog genoeg basisscholen die om computers verlegen zitten!
Mmm, dat valt wel mee anders hoor. Die worden goed gesponsord door de overheid en het bedrijfsleven en dat terwijl er op de meeste scholen nog weinig mee wordt gedaan.

Er is ook nog een ander mail adres. pcvooreenkind@xs4all.nl waar je ook tips enzo heen kan sturen. Ik ga alleen vanaf morgen-namiddag een week op wintersport, dus ben ik een weekje onbereikbaar.
Daarna zie ik wel hoe het er voor staat en of ik nog ergens een rol moet/kan spelen.

Mocht het AMC al voorzien zijn, kunnen we ook andere doelen af natuurlijk. Dit is ook mogelijk als we teveel hebben uiteraard.

------
Voor Chandler of andere php/script gasten: Is het niet mogelijk om een pagina ergens te maken die steeds alle posts uit het SG topic van GoT in txt ergens neer zet, ook update enzo. Fok!ers kunnen het dan wel lezen, maar niet reageren, maar het is wel handig voor de transparantie!

Die Welt ist alles was der Fall ist.
  Admin donderdag 27 december 2001 @ 21:35:57 #29
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_2622718
Stel DAT ze naar het AMC gaan dan is het wellicht een idee om een AMC forum te openen waar de kinderen gewoon gezellig kunnen kletsen met mensen die hetzelfde meemaken oid ?
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_2622925
quote:
Op donderdag 27 december 2001 21:35 schreef Danny het volgende:
Stel DAT ze naar het AMC gaan dan is het wellicht een idee om een AMC forum te openen waar de kinderen gewoon gezellig kunnen kletsen met mensen die hetzelfde meemaken oid ?
* vindt dat een goed idee ....
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
pi_2623520
quote:
Op donderdag 27 december 2001 21:35 schreef Danny het volgende:
Stel DAT ze naar het AMC gaan dan is het wellicht een idee om een AMC forum te openen waar de kinderen gewoon gezellig kunnen kletsen met mensen die hetzelfde meemaken oid ?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Gaat papa Danny dat maken?
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_2624383
Hebben ze trouwen liever geen verbinding met hun eigen klas? En vrienden en stuff?

Enniewee....we moeten eerst maar es zien wat we aan pc's binnenkrijgen!

DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  Admin donderdag 27 december 2001 @ 23:49:32 #33
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_2624501
Ik denk wel dat ze liever verbinding hebben met hun eigen klas, maar dat is vaak niet mogelijk omdat de scholen OF geen pc's hebben, OF geen internet hebben OF simpelweg die mogelijkheid niet bieden. Als dat via fok WEL gerealiseerd kan worden zou dat wat mij betreft een prima doel zijn.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_2624975
even in mijn kast duiken

gevonden

1x atx voeding
1x pci netwerkkaart 10/100 mbit
1x isa geluidskaart

pi_2627504
* ikbenveldmuis heeft geen onderdelen ofzo meer liggen eigelijk, alleen hele oude meuk, maar daar heeft niemand iets aan

en verders, sja...als die dingen in elkaar gezet moeten worden ofzo, wil ik zeker wel helpen

pi_2628049
gvd heb alleen nog maar muis, toetsenbord kunnen regelen

*verder zoekt*

pi_2628086
quote:
Op vrijdag 28 december 2001 00:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
even in mijn kast duiken

gevonden

1x atx voeding
1x pci netwerkkaart 10/100 mbit
1x isa geluidskaart


Plus de muis en die andere dingus van Bobrooney, okee.... Begin is gemaakt!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_2628165
Ow, en ik heb hier niks liggen en ken geen niet-fokkende computerfreaks met wat extra's over. Ik doneer dus spelletjes!

[Dit bericht is gewijzigd door Catootje op 28-12-2001 16:20]

DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_2628403
quote:
Op vrijdag 28 december 2001 12:39 schreef Lampie het volgende:
K heb hier nog een Voodoo Banshee liggen, en een SB 128 PCI en een 15" Tatung monitor (eigenlijk nog nieuw).
quote:
Op vrijdag 28 december 2001 12:46 schreef Werkeend het volgende:
ik heb nog wel een hele zwik games liggen (legaal mind you( die ik toch nie meer speel (commando's,c&c, dat soort spellen en ook nog wat fps)
laatste 2 kwoots van GoT
pi_2628413
Whaaaaaaaaaaaaaaa!!! Go Tweakers!!! Ie, die moeten wij nu echt wel inhalen Fok staat vet achter met 1 muis en 10 euro
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_2628531
dan is nog wel de vraag; hoe gaan we zorgen dat alles bij elkaar komt
pi_2628746
quote:
Op vrijdag 28 december 2001 13:13 schreef ikbenveldmuis het volgende:
dan is nog wel de vraag; hoe gaan we zorgen dat alles bij elkaar komt
ja, dat is idd een probleem..maar ja: aan de andere kant weten we nog vrij weinig..wat kunnen we bij elkaar sprokkelen met zijn allen? Hoe lang zullen we elkaar de tijd geven om in te zamelen? Wat hebben we dan qua spullen dat bij elkaar past, in elkaar past en wie kan dat voor ons dan in elkaar zetten en alles draaiende maken? Oef, nog veel te doen...

Laten we het anders zo doen:

- we beginnen nu met de verzameling van spullen.
- volgende week neem ik (klappertand van de zenuwen) of iemand anders contact op met het amc. In dat gesprek moet het volgende duidelijk worden: of ze die pc's zouden willen hebben, aan welke spelletjes ze behoefte hebben, en dan spreken we een datum van overhandiging af!! Laten we zeggen....1 februari?
- Intussen proberen we met elkaar af te spreken wie wat doet: we hebben misschien mensen nodig die pc's gebruiksklaar maken, mensen die eventueel pc's naar AMC kunnen brengen en iemand met verstand van zaken die in het AMC de boel kan opstarten (Slakkie?)....


Heb ik nu aan alles gedacht? Vast niet...

DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_2628804
quote:
Op vrijdag 28 december 2001 13:33 schreef Catootje het volgende:

[..]

ja, dat is idd een probleem..maar ja: aan de andere kant weten we nog vrij weinig..wat kunnen we bij elkaar sprokkelen met zijn allen? Hoe lang zullen we elkaar de tijd geven om in te zamelen? Wat hebben we dan qua spullen dat bij elkaar past, in elkaar past en wie kan dat voor ons dan in elkaar zetten en alles draaiende maken? Oef, nog veel te doen...

Laten we het anders zo doen:

- we beginnen nu met de verzameling van spullen.
- volgende week neem ik (klappertand van de zenuwen) of iemand anders contact op met het amc. In dat gesprek moet het volgende duidelijk worden: of ze die pc's zouden willen hebben, aan welke spelletjes ze behoefte hebben, en dan spreken we een datum van overhandiging af!! Laten we zeggen....1 februari?
- Intussen proberen we met elkaar af te spreken wie wat doet: we hebben misschien mensen nodig die pc's gebruiksklaar maken, mensen die eventueel pc's naar AMC kunnen brengen en iemand met verstand van zaken die in het AMC de boel kan opstarten (Slakkie?)....


Heb ik nu aan alles gedacht? Vast niet...


ik mis iets eigelijk....
misschien dat iemand een email adres kan maken ofzo; waar iedereen die wat wil geven, daarheen mailt WAT ze hebben weg te geven

anders zit je straks met 20 geluidskaarten, 10 videokaarten en 5 harde schijven, maar daar maak ik geen computer van hoor...snap je

maar als er genoeg spullen zijn, wil ik best helpen alles in elkaar zetten, en eventueel zelfs aansluiten.

pi_2630316
quote:
Op vrijdag 28 december 2001 13:40 schreef ikbenveldmuis het volgende:

[..]

ik mis iets eigelijk....
misschien dat iemand een email adres kan maken ofzo; waar iedereen die wat wil geven, daarheen mailt WAT ze hebben weg te geven

anders zit je straks met 20 geluidskaarten, 10 videokaarten en 5 harde schijven, maar daar maak ik geen computer van hoor...snap je

maar als er genoeg spullen zijn, wil ik best helpen alles in elkaar zetten, en eventueel zelfs aansluiten.


Ja, je hebt gelijk. Laat me daar nog effe over brainen, want misschien moeten we een apart topic maken voor dat soort dingen? een soort prikbord: ik heb dit te geven, wie kan dat maken met...ik zoek nog een dit of dat...zoiets?

Wat ik zelf bedacht had namelijk: Ik geef geen geld. Dat is niet handig. HEt is handiger als we zelf iets kopen en dat eventueel opsturen naar de persoon die de boel moet maken. Zo hoef je niet te klooien met geld. Wat ik mij kan voorstellen is, dat iemand aangeeft bezig te zijn voor pc voor een kind en nog een geluidskaart zoekt. Dat de persoon die geen spullen heeft dan dokt voor die geluidskaart bijv. ...op die manier heb je niet allerlei ingewikkelde rekeningnummers en zo nodig. Alleen vertrouwen in je medefokker.

Ik heb nu bijvoorbeeld voor mijn euro's de volgende spelletjes:
- Pro Rally Game (was gratis)
- Empire Soccer 94 (afgeprijsd bij de ETOS)
- Muppet Kids, Overeenkomst En Verschil (afgeprijsd bij de Blokker)
- Old Classics (Blokker) met daarop Pacman en Galaxia en zo
- Rollercoaster Tycoon (gekregen van mijn vriend)

Ik heb erbij gezet waar ik ze vandaan heb, om aan te geven dat het helemaal geen duur spelletje hoeft te zijn... Dus: Kom op mensen!

DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  vrijdag 28 december 2001 @ 16:13:51 #45
11303 Ester
Blije oud-bie
pi_2630621
Ik heb zeker weten:

2 toetsenborden
2 muisen

dan als je zou willen:

+ twee héle oude computers een Atari en nog iets. Ze zijn echt heel oud dus ik weet niet of je er wat aan hebt (er zitten geeneens cdroms in ) of er iets uit zou kunnen halen waar je wat mee kan. Zeg het maar (ik ben a-computertechnisch) Ik ga mijn omgeving ook eens eventjes vragen (naar wat nieuwers).


nog niet zeker:
Dan ga ik nog even op zoek naar wat games en misschien heb ik ook nog wel een joystick (zo'n trillding ) waar je o.a. mee kan vliegen.

Mijn vriend vindt mij een wervelstorm
pi_2630709
Tenks Ester!! Ikke ook gen idee of we er wat mee kunnen MIsschien Veldmuis wel?

Enniewee: ik heb net gebeld met het AMC Leg maar es fok uit , maar de stichting die we moeten spreken is er pas weer 7 januari...

DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_2631578
quote:
Op vrijdag 28 december 2001 16:13 schreef Ester het volgende:
Ik heb zeker weten:

2 toetsenborden
2 muisen


lijkt me zeker mooi jah!
quote:
dan als je zou willen:

+ twee héle oude computers een Atari en nog iets. Ze zijn echt heel oud dus ik weet niet of je er wat aan hebt (er zitten geeneens cdroms in ) of er iets uit zou kunnen halen waar je wat mee kan. Zeg het maar (ik ben a-computertechnisch) Ik ga mijn omgeving ook eens eventjes vragen (naar wat nieuwers).


Atari lijkt me echt heel oud, daar kun je denk ik eerlijk gezegd vrij weinig mee, helaas
quote:
nog niet zeker:
Dan ga ik nog even op zoek naar wat games en misschien heb ik ook nog wel een joystick (zo'n trillding ) waar je o.a. mee kan vliegen.
dat zou wel weer mooi zijn jah!
pi_2631712
nog iets anders, wat weer wel wat problematischer zou kunnen zijn; het besturingssysteem
ik denk dat linux, wat dus gratis is, te hoog gegrepen is, is bestwel wennen enzo
Windows daarentegen is makkelijker, maar licenties zijn niet gratis
dus; of proberen dat microsoft helpt met sponsoren ofzo, OF die licenties zelf gaan betalen

want illegale software kunnen ze niet maken daar!

en kopen is ook een probleempje, aangezien het wat oudere computers zijn zullen de laatste windows versies niet echt lekker draaien; XP en ME dus
2000 kan je in ieder geval buiten beschouwing laten

dus eigelijk zou het windows 95 moeten worden, maar die wordt voor zover ik weet niet meer verkocht, wel mag je met een windows ME licentie, windows 95 of 98(SE) gebruiken, of nog lager.

pi_2631968
nog iets (jah ik vraag veel vandaag )

is het misschien een idee om een sticky topic in DS te maken

het was toeval dat ik dit tegenkwam, ik kom nooit in GC
en ik denk dat als je mensen moet hebben die onderdelen over zouden kunnen hebben, dat je dan toch naar DS moet

  † In Memoriam † vrijdag 28 december 2001 @ 17:35:15 #50
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_2632116
Nog FF een paar nieuwe quootjes uit GoT
quote:
Op vrijdag 28 december 2001 17:21 schreef DarkShadow het volgende:
ik heb nog een bx mobotje, voor bv een pIII 550, die verkoop ik waarschijnlijk toch niet meer, en ik heb wel een goed hart

magoed, is er wat meer info over?


quote:
Op vrijdag 28 december 2001 17:28 schreef RDK_NL het volgende:
WOW, wat een actie jongens, echt supa Helaas heb ik %&*(()*_ niets meer liggen dan echt oude zooi (386's enzo ) Xal in de crewfora effe een topic openen met de vraag of ze dit topic in de gaten willen houden.
Misschien heeft iemand nog OEM cd van een windows vrsie die geleverd werd bij een niet meer bestaande PC.
Die zou volgens mij dan wel legaal overgezet mogen worden.
The future is after you
  vrijdag 28 december 2001 @ 17:36:36 #51
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_2632127
Ik heb nog een kapotte muis en een ventilator die je moet aanzwengelen.
  † In Memoriam † vrijdag 28 december 2001 @ 17:37:12 #52
3723 Calypso
Figment of Your Imagination
pi_2632132
Catootje, misschien is het volgende een mogelijk te volgen tijdspad/plan van aanpak:

1. In dit topic allerlei vragen aan AMC en potentiële problemen verzamelen. Die kunnen dan t.z.t. aan AMC worden voorgelegd.
2. lijst maken van de onderdelen/spelletjes, die beschikbaar zijn.
3. 7 januari kontakt opnemen met desbetreffende stichting, en vragen wat men precies wil, en wat de mogelijkheden zijn. (bijv: ik denk dat het licentie-probleem door de systeembeheerders van AMC opgelost kan worden)
4. afhankelijk van de uitkomst van 1,2 en 3, het probleem van het bijeenbrengen van de spullen en het bouwen van de PC' s oplossen.
5. andere ideeën verzamelen en kijken wat er van kan worden gerealiseerd (apart forum voor de kinderen, ect...)

Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url] [br] Respecteer een ander, respecteer jezelf.
pi_2632443
quote:
Op vrijdag 28 december 2001 17:20 schreef ikbenveldmuis het volgende:
nog iets (jah ik vraag veel vandaag )

is het misschien een idee om een sticky topic in DS te maken

het was toeval dat ik dit tegenkwam, ik kom nooit in GC
en ik denk dat als je mensen moet hebben die onderdelen over zouden kunnen hebben, dat je dan toch naar DS moet


Daar hebbie gelijk in!! (ik geef jou wel veel gelijk)
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_2632539
quote:
Op vrijdag 28 december 2001 17:37 schreef Calypso het volgende:
Catootje, misschien is het volgende een mogelijk te volgen tijdspad/plan van aanpak:

1. In dit topic allerlei vragen aan AMC en potentiële problemen verzamelen. Die kunnen dan t.z.t. aan AMC worden voorgelegd.


A. Vragen:

- Hebben jullie pc's nodig voor de kinderafdeling? Zo ja, hoeveel?
- Spelletjes nodig? Hebben jullie een voorkeur voor het soort spelletje? (moeten bijvoorbeeld 'agressieve'spelletjes vermeden worden?)
- Waar moeten de pc's naartoe gebracht worden? (bijv. naar technische dienst om beveiligd te worden, of iets dergelijks..leukste is natuurlijk wel een echte overhandiging en een verslag daarvan op fok en GoT)
- Zijn daar mensen aanwezig die de boel kunnen aansluiten (ze hebben vast wel een helpdesk)?

-.....

B. Potentiele problemen

1. Logistiek.

Hoe krijgen we alle onderdelen en pc's bij elkaar? Wie zet wat in elkaar en wie kan dat dan weer waar brengen? Wie houdt bij wat we hebben aan onderdelen, en wat er nog nodig is. We hebben dus eigenlijk iemand nodig die de lijst met spullen bij kan houden (apart topic? prikbord-idee? een ander en beter idee?)


2. Mensen beloven maar doen het niet.

Mijn grootste angst is dat men zegt dat ze iets geven of doen maar dat uiteindelijk niet zullen doen ...We staan natuurlijk wel voor lul als we bijvoorbeeld zeggen dat we drie pc's met spelletjes kunnen geven, en uiteindelijk krijgen ze alleen wat spelletjes...ofzo. Iedereen moet dus wel van elkaar op aan kunnen: als je zegt dat je tijd hebt om een pc in elkaar te zetten, probeer dan ook je best te doen om dat voor elkaar te krijgen. Hetzelfde geldt voor het geld bijv. Als je zegt dat je een onderdeel zult kopen, of een spelletje zult op sturen..doe dat dan ook of laat even weten als het niet door kan gaan. Zo voorkomen we dat we voor joker staan in het ziekenhuis (ik weet hoe dat gaat namelijk: die kinderen wordt iets beloofd: in februari komen er pc's..en als die er dan niet komen ....)

3. Tijdspad.

Is 1 februari bijvoorbeeld haalbaar? Moet het langer of korter? Heeft men dan voldoende tijd om de boel bijeen te sprokkelen?

Laatste:

nog iets anders, wat weer wel wat problematischer zou kunnen zijn; het besturingssysteem
ik denk dat linux, wat dus gratis is, te hoog gegrepen is, is bestwel wennen enzo
Windows daarentegen is makkelijker, maar licenties zijn niet gratis
dus; of proberen dat microsoft helpt met sponsoren ofzo, OF die licenties zelf gaan betalen
want illegale software kunnen ze niet maken daar!

en kopen is ook een probleempje, aangezien het wat oudere computers zijn zullen de laatste windows versies niet echt lekker draaien; XP en ME dus
2000 kan je in ieder geval buiten beschouwing laten

dus eigelijk zou het windows 95 moeten worden, maar die wordt voor zover ik weet niet meer verkocht, wel mag je met een windows ME licentie, windows 95 of 98(SE) gebruiken, of nog lager
...........Wij hopen op de helpdesk van het ziekenhuis? Maar dit is zeker ook weer een goede vraag voor AMC!

2. lijst maken van de onderdelen/spelletjes, die beschikbaar zijn.

Ga ik effe copypasten moment!!
*Ik heb nog wel een netwerkkaartje volgens mij (zjozz)
*Ehm.. m'n schoonzus zou nog informeren op haar werk of ze wat van die oude pc's konden doneren (jerney)
*even in mijn kast duiken
gevonden

1x atx voeding
1x pci netwerkkaart 10/100 mbit
1x isa geluidskaart

Morpheus At Work
*gvd heb alleen nog maar muis, toetsenbord kunnen regelen
*verder zoekt*

BobRooney
*K heb hier nog een Voodoo Banshee liggen, en een SB 128 PCI en een 15" Tatung monitor (eigenlijk nog nieuw). Lampie (GoT)
*ik heb nog wel een hele zwik games liggen (legaal mind you( die ik toch nie meer speel (commando's,c&c, dat soort spellen en ook nog wat fps Werkeend (GoT)
* heb nu bijvoorbeeld voor mijn euro's de volgende spelletjes:
- Pro Rally Game (was gratis)
- Empire Soccer 94 (afgeprijsd bij de ETOS)
- Muppet Kids, Overeenkomst En Verschil (afgeprijsd bij de Blokker)
- Old Classics (Blokker) met daarop Pacman en Galaxia en zo
- Rollercoaster Tycoon (gekregen van mijn vriend)
Catootje
*Ik heb zeker weten:
2 toetsenborden
2 muisen

dan als je zou willen:

+ twee héle oude computers een Atari en nog iets. Ze zijn echt heel oud dus ik weet niet of je er wat aan hebt (er zitten geeneens cdroms in ) of er iets uit zou kunnen halen waar je wat mee kan. Zeg het maar (ik ben a-computertechnisch) Ik ga mijn omgeving ook eens eventjes vragen (naar wat nieuwers).


nog niet zeker:
Dan ga ik nog even op zoek naar wat games en misschien heb ik ook nog wel een joystick (zo'n trillding ) waar je o.a. mee kan vliegen.

Ester
*ik heb nog een bx mobotje, voor bv een pIII 550, die verkoop ik waarschijnlijk toch niet meer, en ik heb wel een goed hart
magoed, is er wat meer info over?

DarkShadow (GoT)
3. 7 januari kontakt opnemen met desbetreffende stichting, en vragen wat men precies wil, en wat de mogelijkheden zijn. (bijv: ik denk dat het licentie-probleem door de systeembeheerders van AMC opgelost kan worden)

Zie vragen aan AMC.


4. afhankelijk van de uitkomst van 1,2 en 3, het probleem van het bijeenbrengen van de spullen en het bouwen van de PC' s oplossen.
5. andere ideeën verzamelen en kijken wat er van kan worden gerealiseerd (apart forum voor de kinderen, ect...)


[Dit bericht is gewijzigd door Catootje op 28-12-2001 18:47]

DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_2632588
quote:
Op vrijdag 28 december 2001 18:32 schreef Catootje heel veel

[..]


om alles bij te houden, zal ik zo wel even een hotmail adresje aanmaken, post hier zo wel de details

teminste, als niemand anders goeie id'en heeft

pi_2632592
quote:
Op vrijdag 28 december 2001 18:39 schreef ikbenveldmuis het volgende:

[..]

om alles bij te houden, zal ik zo wel even een hotmail adresje aanmaken, post hier zo wel de details

teminste, als niemand anders goeie id'en heeft


Ja graag. Nee.
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_2632818
Oww, en dan nog wat: misschien is het slim om een "plan B"te bedenken..stel je voor: het AMC hoeft de pc's niet, of kan ze niet gebruiken of whatever. Naar welk goed doel wil je dan dat ze heen gaan?
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_2632849
ok; het email adres is tweakers_fok@hotmail.com; en als je wat hebt dat je zeker weg wilt geven aan het AMC, mail dan even!

zet er ajb het volgende in:

  • wat je weg wilt geven
  • wat je Fok/GoT/Tweakers.net username is
  • in welke plaats je woont, is wel makkelijk voor het vervoer enzo
  • als je hier al wat gepost hebt, mail het toch maar even, dat we alles bij elkaar houden


    thnx als je wat weg te geven hebt, en jammer als je niks weg wilt geven, of niks hebt weg te geven!

    iemand nog op of aanmerkingen


    edit: zet het er ook even bij als je het wel aan het AMC wilt weggeven, maar NIET aan een eventueel ander "iets" als blijkt dat het AMC niets zou willen/kunnen oid met de computers, wat me niet erg logisch lijkt, maar toch

    pi_2632888
    Helemaal goed Veldmuis!! Ik heb mail verstuurd, en Slakkie maakt voor ons een sticky topic in D&S....

    Oww, en mijn spelletjes mogen ook gebruikt voor een (onwaarschijnlijk maar stel je toch eens voor) alternatief doel!

    DANYEL EN THIJS
    ....maar daarna ben ik weer triestig...
    pi_2632963
    Een goed alternatief doel zou bijvoorbeeld kunnen zijn: een ander ziekenhuis.
    DANYEL EN THIJS
    ....maar daarna ben ik weer triestig...
    pi_2632976
    quote:
    Op vrijdag 28 december 2001 19:23 schreef Catootje het volgende:
    Een goed alternatief doel zou bijvoorbeeld kunnen zijn: een ander ziekenhuis.
    zeker, en scholen ook, al lijkt me dat minder leuk zeg maar, sja...is ook wel behulpzaam en nuttig enzo, maar nee, ziekenhuizen oid lijken me toch een beter plan

    * ikbenveldmuis kan niet uitleggen waarom, maar toch

    pi_2633014
    quote:
    Op vrijdag 28 december 2001 19:26 schreef ikbenveldmuis het volgende:

    [..]

    zeker, en scholen ook, al lijkt me dat minder leuk zeg maar, sja...is ook wel behulpzaam en nuttig enzo, maar nee, ziekenhuizen oid lijken me toch een beter plan

    * ikbenveldmuis kan niet uitleggen waarom, maar toch


    Ik wel hoor: een ziek kind kan elke afleiding goed gebruiken, en heeft daarvoor veel te weinig mogelijkheden in een ziekenhuis...Een tv, een pc met spelletjes, bezoek: alles is nodig en nuttig en buitengewoon dankbaar ter afleiding. Het is echt een kleine moeite, groot plezier. (ik sta nog steeds versteld van de dankbaarheid en plezier kinderen in het ziekenhuis hebben van bijv. de kindertelevisieprogramma's)

    Oe! Is Veldmuis nu de 'hebbedingetjescoordinator'?

    DANYEL EN THIJS
    ....maar daarna ben ik weer triestig...
    pi_2633119
    quote:
    Op vrijdag 28 december 2001 19:30 schreef Catootje het volgende:

    [..]

    Ik wel hoor: een ziek kind kan elke afleiding goed gebruiken, en heeft daarvoor veel te weinig mogelijkheden in een ziekenhuis...Een tv, een pc met spelletjes, bezoek: alles is nodig en nuttig en buitengewoon dankbaar ter afleiding. Het is echt een kleine moeite, groot plezier. (ik sta nog steeds versteld van de dankbaarheid en plezier kinderen in het ziekenhuis hebben van bijv. de kindertelevisieprogramma's)


    hmja dat is idd zo...
    maar bij scholen is dat op zich ook wel zo, maar sja...bij scholen...volgens mij kunnen die zelf wel (makkelijker) wat regelen ofzo...zoiets denk ik dat ik bedoel
    quote:
    Oe! Is Veldmuis nu de 'hebbedingetjescoordinator'?
    klinkt wel
      vrijdag 28 december 2001 @ 20:03:55 #64
    3011 E.T.
    hormonaal stuiterballetje
    pi_2633261
    Wat te denken van het Sophia Kinderziekenhuis?
    (als alternatief ofzo)

    Ennee... ik zal zo hier eens speuren en vriendje aankijken...

    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
    pi_2633340
    ik heb mijn mailtje al verstuurd... maar uhm... als dit een gezamelijk fok!tweakers doel is, waarom niet een klein artikeltje op de FP... je bereikt daarmee ook de mensen die alleen de FP lezen en zich op GoT en FokForum niet bevinden.

    Verder lijkt het me, zoals al eerder door een aantal is vermeld, erg belangrijk dat er ook gesproken wordt met AMC zelf, om zo op 1 lijn te komen met wat hun wensen zijn, en hoe ze dat geregeld zouden willen hebben.

    Een officiele overhandiging is leuk natuurlijk, maar vindt ik persoonlijk nogal "kijk-ons-eens-goed-zijn" achtig. Bescheidenheid en terughoudendheid vindt ik in dit geval een goede eigenschap.

    [Dit bericht is gewijzigd door the-russian op 28-12-2001 20:14]

      FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 28 december 2001 @ 20:14:01 #66
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_2633345
    Hmz...

    ehm

    *graaft*
    Kheb wel minimaal 1 muis over
    (draadloze optische qware of een Microsoft optische met touwtje)

    *rammel*
    voodoo2 kaart (add-on)

    *spit*
    Hier en daar nog wel een netwerkkaartje
    en een sitecom modem 56K

    *dieper graaft*
    nope dat was het wel qua over

      vrijdag 28 december 2001 @ 20:17:41 #67
    6644 ElizabethR
    Bangers & Mash
    pi_2633372
    Toot, tnx voor je mailtje

    Mooi streven!!

    Het lijkt mij inderdaad, zoals al werd geopperd een prima plan om een inzamelmeeting te houden, te bezien wat eenieder komt inleveren, hetgeen hij/zij kenbaar kan maken op het mailadres van ikbenveldmuis, toch? Dan kan er in de daaropvolgende week een stel nerds op losgelaten worden die alles in elkaar kunnen zetten.

    Voor wat de organisatie van een eventuele inzameldag betreft, stel ik me graag beschikbaar om mee te helpen. Verder heb ik nog een boel spelletjes, en twee keer win95 en twee keer win98 (met licensie dus). Die stel ik graag beschikbaar.

    Ik ga ook informeren bij vrienden en bekenden of ze nog bruikbare materialen hebben

    De tijdsplanning zou ik toch wat ruim nemen, het is nog steeds vakantie nu en om vóór 1 februari van alles rond te hebben lijkt me bijna ondoenlijk, dan is net iedereen weer een beetje gewend aan een normaal ritme, na allerlei nieuwjaarsrecepties enzo. Ik zou het ietsje ruimer nemen, en in ieder geval in overleg met het geplande goede doel.

    Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
    Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
    pi_2633753
    ok, ik heb van
  • morpheus_at_work
  • BobRooney
  • Ester
  • Swetsenegger

  • de dingen in het lijstje erbij gezet, dus die hoeven niet meer te mailen
    pi_2633857
    Leuk idee man!

    Ik heb niet echt hardware over maar wel een berg spelletjes die ik toch nooit meer speel. Ook heb ik nog wel ergens een legale versie van win95.

    Unox, the worst operating system.
      † In Memoriam † vrijdag 28 december 2001 @ 21:22:24 #70
    1221 otaku-san
    Fok!memberu
    pi_2633955
    Ik stel voor dat de coordinatie hier blijfd.

    Laten we een over zicht proberen te houden van wat er aangeboden wordt.

    er is bv een mobo aangeboden waarop een mogelijke cpu past.

    Ik wil ervan uit gaan dat iedereen te vertrouwen is, dus als we besluiten een mobo te gebruiken, ik de eigenaar geld kan overmaken om er ook een cpu bij te kopen. Hij/zij heeft de specificaties dus is het het handigst als die persoon er ook een cpu bij koopt waardoor het mobo compleet wordt.

    Kortom houdt het centraal. Ik heb een muis over en een joystick, maar er zijn er vast wel betere.
    Verder ben ik bereid geld over te maken op de rekening van degen die iets wil aanschaffen wat we tekort komen aan onderdelen.

    Ik ga ervan uit dat iedereen te vertrouwen is, dus we komen er wel uit om een paar complete systemen te leveren.

    Maar dan moet er wel een centraal overzicht zijn.

    Ik heb een aardige eindejaars uitkerings gehad, dat is genoeg om tenminste een compleet systeem te kopen.
    Dat stel ik beschikbaar.

    We zullen tenminste een volledige spelcomputer leveren.
    Plus een paar samengestelde.

    [Dit bericht is gewijzigd door otaku-san op 28-12-2001 21:41]

    The future is after you
    pi_2634352
    ik heb nog een carmageddon cdtje (serieus), maar is dat niet een beetje bruut voor die kids?

    (dit was een serieuze post trouwens, ik zal ff zoeken of ik nog meer over heb)

      † In Memoriam † vrijdag 28 december 2001 @ 22:41:29 #72
    3723 Calypso
    Figment of Your Imagination
    pi_2634901
    quote:
    Op vrijdag 28 december 2001 21:22 schreef otaku-san het volgende:

    <knip>
    Ik heb een aardige eindejaars uitkerings gehad, dat is genoeg om tenminste een compleet systeem te kopen.
    Dat stel ik beschikbaar.

    We zullen tenminste een volledige spelcomputer leveren.
    Plus een paar samengestelde.
    <knip>


    Otaku-san,

    Ik heb dit stukje 3x overgelezen en ik weet nu eigenlijk nog steeds niet wat ik moet zeggen!!!

    *toch poging doet*

    Otaku-san, je bent geweldig!!!

    edit: typo.....

    [Dit bericht is gewijzigd door Calypso op 29-12-2001 17:37]

    Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url] [br] Respecteer een ander, respecteer jezelf.
    pi_2634927
    Ik heb nog wel een moederbord met processor liggen hiero
    AMD 350 en een Asus Moederbord. (Weet niet zeker of ze het nu nog doen, maar als het goed is wel)

    hmm, heb misschien ook nog wel een videokaart enzo.

    Echter met dit alles, ik kan niet garanderen dat het werkt!!

    Contact me ff op icq anders, degene die dit fict: 14606263

    Greez

    Dappre Strijders, Fier & Koen!
    pi_2637933
    Ik heb iig een muis, en een joypad, schiet me net te binnen, op mijn weerk hadden ze een week f wat alle oude bakken opgeschoond, maw naar de schroot gebracht, zal eens kijken of er nog wat in het gebouw dwalen.
      † In Memoriam † zaterdag 29 december 2001 @ 04:41:18 #75
    7074 moussy
    kuttekop
    pi_2637984
    Ik ga dit gebeuren ff uitprinten en van de week , zo snel mogelijk, naar de plaatselijke 2dehands winkel. Misschien dat die nog wat over hebben, helemaal compleet of zo.
    Er staan regelmatig 486'jes of is dat niet goed ?? Als jullie het te commercieel vinden moeten jullie het ook maar ff zeggen dan gaat het gewoon over. Vinden jullie dit nou niet te commercieel.. zou dan een kleine advertentie op de kabelkrant hier, niet te ver gaan? Ik heb nml niets af te staan , maar wil wel wat betekenen.(ik ben totaaaal a-pjoeter-technisch)

    Ik heb net een paar weken geleden een complete 486 in mn grijze bak gezet en een amiga (al was het alleen maar voor die kids om spelletjes te doen) en nog wat van dat spul....

    Ik zal ook vragen of mn hubbie wat na kan vragen in de bajes waar hij werkt. Daar hadden ze nml een pc project wat niet meer bestaat. En anders gaat hij daar maar inzamelen onder zn collega's

    tootje je bent geweldig !!!!!

    Trouwens, als het AMC hier niet aan mee wil doen zijn de kindertehuizen in Nederland dan geen optie?

    Je zou er haast een boek over schrijven!
      zaterdag 29 december 2001 @ 05:59:03 #76
    17121 Rica
    Mais, je rêve!
    pi_2638031
    Als ik het goed begrijp (ben een btje lui van aard) zijn jullie verder gegaan waar die actie gestopt is (tweede geworden geloof ik).

    Het gaat dus om computers te leveren voor (zieke)kinderen in het AMC?

    Allereerst moet me van het hart dat ik het diep en diep triest vind dat er voor zoiets een actie moet worden opgestart.
    Nederland, één van de rijkste landen ter wereld, afgelopen zeven jaar hoogconjectuur gehad, een bijna oververhitte economie... maar investeren in de dingen waar het om gaat? (zorg, onderwijs, infrastuctuur)
    Tegenover mij in de straat woont een alleenstaande 'bijstandsmoeder' met een meiske van een jaar of 7. Ik vind het echt erg voor dat meisje dat bijna al haar klasgenootjes thuis een pc hebben, terwijl zij het moet doen met die paar uurtjes op school...
    Maar tot zover mijn politieke gel*l.

    Het bericht van otaku-san vind ik in 1 woord geweldig! (heb niet alles gelezen btw) Niemand verwacht van jou dat je zoveel geld wilt doneren voor zoiets, maar als jij dat kan en wil missen.. Echt super!!

    Zelf heb ik niet zoveel losse onderdelen liggen, maar heb nog wel een goeie CD-rom speler en evt een 56kb pci modemkaart.

    Don't try and blame me for your games
    Your games are death
    My world is light, the angels fill my eyes
    With every breath
      zaterdag 29 december 2001 @ 06:04:10 #77
    17121 Rica
    Mais, je rêve!
    pi_2638034
    edit: dubbel

    ps. ik stuur wel een mailtje

    Don't try and blame me for your games
    Your games are death
    My world is light, the angels fill my eyes
    With every breath
    pi_2638155
    JEUJ!
    topic op GoT is voor iedereen leesbaar nu!
    http://gathering.tweakers.net/showtopic.php/362504
    pi_2638524
    Jongens, ik ga denk ik maar effe huilen van blijdschap (ik vinnut gaaf...)

    Effe praktisch eerst nog: ik zat te denken om eerst maar es een brief naar die stichting te sturen. Voordelen: Die brief lezen ze (vrijwel?) meteen de 7e, en aangezien ik bijna fulltime ga werken vanaf de 7e, heb ik niet gauw de kans om te bellen. In die brief kan ik duidelijk uiteenzetten wie we zijn, wat we willen, en vragen wat ze nodig hebben. (e-mailadres van Veldmuis en mij erbij)

    Nadeel: het zou juist vertragend kunnen werken: net terug van vakantie..berg post...hmmm...wat denken jullie? Of is er iemand van jullie die praatjes heeft en meteen de 7e januari aan de telefoon hangt met deze mensen?

    (nogmaals, ik ben echt oprecht ontroerd door deze actie..)

    DANYEL EN THIJS
    ....maar daarna ben ik weer triestig...
    pi_2638610
    De datum nog even: 1 februari...is te kort dag?
    DANYEL EN THIJS
    ....maar daarna ben ik weer triestig...
      zaterdag 29 december 2001 @ 11:54:19 #81
    8868 steps
    Aliens never die!!!
    pi_2638660
    Ik heb nog wel een Windows 98 oem en een Win nt 4.0 WS oem. Als je er wat aan hebt stuur ik ze wel op!
    You now have five minutes to reach minimum safe distance...
      † In Memoriam † zaterdag 29 december 2001 @ 11:55:30 #82
    1221 otaku-san
    Fok!memberu
    pi_2638669
    quote:
    Op zaterdag 29 december 2001 11:48 schreef Catootje het volgende:
    De datum nog even: 1 februari...is te kort dag?
    Ja dat denk ik wel, het wordt een hele logistieke operatie.
    Ik denk dat we twee weekenden bezig zullen zijn.
    Eerst spullen bijelkaar brengen, dan weet je van te voren wat je mist, zoals kasten, voeding kabels, monitor en bij het testen zul je pas erachter komen wat er verder nog mist.
    en dat kan je pas de volgende week pas kopen.

    Zelf heb ik geen auto, ik denk dat we een busje moeten huren om een bestelling bij een pc zaak op te halen, en later de spullen af te leveren.

    The future is after you
    pi_2638678
    hm ligt eraan hoe snel we alle spullen bij elkaar kunnen krijgen natuurlijk!

    als dat een beetje snel lukt...dan kan het wel op 1 februari

    nadeel is dat ik vanaf de 20ste ongeveer stage moet gaan lopen, dus niet meer zoveel vrije tijd overheb, maar in het weekend moet iig gaaan

    en k wil iig wel meehelpen alles in elkaar zetten, ik ga nog goed zoeken of ik nog iets kan vinden ergens

    pi_2638772
    Punt is...en datum te ver vooruit leidt misschien tot inkakken van de actie? Zou 1 maart een betere datum zijn?

    Iemand zei dat publiciteit een te groot 'kijk mij nou'gehalte zou hebben...misschien wel, maar het leek me wel leuk als we voor onszelf een verslag (met foto's?) hadden van het gebeuren (ik bedoel, of we nu de puters inleveren bij de technische dienst of bij de kids zelf..dat boeit mij niet zo)...Als hart onder de riem: "ah, daar is mijn computer heen en ze waren er blij mee en ze hebben er wat aan" ...

    Een bericht voor de frontpage is gemaakt, maar moet nog effe naar gekeken worden en dan erop gezet!

    DANYEL EN THIJS
    ....maar daarna ben ik weer triestig...
      † In Memoriam † zaterdag 29 december 2001 @ 12:18:55 #85
    7074 moussy
    kuttekop
    pi_2638798
    Tootje, hebben ze een faxnummer ??

    En faxje is er natuurlijk zo uit.

    Je zou er haast een boek over schrijven!
    pi_2638806
    quote:
    Op zaterdag 29 december 2001 12:12 schreef Catootje het volgende:
    Punt is...en datum te ver vooruit leidt misschien tot inkakken van de actie? Zou 1 maart een betere datum zijn?

    Iemand zei dat publiciteit een te groot 'kijk mij nou'gehalte zou hebben...misschien wel, maar het leek me wel leuk als we voor onszelf een verslag (met foto's?) hadden van het gebeuren (ik bedoel, of we nu de puters inleveren bij de technische dienst of bij de kids zelf..dat boeit mij niet zo)...Als hart onder de riem: "ah, daar is mijn computer heen en ze waren er blij mee en ze hebben er wat aan" ...

    Een bericht voor de frontpage is gemaakt, maar moet nog effe naar gekeken worden en dan erop gezet!


    ik zou nog geen datum afspreken, stel dat alles klaar is half januari (lijkt me vrij sterk, maar toch), dan zitten we met de spullen, dan kan je ze net zogoed daarheen brengen

    maar ik denk half februari ofzo dat het wel af moet zijn

    pi_2638853
    ik kwoot even een stukje uit de e-mail van the-russian:
    quote:
    Wel verwacht ik, dat de onderdelen geheel worden gedoneerd aan AMC of andere
    instelling, en dat er geen onderdelen verdwijnen bij tweakers of fokkers
    thuis voor eigen gebruik.
    ben ik het helemaal mee eens, maar stel dat we spullen overhouden, wat doen we ermee

    alles in die computers zetten gaat zeker niet lukken.

  • we kunnen alles gaan terugsturen, maar dat lijkt mij in principe niet te doen.
  • Ook kunnen we de onderdelen die we overhouden aan de technische dienst (of hoe dat ook moge heten, systeembeheer ofzo) van het AMC geven, als reserve onderdelen.
  • We kunnen proberen de dingen bij een computerboer te verkopen, en van het geld wat we daarmee krijgen, andere, eventueel 2de hands, onderdelen kopen, die we nog te kort hebben
  • anders weet ik het ook even niet, want ik weet zeker dat niet alles gaat lukken

      zaterdag 29 december 2001 @ 12:42:48 #88
    593 sjak
    Juffie Bloem
    pi_2638885
    Ik vind het een hele goede actie hoor, maar ik begrijp niet dat jullie niet eerst even naar het AMC hebben gebeld om te vragen of er iets nodig is. Volgens mij is het AMC vrij rijk en heeft dus wel al wat computers staan.

    Hebben jullie ook al eens aan asielzoekerscentra gedacht, of scholen van asielzoekerscentra. Die hebben veel minder geld te besteden...

    Enne, Catoot, je kunt het best gewoon bellen dat is het makkelijkste en duidelijkste. Als jij het niet durft is er vast wel iemand anders die er geen problemen mee heeft.

    Ik heb niets over helaas, net een grote schoonmaak gedaan waarbij ik veel heb weggegooid of weggegeven

    Lekker douchen!
    pi_2638889
    quote:
    Op zaterdag 29 december 2001 12:32 schreef ikbenveldmuis het volgende:
    ik kwoot even een stukje uit de e-mail van the-russian:
    [..]

    ben ik het helemaal mee eens, maar stel dat we spullen overhouden, wat doen we ermee


    anders weet ik het ook even niet, want ik weet zeker dat niet alles gaat lukken


    Denk ik ook niet, daarom is het misschien een optie om op de 'in elkaar klus dag' ook een soort van rommelmarkt te houden? Er kunnen dan fokkertjes/tweakertjes komen snuffelen of er iets van hun gading bijzit van overgebleven spullen. Met het geld dat dat oplevert kan wellicht nog iets bijgekocht worden voor het project?

    xcuse me als dit een onzinnig idee is, ik denk alleen maar mee

    Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
    Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
    pi_2638925
    Ja, psies...dat we een soort marktdag houden, waar men kan kijken wat er bij elkaar te sprokkelen is..

    Ow, en we hebben wel contact gehad met het AMC, echter: de mensen die bij dit soort acties betrokken zijn hebben vakantie tot 7 januari. De reden dat ik toch alvast begonnen ben met dit topic en de actie, heeft te maken met het feit dat het topic van Jerney net afgelopen was: en ik wilde 'inspringen'op het gevoel van *hee, shit, we hebben het niet gehaald*....

    Effe de plan b mogelijkheden op een rijtje (deze zijn geopperd):
    - scholen
    - andere kinderafdelingen en kinderziekenhuizen
    - asielzoekerscentra
    - jongerencentra
    - ....

    Let wel: we gaan in principe duidelijk voor het AMC, en deze plan B's zijn genoemd; niet zeker! Mocht in het onwaarschijnlijke geval het zo zijn dat het AMC geen behoefte heeft aan de computers (of we hebben puters over), zullen we overgaan tot 'een plan B, nader te kiezen door de donateurs'...

    DANYEL EN THIJS
    ....maar daarna ben ik weer triestig...
      zaterdag 29 december 2001 @ 12:55:07 #91
    593 sjak
    Juffie Bloem
    pi_2638939
    Aha, dan had ik het toch niet helemaal begrepen, sorry!!!

    Hebben jullie al een limiet gesteld hoe oud de spullen mogen zijn?
    Ik zal in ieder geval eens rond gaan vragen of mensen nog iets over hebben!

    Lekker douchen!
    pi_2638943
    quote:
    Op zaterdag 29 december 2001 12:12 schreef Catootje het volgende:
    Iemand zei dat publiciteit een te groot 'kijk mij nou'gehalte zou hebben...misschien wel, maar het leek me wel leuk als we voor onszelf een verslag (met foto's?) hadden van het gebeuren
    Tuurlijk is een verslag voor onszelf wel leuk, ben ik het helemaal mee eens... Een beetje publiciteit is ook niet erg denk ik... Maar teveel publiciteit moet absoluut vermeden worden. Geen krantenkoppen of nieuws items bij "5 in het land" om maar iets te noemen
    pi_2638949
    quote:
    Op zaterdag 29 december 2001 12:55 schreef sjak het volgende:
    Aha, dan had ik het toch niet helemaal begrepen, sorry!!!

    Hebben jullie al een limiet gesteld hoe oud de spullen mogen zijn?
    Ik zal in ieder geval eens rond gaan vragen of mensen nog iets over hebben!


    Als het maar werkt denk ik...maar Veldmuis is de hebbedingetjescoordinator: die weet er vast meer van..hij heeft een speciaal e-mailadres..(effe copypasten moment!) mailto:tweakers_fok@hotmail.com

    [Dit bericht is gewijzigd door Catootje op 29-12-2001 12:58]

    DANYEL EN THIJS
    ....maar daarna ben ik weer triestig...
    pi_2638951
    quote:
    Op zaterdag 29 december 2001 12:55 schreef the-russian het volgende:

    [..]

    Tuurlijk is een verslag voor onszelf wel leuk, ben ik het helemaal mee eens... Een beetje publiciteit is ook niet erg denk ik... Maar teveel publiciteit moet absoluut vermeden worden. Geen krantenkoppen of nieuws items bij "5 in het land" om maar iets te noemen


    Helemaal mee eens!
    DANYEL EN THIJS
    ....maar daarna ben ik weer triestig...
      † In Memoriam † zaterdag 29 december 2001 @ 13:02:36 #95
    7074 moussy
    kuttekop
    pi_2638978
    oke, ik heb gebeld, woensdag heb ik waarschijnlijk (let op waarschijnlijk!!!!) een complete pc. Wat voor 1 weet ik niet, maar alles is welkom ivm de bruikbare onderdelen natuurlijk. Ik heb uitgelegd waar het voor is, zodat ze niet met een 368 aan komen.
    Je zou er haast een boek over schrijven!
    pi_2638984
    quote:
    Op zaterdag 29 december 2001 13:02 schreef moussy het volgende:
    oke, ik heb gebeld, woensdag heb ik waarschijnlijk (let op waarschijnlijk!!!!) een complete pc. Wat voor 1 weet ik niet, maar alles is welkom ivm de bruikbare onderdelen natuurlijk. Ik heb uitgelegd waar het voor is, zodat ze niet met een 368 aan komen.
    Oe OE OE!!!! *gilt stiekeum alvast* Yesss, Yesss, Yesss!!!

    Okeeee...ik zal effe op de site kijken van het AMC: of ze daar een faxnummer hebben bijstaan (vast wel)

    DANYEL EN THIJS
    ....maar daarna ben ik weer triestig...
      † In Memoriam † zaterdag 29 december 2001 @ 13:07:39 #97
    7074 moussy
    kuttekop
    pi_2639001
    oh jah, ik ben ook zo aso geweest om wat computerzaken te mailen voor onderdeeltjes


    Je moet toch wat als je zelf niks in de kast heb liggen.

    Je zou er haast een boek over schrijven!
    pi_2639015

    Eej, ik heb trouwens met mijn heledere kop (slimme Toot, had ze eerder moeten bedenken) de site afgelopen van het AMC, en daar een faxnummer weggehaald, een algemeen e-mailadres, een specifiek e-mailadres van de stichting die de donateurszaken regelt (dit is de stichting die pas 7 januari weer aanwezig is)...zal ik een e-mail/faxtekst maken? En dan alsnog iemand bellen 7 januari? (hebben we in ieder geval dubbele kansen!) Owww, de stichting (het heet stichting tot steun van Emma Kinderziekenhuis) heeft een niet-werkende site...

    DANYEL EN THIJS
    ....maar daarna ben ik weer triestig...
      † In Memoriam † zaterdag 29 december 2001 @ 13:17:19 #99
    7074 moussy
    kuttekop
    pi_2639031
    Je kan ook eerst mailen/faxen en dan de week na 7 jan. opbellen om te vragen wat ze er van vinden en zo.
    Je zou er haast een boek over schrijven!
    pi_2639035
    quote:
    Op zaterdag 29 december 2001 13:17 schreef moussy het volgende:
    Je kan ook eerst mailen/faxen en dan de week na 7 jan. opbellen om te vragen wat ze er van vinden en zo.
    Ja psies! Bedoel ik..zal ik effe een opzetje maken? (ik heb trouwens geen fax) Oe, en ik wilde bij Tweakers langsgaan, maar mijn gebruikersnaam doet gek
    DANYEL EN THIJS
    ....maar daarna ben ik weer triestig...
      † In Memoriam † zaterdag 29 december 2001 @ 13:21:40 #101
    7074 moussy
    kuttekop
    pi_2639050
    Ik heb wel een fax
    Je zou er haast een boek over schrijven!
      FOK!fotograaf zaterdag 29 december 2001 @ 13:31:03 #102
    63 Marc H
    - Satan's Livecoach -
    pi_2639098
    Wij krijgen waarschijnlijk in januari nieuwe computers op de afdeling, zal eens informeren wat ze met de oude doen

    We praten dan over 4 P2-266/333 machines. Zit alleen geen geluidskaart in, maar als we ze kunnen krijgen dat zal geen probleem worden.

    You don't have to be the Dalai Lama to tell people that life's about change.
    pi_2639248
    Oe, mark H...meld je het ook effe bij de hebbedingetjescoordinator?

    Okee! Fax cq e-mail:

    Aan: Stichting Tot Steun Emma Kinderziekenhuis

    Geachte heer/mevrouw,

    Wij(fokzine en GoT) zijn een (samenwerkende) internetsite, waar mensen terecht kunnen om te chatten op een forum. Men praat over van alles, en zodoende is er iemand geweest die ons gewezen heeft op een (kerst)wens voor de kinderafdeling van het AMC. We hebben gehoord dat jullie graag pc's wilden om de kinderen op de afdeling Oncologie afleiding te bezorgen. We voelden ons dusdanig aangesproken dat we op onze internetsite een aktie bedacht hebben. Wij willen graag oude pc's verzamelen en opknappen, zodat de kinderen van het ziekenhuis toch spelletjes kunnen doen met die computers.

    Nu willen wij graag het volgende weten: Klopt het dat jullie op zoek zijn naar pc's? Zo ja, zouden jullie wat hebben aan oude (opgeknapte) pc's? Als we pc's aan jullie willen geven, hoe gaat dat dan in zijn werk en waar moeten speleltjes/computers voor kinderen aan voldoen? Ik denk niet dat het voor ons mogelijk is om licenties te regelen, is daar binnen het ziekenhuis mogelijkheid voor?

    De links van internet waar we te vinden zijn, zijn de volgende:
    Fokzine: http://frontpage.fok.nl/
    Tweak and Fok Unite: pc voor een kind!!!

    GoT: ...kan iemand die even invullen?.....

    We hebben begrepen dat u maandag 7 januari weer op kantoor aanwezig bent. Uiteraard zullen wij proberen persoonlijk contact op te nemen, maar mocht u vragen hebben of meer willen weten kunt u e-mailen naar: Catoot@home.nl of (veldmuis zijn speciale mailadres)

    Met vriendelijke groet,

    Frederique de Swart (of naam Moussy is misschien logischer) Namens Fokzine en GoT

    Pfooeeeehhh...dit vind ik lastig zeg!! Effe goed naar kijken, want volgens mij heeeel wazig Faxnummer is: 020- 6917735 , email van de stichting: steunemma@amc.uva.nl

    DANYEL EN THIJS
    ....maar daarna ben ik weer triestig...
    pi_2639342
    quote:
    code:
    Aan: Stichting Tot Steun Emma Kinderziekenhuis

    Geachte heer/mevrouw,

    Wij(fokzine en GoT) zijn een (samenwerkende) internetsite, waar mensen terecht kunnen om te chatten op een forum. Men praat over van alles, en zodoende is er iemand geweest die ons gewezen heeft op een (kerst)wens voor de kinderafdeling van het AMC. We hebben gehoord dat jullie graag pc's wilden om de kinderen op de afdeling Oncologie afleiding te bezorgen. We voelden ons dusdanig aangesproken dat we op onze internetsite een aktie bedacht hebben. Wij willen graag oude pc's verzamelen en opknappen, zodat de kinderen van het ziekenhuis toch spelletjes kunnen doen met die computers.

    Nu willen wij graag het volgende weten: Klopt het dat jullie op zoek zijn naar pc's? Zo ja, zouden jullie wat hebben aan oude (opgeknapte) pc's? Als we pc's aan jullie willen geven, hoe gaat dat dan in zijn werk en waar moeten speleltjes/computers voor kinderen aan voldoen? Ik denk niet dat het voor ons mogelijk is om licenties te regelen, is daar binnen het ziekenhuis mogelijkheid voor?

    De links van internet waar we te vinden zijn, zijn de volgende:

    Fokzine:  http://frontpage.fok.nl
              forum.fok.nl/showtopic.php/89613

    GoT:      http://gathering.tweakers.net/showtopic.php/362504

    We hebben begrepen dat u maandag 7 januari weer op kantoor aanwezig bent. Uiteraard zullen wij proberen persoonlijk contact op te nemen, maar mocht u vragen hebben of meer willen weten kunt u e-mailen naar: Catoot@home.nl of tweakers_fok@hotmail.com

    Met vriendelijke groet, 

    Frederique de Swart (of naam Moussy is misschien logischer) Namens Fokzine en GoT


    Pfooeeeehhh...dit vind ik lastig zeg!! Effe goed naar kijken, want volgens mij heeeel wazig Faxnummer is: 020- 6917735 , email van de stichting: steunemma@amc.uva.nl
    k heb m in de codetags gezet, zodat de url's zichtbaar zijn, een fax is meestal niet klikbaar heh!

    en die van GoT; http://gathering.tweakers.net/showtopic.php/362504/1/500 heeft nu dus IEDEREEN leesrechten
    en als je registreert ook gelijk postrechten (of hoe dat heet)

      zaterdag 29 december 2001 @ 14:20:16 #105
    593 sjak
    Juffie Bloem
    pi_2639344
    quote:
    Op zaterdag 29 december 2001 13:59 schreef Catootje het volgende:

    Aan: Stichting Tot Steun Emma Kinderziekenhuis

    Geachte heer/mevrouw,

    Wij(fokzine en GoT) zijn een (samenwerkende) internetsite, waar mensen terecht kunnen om te chatten op een forum. Men praat over van alles, en zodoende is er iemand geweest die ons gewezen heeft op een (kerst)wens voor de kinderafdeling van het AMC. We hebben gehoord dat jullie graag pc's wilden om de kinderen op de afdeling Oncologie afleiding te bezorgen. We voelden ons dusdanig aangesproken dat we op onze internetsite een aktie bedacht hebben. Wij willen graag oude pc's verzamelen en opknappen, zodat de kinderen van het ziekenhuis toch spelletjes kunnen doen met die computers.

    Nu willen wij graag het volgende weten: Klopt het dat jullie op zoek zijn naar pc's? Zo ja, zouden jullie wat hebben aan oude (opgeknapte) pc's? Als we pc's aan jullie willen geven, hoe gaat dat dan in zijn werk en waar moeten speleltjes/computers voor kinderen aan voldoen? Ik denk niet dat het voor ons mogelijk is om licenties te regelen, is daar binnen het ziekenhuis mogelijkheid voor?

    De links van internet waar we te vinden zijn, zijn de volgende:
    Fokzine: http://frontpage.fok.nl/
    Tweak and Fok Unite: pc voor een kind!!!

    GoT: ...kan iemand die even invullen?.....

    We hebben begrepen dat u maandag 7 januari weer op kantoor aanwezig bent. Uiteraard zullen wij proberen persoonlijk contact op te nemen, maar mocht u vragen hebben of meer willen weten kunt u e-mailen naar: Catoot@home.nl of (veldmuis zijn speciale mailadres)

    Met vriendelijke groet,

    Frederique de Swart (of naam Moussy is misschien logischer) Namens Fokzine en GoT

    Pfooeeeehhh...dit vind ik lastig zeg!! Effe goed naar kijken, want volgens mij heeeel wazig Faxnummer is: 020- 6917735 , email van de stichting: steunemma@amc.uva.nl


    Klinkt goed Catootje!!!!
    Alleen speleltjes even wijzigen en ik zou van de zin "uiteraard zullen we dan proberen contact met u op te nemen" maken: Die dag nemen wij ook telefonisch contact met u op om het een en ander kort te sluiten. Tenslotte heb je niet gevraagd hoeveel pc's er eventueel nodig zijn.
    Er zullen vast nog wat taalpuristen rondlopen met betere suggesties
    Lekker douchen!
    pi_2639367
    quote:
    Op zaterdag 29 december 2001 13:05 schreef raptorix het volgende:
    Ik zou wel alles ff op papier laten zetten voordat je hoop ellende op je hals haalt, zelf heb ik ooit een website gemaakt voor een vrijwilligersorganisatie, hoewel ik het volledige kosteloos en belangeloos heb gedaan dreigden ze me later met advocaten en procedures omdat ik me niet aan de afspraken gehouden zou hebben.
    staat op GoT, dus wel goed rekening mee houden!
      † In Memoriam † zaterdag 29 december 2001 @ 14:30:08 #107
    1221 otaku-san
    Fok!memberu
    pi_2639400
    quote:
    Op zaterdag 29 december 2001 14:24 schreef ikbenveldmuis het volgende:

    [..]

    staat op GoT, dus wel goed rekening mee houden!


    Ik denk dat dat wel meevalt, zal wel voor een stichting zijn geweest en dan heb je al figuren die voor het eerst van leven zich belangrijk voelen als bestuurder en gaan zeiken.

    Maar misschien kan Raptorix wat meer info geven.

    The future is after you
    pi_2639588
    Okatu, wil jij de tweakjes te woord staan, terwijl ik ruzie maak met mijn Tweakpassword en toelaten en stuff? Of is Veldmuis daar ook? Want iemand wilde weten waar spalletjes heen moeten of waar je dat kan zeggen...(bij veldmuis dus)
    DANYEL EN THIJS
    ....maar daarna ben ik weer triestig...
    pi_2639608
    Frontpage bericht staat er, met dank aan mijn maten van de fp-crew
    DANYEL EN THIJS
    ....maar daarna ben ik weer triestig...
      † In Memoriam † zaterdag 29 december 2001 @ 14:57:24 #110
    1221 otaku-san
    Fok!memberu
    pi_2639636
    quote:
    Op zaterdag 29 december 2001 14:52 schreef Catootje het volgende:
    Okatu, wil jij de tweakjes te woord staan, terwijl ik ruzie maak met mijn Tweakpassword en toelaten en stuff? Of is Veldmuis daar ook? Want iemand wilde weten waar spalletjes heen moeten of waar je dat kan zeggen...(bij veldmuis dus)
    Hier kun je iig lezen
    http://gathering.tweakers.net/showtopic.php/362504/1/150

    Verder willen ze een centraal e-mail adres, wiens gaat het worden?

    The future is after you
    pi_2640258
    tweakers_fok@hotmail.com!

    ik heb al een mooi lijstje in elkaar gefrutselt, maar als dat xs4all adres het wordt, zal ik het lijstje doormailen

      † In Memoriam † zaterdag 29 december 2001 @ 16:01:05 #112
    1221 otaku-san
    Fok!memberu
    pi_2640273
    quote:
    Op zaterdag 29 december 2001 15:59 schreef ikbenveldmuis het volgende:
    tweakers_fok@hotmail.com!

    ik heb al een mooi lijstje in elkaar gefrutselt, maar als dat xs4all adres het wordt, zal ik het lijstje doormailen


    Laten we deze maar gebruiken, dat andere is aangemaakt door iemand die op vakantie gaat.
    The future is after you
      † In Memoriam † zaterdag 29 december 2001 @ 16:08:19 #113
    7074 moussy
    kuttekop
    pi_2640346
    Luitjes , ik ga ff faxen,

    tootje, hebbie weer fantatisch gedaan

    Je zou er haast een boek over schrijven!
      † In Memoriam † zaterdag 29 december 2001 @ 16:16:01 #114
    7074 moussy
    kuttekop
    pi_2640431
    trouwens, ik doe dit uit naam van catoot omdat zij dit hele gebeuren gestart is
    Je zou er haast een boek over schrijven!
      † In Memoriam † zaterdag 29 december 2001 @ 16:51:07 #115
    3723 Calypso
    Figment of Your Imagination
    pi_2640714
    Catootje,

    Allereerst mijn dank voor het voortvarend oppakken van het idee.

    Voor de goede orde nog ff een kleine correctie. Op de FP zit er een wellicht vervelende onnauwkeurigheid in het bericht. Volgens mij was de MSN-wens gedaan door ene Willem Schipper, en niet door AMC zelf. Op de FP staat het er alsof het een wens van AMC-zelf was. Dat zou best kunnen, maar hoeft niet.
    Misschien kan dat in het FP-stukje wat beter verwoord worden.

    Hieronder plaats ik nog ff de originele info van MSN:

    Dit is de wens van: Willem Schipper

    aantal stemmen: 4614

    Voor de afdeling kinderoncologie van het amc (kinderen met kanker een pc zodat ze op de afdeling spelletjes kunnen doen en wat extra afleiding hebben zodat ze niet de hele dag met hun ziekte geconfronteerd worden.

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Ik dacht..., ik meld het maar ff!!!

    Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url] [br] Respecteer een ander, respecteer jezelf.
    pi_2641403
    Die Tweakers hebben leuke spelletjes Jurrasic Park en stuff..

    Over de frontpage, ik ga zo uit eten en kan dus niet veranderen (zou ook bij god niet weten hoe dat moet) anders vraag ik het morgen aan een FP-collega...

    DANYEL EN THIJS
    ....maar daarna ben ik weer triestig...
    pi_2641412
    quote:
    Op zaterdag 29 december 2001 16:08 schreef moussy het volgende:
    Luitjes , ik ga ff faxen,

    tootje, hebbie weer fantatisch gedaan


    Tenk joe, en ...tenk joe!
    DANYEL EN THIJS
    ....maar daarna ben ik weer triestig...
    pi_2641470
    heb me zojuist aangemeld
    pi_2641608
    Owww, en die banner die gemaakt is door die Tweaker!! Geniaaaal!! Ik heb in admin gevraagd of we die een keer op fok mogen zetten
    DANYEL EN THIJS
    ....maar daarna ben ik weer triestig...
    pi_2641622
    quote:
    Op zaterdag 29 december 2001 17:57 schreef MrWizzard het volgende:
    heb me zojuist aangemeld
    Heb je e-mail gehad!!
    DANYEL EN THIJS
    ....maar daarna ben ik weer triestig...
    pi_2642226
    quote:
    Op zaterdag 29 december 2001 18:11 schreef Catootje het volgende:

    [..]

    Heb je e-mail gehad!!


    de emails die jij krijgt met eventuele donaties enzo, kun jij dat in een tabelletje zetten ofzo, dat we alles bij elkaar houden

    even forwarden is ook goed, dan gooi ik ze wel in een tabelletje

    kijk maar...als we alles maar een beetje bij elkaar houden

      zaterdag 29 december 2001 @ 19:00:03 #122
    2655 markna
    dus ja maar en dus
    pi_2642416
    goed plan toch wel

    ik heb nog 2 at kasten met voedingen
    er zal nog wel wat in zitten maar dat moet ik ff bekijken
    zal wel ouwe zooi zijn maar jullie kijken maar

    Esmee rulzzz
      zaterdag 29 december 2001 @ 19:08:43 #123
    6373 thaduck
    !! nu Tha_Duck !!
    pi_2642562
    Ik zal eens kijken wat ik heb van de week.

    Tevens een tip, misschien Microsoft bellen en om berg legale versies van win95/98 vragen? Zijn van de markt af en voor goede doelen zetten ze zich soms nog wel eens in volgens mij.

    Probeer ook wat fabrikanten aan te schrijven van spellen, misschien dat die zooitje games willen doneren.

    tegenwoordig bekend als Tha_Duck
    pi_2642584
    bijvoorbeeld als het klaar is in het fotoverslag een sponsored bij microsoft ding erbij ofzo...dan doneren ze wel denk ik
      † In Memoriam † zaterdag 29 december 2001 @ 19:13:52 #125
    7074 moussy
    kuttekop
    pi_2642644
    quote:
    Op zaterdag 29 december 2001 19:08 schreef thaduck het volgende:
    Ik zal eens kijken wat ik heb van de week.

    Tevens een tip, misschien Microsoft bellen en om berg legale versies van win95/98 vragen? Zijn van de markt af en voor goede doelen zetten ze zich soms nog wel eens in volgens mij.

    Probeer ook wat fabrikanten aan te schrijven van spellen, misschien dat die zooitje games willen doneren.


    ik wil wel proberen om microsoft mee te krijgen en om spelletjes te zeuren.

    Ik ben in ieder geval begonnen met het kwijlen en slijmen bij alle computerzaken hier in Den Helder. Zo ga ik ook wel ff naar de speelgoedzaken voor eventueel "afgeschreven" spelletjes.

    Je zou er haast een boek over schrijven!
      zaterdag 29 december 2001 @ 19:13:53 #126
    20349 raymanonfok
    aka raymanontweakers
    pi_2642646
    * raymanonfok heeft nog diablo 2 liggen

    die wil ik wel weg geven zit in een orginele verpakking...

    wil ik zelf's brengen alleen waar ? en kunnen de pc's het daar aan..

    edit: mail naar rahman@advany.com als het gewenst is dan wil ik het persoonlijk wel brengen

    [Dit bericht is gewijzigd door raymanonfok op 29-12-2001 22:58]

    pi_2642681
    nog een idee; als we nou vragen of ze meer sponsoren, kunnen geinteresseerde fokkers en tweakers windows kopen, voor niet teveel geld ofzo, als MS een beetje liev wilt doen
      † In Memoriam † zaterdag 29 december 2001 @ 19:50:42 #128
    3723 Calypso
    Figment of Your Imagination
    pi_2643227
    quote:
    Op zaterdag 29 december 2001 19:15 schreef ikbenveldmuis het volgende:
    nog een idee; als we nou vragen of ze meer sponsoren, kunnen geinteresseerde fokkers en tweakers windows kopen, voor niet teveel geld ofzo, als MS een beetje liev wilt doen
    Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url] [br] Respecteer een ander, respecteer jezelf.
      † In Memoriam † zaterdag 29 december 2001 @ 19:53:59 #129
    7074 moussy
    kuttekop
    pi_2643267
    quote:
    Op zaterdag 29 december 2001 19:15 schreef ikbenveldmuis het volgende:
    nog een idee; als we nou vragen of ze meer sponsoren, kunnen geinteresseerde fokkers en tweakers windows kopen, voor niet teveel geld ofzo, als MS een beetje liev wilt doen
    euhhh ik wilde al gaan bellen naar microsoft voor een donatie van windows
    Je zou er haast een boek over schrijven!
    pi_2643470
    quote:
    Op zaterdag 29 december 2001 19:53 schreef moussy het volgende:

    [..]

    euhhh ik wilde al gaan bellen naar microsoft voor een donatie van windows


    doen!
    pi_2643581
    Ik kan eventueel bij Davilex nog wat zeuren om games. Zeker de educatieve software is speciaal gemaakt voor kids van lagere leeftijden. (4 tot 12 ofzo).
      zaterdag 29 december 2001 @ 20:22:31 #132
    18679 syndr0me
    Breaking FFL!
    pi_2643591
    Ik heb nog een diskdrive ?
    -=** You're about to witness to power of fucking VDR **=-
      zaterdag 29 december 2001 @ 20:28:57 #133
    3878 Vork
    Manisch creatief
    pi_2643670
    quote:
    Op zaterdag 29 december 2001 20:22 schreef syndr0me het volgende:
    Ik heb nog een diskdrive ?
    Ik ook en diskettes in overvloed en nog een CD-rom spelert (2 zelfs, 4x maar of die t doen...)

    Ouwe rommel dus.. aan mij zul je niet veel hebben vrees ik.

      † In Memoriam † zaterdag 29 december 2001 @ 20:33:07 #134
    3723 Calypso
    Figment of Your Imagination
    pi_2643717
    quote:
    Op zaterdag 29 december 2001 19:15 schreef ikbenveldmuis het volgende:
    nog een idee; als we nou vragen of ze meer sponsoren, kunnen geinteresseerde fokkers en tweakers windows kopen, voor niet teveel geld ofzo, als MS een beetje liev wilt doen
    Gaat dit niet voorbij aan de aktie, ikbenveldmuis???

    We willen er toch niet zelf een slaatje uit slaan, of wel???

    Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url] [br] Respecteer een ander, respecteer jezelf.
      FOK!fotograaf zaterdag 29 december 2001 @ 20:34:56 #135
    63 Marc H
    - Satan's Livecoach -
    pi_2643740
    De plannen vallen weer als rijpe appels uit de boom, wat op zich goed is.

    Maar laten we eerst eens kijken of we wat computers bij elkaar kunnen krijgen. Software kunnen we later altijd nog wel regelen.

    You don't have to be the Dalai Lama to tell people that life's about change.
    pi_2643767
    ik zal volgende week , sys beheer is vragen of ze mee willen doen aan deze actie
      zaterdag 29 december 2001 @ 20:38:30 #137
    3878 Vork
    Manisch creatief
    pi_2643776
    Ik kan ook een rond gaan vragen.. wie weet.. geef mezelf weinig kans maartoch...
    pi_2643896
    quote:
    Op zaterdag 29 december 2001 20:33 schreef Calypso het volgende:

    [..]

    Gaat dit niet voorbij aan de aktie, ikbenveldmuis???

    We willen er toch niet zelf een slaatje uit slaan, of wel???


    nej!
    doe maar niet

    pi_2643904
    ow..dat van die diskdrive enzo....we hebben er nog geeneen...dusss!
    pi_2644105
    deze pc heb ik aan mijn oma beloofd als ik een nieuwe ga halen.

    Die van mijn oma is een 486. Misschien goed genoeg voor een kind

    pi_2644242
    quote:
    Op zaterdag 29 december 2001 21:05 schreef yingyang het volgende:
    deze pc heb ik aan mijn oma beloofd als ik een nieuwe ga halen.

    Die van mijn oma is een 486. Misschien goed genoeg voor een kind


    windows 95 erop , interpret erop en het is goed genoeg
    pi_2644255
    heb nog 2x officiele licentie van win95 gevonden , dus mocht het nodig zijn
    pi_2644589
    Ik heb nog wel een aantal oudere games waar ik toch niets meer mee doe.

    * Johnny Herbert's GPC '98
    * Raymond van Barneveld Elite darts
    * Superbike World Championship
    * Misschien nog een aantal anderen

    Misschien een printer
    Luidsprekersetjes (2x)

    Verder helaas weinig te bieden...

    Protected by Witchcraft
      † In Memoriam † zaterdag 29 december 2001 @ 21:53:01 #144
    1221 otaku-san
    Fok!memberu
    pi_2644619
    quote:
    Op zaterdag 29 december 2001 21:48 schreef Dryw.Filtiarn het volgende:
    Ik heb nog wel een aantal oudere games waar ik toch niets meer mee doe.

    * Johnny Herbert's GPC '98
    * Raymond van Barneveld Elite darts
    * Superbike World Championship
    * Misschien nog een aantal anderen

    Misschien een printer
    Luidsprekersetjes (2x)

    Verder helaas weinig te bieden...


    Je bent de eerste met luidsprekertjes en dat is essentieel bij spelletjes.

    Heel hartelijk bedankt en Morpheus_at_work licenties zijn erg belangrijk.

    The future is after you
    pi_2646471
    Ik ben werkzaam op de genoemde afdeling.
    Ik heb inmiddels een mailtje naar mijn colega gestuurd die altijd de donaties, cadeautjes etc. regeld.

    Als iemand het een en ander over de afdeling weten wilt of hoe en wat qua telefoonnummers, je mag mailen op revka76@hotmail.com

    In ieder geval, het is een enorm leuk gebaar dat jullie dit opgepakt hebben, en ik weet zeker dat het gewaardeerd wordt!!

    pi_2646666
    Ik heb de e-mailtjes doorgemaild naar Hoofd Hebbedingetjes, alleen kreeg ik een deel weer terug.. Ik probeer dat nog es te versturen, en anders maak ik effe een lijstje van wat jullie mij via mail hebben aangeboden..wat gaaf dat iedereen zo meedenkt en zich inzet!!

    Oww: wat betreft de banner van GoT: volgens mij mag hij geplaatst worden!! Tenminste, iemand moet weten hoe je zo'n banner naar Jorma (Jorma@fokzine.net) stuurt, en die bekijkt dan of deze geplaatst gaat worden!!!

    DANYEL EN THIJS
    ....maar daarna ben ik weer triestig...
    pi_2646708
    quote:
    Op zaterdag 29 december 2001 21:53 schreef otaku-san het volgende:

    [..]

    Je bent de eerste met luidsprekertjes en dat is essentieel bij spelletjes.

    Heel hartelijk bedankt en Morpheus_at_work licenties zijn erg belangrijk.


    zat te denken aan jou idee , is het niet handiger om van jou systeem , 2 low end systemen te maken dus kijken naar p3 ipv p4 , want dan kunnen we 2 systeempjes voor laten bouwen
    pi_2651439
    Leuk idee zeg!
    Maar wat is nou het centrale e-mail-adres voor donaties? Ik snap het niet helemaal meer...
    It's time we face up to the un-face-up-to-able.
    pi_2651472
    quote:
    Op zondag 30 december 2001 15:31 schreef GroteBroeder het volgende:
    Leuk idee zeg!
    Maar wat is nou het centrale e-mail-adres voor donaties? Ik snap het niet helemaal meer...
    tweakers_fok@hotmail.com ... en alles sal reg kom!!!
    DANYEL EN THIJS
    ....maar daarna ben ik weer triestig...
    pi_2661186
    Iedereen een prettige nieuwjaarswisseling toegewenst!! We spreken elkaar volgend jaar weer...en vergeet de euro niet!!
    DANYEL EN THIJS
    ....maar daarna ben ik weer triestig...
      † In Memoriam † maandag 31 december 2001 @ 14:02:10 #151
    7074 moussy
    kuttekop
    pi_2661992
    ik heb maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaail


    L.S.,

    Vixicom Automatisering is een klein bedrijf en het belangrijkste deel is het leveren van nieuwe pc's. Inruilen en (oude) losse onderdelen komt bij ons zelden voor.
    Echter wij doen veel zaken met een school. Op jaarbasis worden hier een aantal pc's vervangen. De meest oude pc's gaan de school uit, naar b.v. goede doelen.
    Ik leg er de nadruk op dat dit oude systemen zijn, denk nu b.v. aan pentium 120 systemen.
    Voordat ik de directeur van deze school hierover benader wil ik een mogelijkheid hebben om uw gegevens te verifiëren bij het ziekenhuis. U bent voor mij immers totaal onbekend. Ik neem aan dat dit geen problemen voor u zal opleveren. Ik verwacht dan alle medewerking van de directeur van deze school.

    Op kort termijn is er dan beschikbaar:
    een aantal 14" Philips monitoren
    gebruikte videokaarten en geluidskaarten
    een paar overjarige 14K4 modems (nieuw)
    220v stroomkabels
    Misschien is uw telefoonnummer dan wel handig om e.e.a. mondeling door te nemen.

    m.vr.gr.
    Vixicom Automatisering.
    "naam"

    Je zou er haast een boek over schrijven!
    pi_2663416
    Ik vind het een leuk idee MAARRRRRRRRRRRRRR, wat jullie niet weten is dat op een van de twee publiekspleinen ZES computers staan om te internetten, waarom zijn die dan niet boven geplaatst? Zijn de kinderafdelingen( dus ook de kinderoncologie) de meest gesponsorde afdelingen. Waarom ook niet geinformeerd bij de kinderafdelingen van de brandwondencenta?
      † In Memoriam † maandag 31 december 2001 @ 16:34:43 #153
    7074 moussy
    kuttekop
    pi_2663615
    quote:
    Op maandag 31 december 2001 16:16 schreef lousje het volgende:
    Ik vind het een leuk idee MAARRRRRRRRRRRRRR, wat jullie niet weten is dat op een van de twee publiekspleinen ZES computers staan om te internetten, waarom zijn die dan niet boven geplaatst?
    voor deze vraag kan je beter het AMC zelf bellen
    Je zou er haast een boek over schrijven!
      † In Memoriam † maandag 31 december 2001 @ 16:39:28 #154
    3723 Calypso
    Figment of Your Imagination
    pi_2663742
    quote:
    Op maandag 31 december 2001 16:16 schreef lousje het volgende:
    Ik vind het een leuk idee MAARRRRRRRRRRRRRR, wat jullie niet weten is dat op een van de twee publiekspleinen ZES computers staan om te internetten, waarom zijn die dan niet boven geplaatst? Zijn de kinderafdelingen( dus ook de kinderoncologie) de meest gesponsorde afdelingen. Waarom ook niet geinformeerd bij de kinderafdelingen van de brandwondencenta?
    Ik zou je hier geen antwoord op kunnen geven.......

    Misschien omdat het nu eenmaal deze wens was, die aan "de geboorte" stond van deze aktie

    quote:
    Op zaterdag 29 december 2001 16:51 schreef Calypso het volgende:

    Voor de goede orde nog ff een kleine correctie. Op de FP zit er een wellicht vervelende onnauwkeurigheid in het bericht. Volgens mij was de MSN-wens gedaan door ene Willem Schipper, en niet door AMC zelf. Op de FP staat het er alsof het een wens van AMC-zelf was. Dat zou best kunnen, maar hoeft niet

    Misschien kan dat in het FP-stukje wat beter verwoord worden.

    Hieronder plaats ik nog ff de originele info van MSN:

    Dit is de wens van: Willem Schipper

    aantal stemmen: 4614

    Voor de afdeling kinderoncologie van het amc (kinderen met kanker een pc zodat ze op de afdeling spelletjes kunnen doen en wat extra afleiding hebben zodat ze niet de hele dag met hun ziekte geconfronteerd worden.

    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Ik dacht..., ik meld het maar ff!!!


    Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url] [br] Respecteer een ander, respecteer jezelf.
    pi_2664611
    Ik werk zelf ook daar en volgens mij zijn er genoeg p.c's die in het pand ongebruikt zijn, software is al helemaal geen probleem. Als je meer over het kinder AMC wil weten: www.amc.uva.nl en dan naar het kinder AMC.
      † In Memoriam † maandag 31 december 2001 @ 18:05:49 #156
    7074 moussy
    kuttekop
    pi_2664627
    quote:
    Op maandag 31 december 2001 18:03 schreef lousje het volgende:
    Ik werk zelf ook daar en volgens mij zijn er genoeg p.c's die in het pand ongebruikt zijn, software is al helemaal geen probleem. Als je meer over het kinder AMC wil weten: www.amc.uva.nl en dan naar het kinder AMC.
    ze hebben al een fax gehad hoe of wat , zoals je al eerder kon lezen. En tuuuuuuuuuuurlijk is die site al helemaal bekeken

    Je zou er haast een boek over schrijven!
      † In Memoriam † maandag 31 december 2001 @ 19:03:51 #157
    3723 Calypso
    Figment of Your Imagination
    pi_2665042
    quote:
    Op maandag 31 december 2001 18:03 schreef lousje het volgende:
    Ik werk zelf ook daar en volgens mij zijn er genoeg p.c's die in het pand ongebruikt zijn, software is al helemaal geen probleem. Als je meer over het kinder AMC wil weten: www.amc.uva.nl en dan naar het kinder AMC.
    En lees ook hier nog ff, als je wilt!!!
    quote:
    Op zaterdag 29 december 2001 14:57 schreef otaku-san het volgende:

    Hier kun je iig lezen
    http://gathering.tweakers.net/showtopic.php/362504/1/150


    Daar staat overigens ook een bericht van Catootje!!!

    [quote]Op zondag 30 december 2001 10:59 schreef Pcvooreenkind het volgende:

    Pcvooreenkind
    aka Catootje van fok
    Door Pcvooreenkind - zondag 30 december 2001 10:59

    Okee! Ik wil jullie op de eerste plaats heeeeel erg bedanken voor alle inzet en meedenken tot nu toe.
    Toevallig heb ik gisteren iemand gesproken via e-mail die werkte bij het AMC (de afdeling ook waar we de actie voor hebben)!! En de computers zijn buitengewoon welkom ...

    Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url] [br] Respecteer een ander, respecteer jezelf.
      maandag 31 december 2001 @ 20:01:34 #158
    11303 Ester
    Blije oud-bie
    pi_2665462
    Hallo! Ben ik weer

    Er zit hier in de buurt een bedrijf en van een werknemer daarvan heb ik gehoord dat ze eens in de zoveel tij dvan alles (werkend) materiaal weggooien.

    O.a. laatst een hele lading goed werkende beeldschermen (alleen wat verouderd) Nu had ik gedacht om ze deze week eens op te bellen en te vragen of ze nog het één en ander hebben liggen.

    Helpen jullie mee duimen dat ze nog wat hebben?

    Mijn vriend vindt mij een wervelstorm
    pi_2665593
    quote:
    Op maandag 31 december 2001 20:01 schreef Ester het volgende:
    Hallo! Ben ik weer

    Er zit hier in de buurt een bedrijf en van een werknemer daarvan heb ik gehoord dat ze eens in de zoveel tij dvan alles (werkend) materiaal weggooien.

    O.a. laatst een hele lading goed werkende beeldschermen (alleen wat verouderd) Nu had ik gedacht om ze deze week eens op te bellen en te vragen of ze nog het één en ander hebben liggen.

    Helpen jullie mee duimen dat ze nog wat hebben?


    keep up the good work
      † In Memoriam † maandag 31 december 2001 @ 22:56:41 #160
    3723 Calypso
    Figment of Your Imagination
    pi_2666853
    quote:
    Op maandag 31 december 2001 20:01 schreef Ester het volgende:

    Helpen jullie mee duimen dat ze nog wat hebben?


    *Het nu pas leest, maar..... vanaf nu, meteen met Ester mee gaat duimen!!!*
    Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url] [br] Respecteer een ander, respecteer jezelf.
      † In Memoriam † maandag 31 december 2001 @ 23:07:35 #161
    7074 moussy
    kuttekop
    pi_2666922
    euhhhhhhhh ...... duimen jullie ook dat de dikke deur van die school akkoord gaat......
    Je zou er haast een boek over schrijven!
      † In Memoriam † maandag 31 december 2001 @ 23:22:27 #162
    3723 Calypso
    Figment of Your Imagination
    pi_2667024
    quote:
    Op maandag 31 december 2001 23:07 schreef moussy het volgende:
    euhhhhhhhh ...... duimen jullie ook dat de dikke deur van die school akkoord gaat......
    Oeps...... Sorry, moussy!!!

    Maar ik zit vanaf vanmiddag al met jou mee te duimen!!!
    Ik was het alleen vergeten hier te melden!!!

    Zie ---->>>

    Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url] [br] Respecteer een ander, respecteer jezelf.
      † In Memoriam † dinsdag 1 januari 2002 @ 01:23:47 #163
    7074 moussy
    kuttekop
    pi_2667510
    quote:
    Op maandag 31 december 2001 23:22 schreef Calypso het volgende:

    [..]

    Oeps...... Sorry, moussy!!!

    Maar ik zit vanaf vanmiddag al met jou mee te duimen!!!
    Ik was het alleen vergeten hier te melden!!!

    Zie ---->>> [afbeelding] [afbeelding]



    allemaal een heel goed 2002 en maar hopen dat we zo veel pc'tjes bij elkaar kunnen schrapen dat we meer instellingen blij kunnen maken

    Je zou er haast een boek over schrijven!
      † In Memoriam † dinsdag 1 januari 2002 @ 02:37:26 #164
    3723 Calypso
    Figment of Your Imagination
    pi_2668025
    quote:
    Op dinsdag 01 januari 2002 01:23 schreef moussy het volgende:

    allemaal een heel goed 2002 en maar hopen dat we zo veel pc'tjes bij elkaar kunnen schrapen dat we meer instellingen blij kunnen maken


    Dat hoop ik ook, moussy!!!

    Anyway..., Ook ik wens iedereen een heel gelukkig en gezond 2002

    Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url] [br] Respecteer een ander, respecteer jezelf.
    pi_2673083
    Gave ontwikkelingen, en Lousje ik heb contact gehad (toevallig) met iemand die op die bewuste afdeling werkte, en die vertelde me dat ze er juist heel blij mee waren. (ps: je idee voor brandwondencentra komt ook op ons plan b lijstje!!! Dat is het lijstje van mogelijke B-kandidaten, mocht er...)
    DANYEL EN THIJS
    ....maar daarna ben ik weer triestig...
    pi_2678357
    Moussy? Veldmuis? Email mij eens?
    DANYEL EN THIJS
    ....maar daarna ben ik weer triestig...
      † In Memoriam † woensdag 2 januari 2002 @ 14:17:28 #167
    7074 moussy
    kuttekop
    pi_2679127
    je hebt maaaaaaaaaaaaaaaaaaail
    Je zou er haast een boek over schrijven!
    pi_2680987
    *NIEUW PLAN ALERT, NIEUW PLAN ALERT*

    Ik heb het volgende bedacht en ik hoop dat het haalbaar is:

    - we maken een aantal computers klaar voor gebruik: met msn hotmail, spelletjes, internet(?)..
    - een aantal computers maken we klaar voor zgn uitleenmogelijkehid: ouders, scholen die geen computer hebben en een kind in het ziekenhuis hebben liggen, kunnen gebruik maken van deze computer. En/Of: kinderen door het hele ziekenhuis heen kunnen deze computer lenen (een rijdende computer waarmee ze spelletjes kunnen doen bijv. ..net als een videokar, iets dat al heel lang in ziekenhuis bestaat)

    Wat hebben we dan nodig?
    - mensen die de computers gebruiksvriendelijk kunnen maken in het ziekenhuis,
    - mensen die een mooie startpagina kunnen maken voor die computers met gemakkelijke aanklikdingen. (Een ziekenhuisforumpje?..lastig misschien een ongemodereerd forumpje..hmm)
    - internetlicensies?
    - spelletjes die op een gewone computer kunnen worden gespeeld, of die op een computer kunnen worden geinstalleerd.

    We moeten dus snel een keer bij elkaar komen met al onze spullen, en een plan de campagne uitdenken...

    DANYEL EN THIJS
    ....maar daarna ben ik weer triestig...
      FOK!fotograaf woensdag 2 januari 2002 @ 17:02:32 #169
    63 Marc H
    - Satan's Livecoach -
    pi_2681308
    quote:
    Op woensdag 02 januari 2002 16:35 schreef Catootje het volgende:
    *NIEUW PLAN ALERT, NIEUW PLAN ALERT*

    <<< knip >>>

    We moeten dus snel een keer bij elkaar komen met al onze spullen, en een plan de campagne uitdenken...


    Zet een IRC chat kanaal op en spreek een vaste tijd af.

    bijvoorbeeld:

    Server: irc.sorcery.net
    Kanaal: #pcvooreenkind
    Elke dag om 20:00 uur

    Op deze manier kan je makkelijk bij elkaar komen om dingen af te spreken.

    You don't have to be the Dalai Lama to tell people that life's about change.
    pi_2683622
    Wat zijn eigenlijk de minimale eisen van de pc die gebruikt kunnen worden.

    Alles boven een P60 is bruikbaar of is een 486 al voldoende?

    Laat het even weten wat ik heb nog wel een aantal spulletjes liggen.

    pi_2683650
    Minimale eisen: ik heb geen idee..als er maar een e-mail gecheckt kan worden, speleltjes op gespeeld...
    DANYEL EN THIJS
    ....maar daarna ben ik weer triestig...
    pi_2683997
    Voor een beetje spel heb je toch al snel een P166MMX nodig.
    Mail checken en een beetje internetten lukt al op een 486 en win95.

    Ik heb nog een P166 liggen en een moederbord (asus).

    Heb je er trouwens al aan gedacht dat niet iedereen een telefoon verbinding heeft op zijn/haar kamer?? Ivm de kosten? Je kan elke computer wel van een modem voorzien, maar een modem kost al snel meer dan een meier.
    Ligt er in het ziekenhuis niet een utp netwerk wat gebruikt kan worden? Als dat zo is kan misschien een van de jongens van GoT een centrale server maken die internet deelt vor alle patientjes. (Ook het blocken van bepaalde XXX sites en andere ongewenste programma's.) Gebruik dan die goedkope realtek kaartjes die kosten ongeveer een geeltje.

    just my 2 cents.

    pi_2685488
    Nog even weer over mijn aanbod eerder... Hoe komt dat spul bij jullie? Die luidsprekers en games blijven gewoon gelden. Maar wordt het gehaald, moet ik het brengen?
    Protected by Witchcraft
    pi_2685514
    quote:
    Op woensdag 02 januari 2002 21:17 schreef just_started het volgende:
    Voor een beetje spel heb je toch al snel een P166MMX nodig.
    Mail checken en een beetje internetten lukt al op een 486 en win95.

    Ik heb nog een P166 liggen en een moederbord (asus).

    Heb je er trouwens al aan gedacht dat niet iedereen een telefoon verbinding heeft op zijn/haar kamer?? Ivm de kosten? Je kan elke computer wel van een modem voorzien, maar een modem kost al snel meer dan een meier.
    Ligt er in het ziekenhuis niet een utp netwerk wat gebruikt kan worden? Als dat zo is kan misschien een van de jongens van GoT een centrale server maken die internet deelt vor alle patientjes. (Ook het blocken van bepaalde XXX sites en andere ongewenste programma's.) Gebruik dan die goedkope realtek kaartjes die kosten ongeveer een geeltje.

    just my 2 cents.


    In een aantal ziekenhuizen in Nederland ligt wel een UTP netwerk, maar of daar gebruik van kan worden gemaakt en of AMC dat ook heeft...
    Protected by Witchcraft
    pi_2686203
    Het is gewoon een idee dat ik heb, misschien meer iets voor GoT, maar hier is het wat levendiger en kan er meer met ideeen gedaan worden. Dit is meer iets voor de tweede comissie die, als het AMC de compu's wil, moet gaan kijken hoe en wat er ingezet moet worden om het doel te bereiken.

    Er is al een discussie geweest over een website voor het idee met wat er gedoneerd is aan hard- en software. Ik zou dus zeggen dat er dus ook een doel op moet staan. Duidelijk en helder.
    Let wel, ik steun dit initatief heel erg. En ik ben ook bereid om te helpen in daad en goederen. Maar je komt in de knoop als je niet duidelijk bent naar de personen met wat je doel is en wat je nodig hebt. Als er een duidelijke missie is en wat er nog nodig is aan spullen kan ik naar mijn werkgever gaan om een paar nieuwe beeldschermen te vragen.
    Dan zouden meer mensen aktief worden IMHO.

    Nu zullen jullie wel denken: Wat een serieuze zeur . Mijn leeftijd van 28 zal wat hoger liggen dan de gemidelde bezoeker, maar toch hoop ik dat dit ook in de discussie wordt meegenomen.

    Nu hopelijk minder typo's gemaakt.

    pi_2688470
    Helemaal geen gezeur hoor: we zijn druk bezig, en morgen ben ik er zelf de hele ag niet..maar wat ik iig zat te denken: een klusdagje organiseren binnenkort in den lande: dat iedereen daarheen komt met zijn poeter en dat we dan klussen. Of desnoods voor de Noorderlingen ergens, voor de zuiderlingen ergens en dan op later tijdstip bij elkaar voegen?

    Het wordt idd tijd dat de ideeen die we hebben wat concreter worden, nu moet ik zeggen dat ik op iets zit te wachten voor ik verder kan.

    PS: meestal stuur ik effe een reply als ik een mailtje ontvangen heb..mocht dit bij jou niet het geval zijn...ehmmmm: nog een keer?

    DANYEL EN THIJS
    ....maar daarna ben ik weer triestig...
      donderdag 3 januari 2002 @ 10:39:10 #177
    19954 VisStick
    Blub ik ben een VisStick
    pi_2688641
    sodeju, niet gedacht dat dit topic zoveel teweeg zou brengen.

    jerney, nogmaal bedankt voor het plaatsen van dit topic op fok. vind dit echt top!

    groetjes,
    SG

    pi_2690489
    quote:
    Op woensdag 02 januari 2002 17:02 schreef Marc H het volgende:

    [..]

    Zet een IRC chat kanaal op en spreek een vaste tijd af.

    bijvoorbeeld:

    Server: irc.sorcery.net
    Kanaal: #pcvooreenkind
    Elke dag om 20:00 uur

    Op deze manier kan je makkelijk bij elkaar komen om dingen af te spreken.


    server: irc.fokzine.net
    kanaal: #pcvooreenkind
    elke dag elke tijd

    * ikbenveldmuis heeft het kanaal maar even geregged bij sjansmurf, zodat het van ons is!

    pi_2690508
    ohw, ik heb alles in het lijssie erbij gezet wat nog in dit topic stond, en het wordt al een flink lijssie..

    ga strax even proberen of ik het ergens online kan krijgen!

      † In Memoriam † donderdag 3 januari 2002 @ 14:18:54 #180
    7074 moussy
    kuttekop
    pi_2690705
    iedere dag zou wel een beetje vaak zijn he....
    En ik kan nou niet echt zeggen van zo en zo laat kan ik iedere dag ff online zijn daar
    Je zou er haast een boek over schrijven!
    pi_2691006
    quote:
    Op donderdag 03 januari 2002 14:18 schreef moussy het volgende:
    iedere dag zou wel een beetje vaak zijn he....
    En ik kan nou niet echt zeggen van zo en zo laat kan ik iedere dag ff online zijn daar
    jah roep iets
    19.00 lijkt me een nette tijd?!

    vanaaf 19.00?!

    zeg iets!

    kweet niet

    als het maar niet te laat is

    pi_2691966
    Ergh, nu moet ik Mirc weer installeren zekers....*mopper*
    DANYEL EN THIJS
    ....maar daarna ben ik weer triestig...
      † In Memoriam † donderdag 3 januari 2002 @ 16:08:42 #183
    7074 moussy
    kuttekop
    pi_2692174
    euhhhhhh 19 uur euhm euhhhhhhhhh euh euhhhhh
    ff denken want dan is het psies koter spitsuur hier
    Je zou er haast een boek over schrijven!
      † In Memoriam † donderdag 3 januari 2002 @ 16:09:50 #184
    7074 moussy
    kuttekop
    pi_2692185
    oh jah veldmuis, ik heb je geprobeer te mailen, maar ik krijg steeds mn mailtje terug
    Je zou er haast een boek over schrijven!
    pi_2693195
    quote:
    Op donderdag 03 januari 2002 16:09 schreef moussy het volgende:
    oh jah veldmuis, ik heb je geprobeer te mailen, maar ik krijg steeds mn mailtje terug
    k*thotmail

    probeer veldmuis@pcvooreenkind.tk eens!

    pi_2693204
    quote:
    Op donderdag 03 januari 2002 15:50 schreef Catootje het volgende:
    Ergh, nu moet ik Mirc weer installeren zekers....*mopper*
    hoeft nix
    pi_2694339
    quote:
    Op donderdag 03 januari 2002 17:14 schreef ikbenveldmuis het volgende:

    [..]

    hoeft nix


    Oe shit, ik hab nog maar vijf minuten Veldmuisje ik doe me best!!! *rent*
    DANYEL EN THIJS
    ....maar daarna ben ik weer triestig...
    pi_2694368
    Ik kom ietsjes later
    DANYEL EN THIJS
    ....maar daarna ben ik weer triestig...
    pi_2694489
    Ik weet niet hoe ik er moet komen, het staat ge-installeerd...maarre ik weet het niet
    DANYEL EN THIJS
    ....maar daarna ben ik weer triestig...
    pi_2694656
    Kan ik strakjes een samenvatting krijgen? En een uitleg? ....
    DANYEL EN THIJS
    ....maar daarna ben ik weer triestig...
      † In Memoriam † donderdag 3 januari 2002 @ 20:34:50 #191
    7074 moussy
    kuttekop
    pi_2695613
    tootje, ik ben dr nu pas , maar ze staan allemaal Aweeeej

    Maar jah ik red dat gewoon echt niet om 19 uur.

    ff over irc. Je start het op , tikt in je status schermpie : /server irc.fokzine.net
    ramt op enter en je gaat connecten
    dan tik je : /j #pcvooreenkind en dan ben je dr

    Je zou er haast een boek over schrijven!
    pi_2699977
    I'll try!! Ehhmm...vandaag ben ik de hele dag weg, en geen idee hoe laat ik terug ben het kan dus zijn dat ik de hele dag geen sjoege geef!! Iedereen fijne dag!! *wegis*
    DANYEL EN THIJS
    ....maar daarna ben ik weer triestig...
      vrijdag 4 januari 2002 @ 08:13:50 #193
    17121 Rica
    Mais, je rêve!
    pi_2699990
    quote:
    Op woensdag 02 januari 2002 16:35 schreef Catootje het volgende:
    *NIEUW PLAN ALERT, NIEUW PLAN ALERT*

    Ik heb het volgende bedacht en ik hoop dat het haalbaar is:

    • we maken een aantal computers klaar voor gebruik: met msn hotmail, spelletjes, internet(?)
    • een aantal computers maken we klaar voor zgn 'uitleenmogelijkheid'


    Ik vind deze tweede wel zo'n ontzettend geweldig idee!!

    De eerste spreekt voor zich, want dat was de opzet van het hele project, maar deze tweede 'optie' lijkt me zo enorm belangrijk!

    Eerlijk gezegd heb ik geen flauw idee hoe het in de ziekenhuizen gesteld is met ICT voorzieningen. Ik weet wel dat er mogelijkheden zijn als het Ronald Mc'Donald huis, zodat ouders bij hun kinderen in de buurt kunnen blijven bivakeren.

    Maar de ouders voorzien van een PC zodat ze online kunnen zijn met hun kleine is zo'n prachtige aanvulling, zo ontzettend goed voor de kinderen en bovendien zo vreselijk haalbaar, dat dit gewoon deel van het doel moet zijn!!


    Ik heb zelf absoluut geen contacten in de ITC wereld, doe heel ander werk, maar wil zeker meehelpen om dit op poten te zetten.

    Misschien draaf ik een beetje door, maar hebben jullie al eens gedacht om hiervoor wellicht een stichting op te richten?

    (Dit is mijn terrein, waar ik wel veel van af weet, en zonder al te veel moeite zou een dergelijke stichting van 10.000 tot 20.000 gulden subsidie kunnen krijgen)

    Hoe dan ook, voor de 'uitleen PC's' voor de ouders zit ik toch minstens te denken aan laptops.
    Dat betekend zo-wie-zo dat we sponsers nodig hebben, hetzij de overheid, hetzij het bedrijfsleven.

    Wie dit precies hebben opgezet en 'aansturen' weet ik niet precies, maar als we samen een serieus ploegje van vier à vijf personen kunnen vormen, moet je eens zien wat we kunnen bewerkstelligen!!

    Ik wil iig me hiervoor best inzetten, met mijn kennis van bepaalde gebieden.

    email staat in mijn profiel

    [Dit bericht is gewijzigd door Rica op 04-01-2002 08:19]

    Don't try and blame me for your games
    Your games are death
    My world is light, the angels fill my eyes
    With every breath
      FOK!fotograaf vrijdag 4 januari 2002 @ 16:05:48 #194
    63 Marc H
    - Satan's Livecoach -
    pi_2704133
    quote:
    Op vrijdag 04 januari 2002 08:13 schreef Rica het volgende:

    [..]

    Ik vind deze tweede wel zo'n ontzettend geweldig idee!!

    De eerste spreekt voor zich, want dat was de opzet van het hele project, maar deze tweede 'optie' lijkt me zo enorm belangrijk!

    Eerlijk gezegd heb ik geen flauw idee hoe het in de ziekenhuizen gesteld is met ICT voorzieningen. Ik weet wel dat er mogelijkheden zijn als het Ronald Mc'Donald huis, zodat ouders bij hun kinderen in de buurt kunnen blijven bivakeren.

    Maar de ouders voorzien van een PC zodat ze online kunnen zijn met hun kleine is zo'n prachtige aanvulling, zo ontzettend goed voor de kinderen en bovendien zo vreselijk haalbaar, dat dit gewoon deel van het doel moet zijn!!


    Ik heb zelf absoluut geen contacten in de ITC wereld, doe heel ander werk, maar wil zeker meehelpen om dit op poten te zetten.

    Misschien draaf ik een beetje door, maar hebben jullie al eens gedacht om hiervoor wellicht een stichting op te richten?

    (Dit is mijn terrein, waar ik wel veel van af weet, en zonder al te veel moeite zou een dergelijke stichting van 10.000 tot 20.000 gulden subsidie kunnen krijgen)

    Hoe dan ook, voor de 'uitleen PC's' voor de ouders zit ik toch minstens te denken aan laptops.
    Dat betekend zo-wie-zo dat we sponsers nodig hebben, hetzij de overheid, hetzij het bedrijfsleven.

    Wie dit precies hebben opgezet en 'aansturen' weet ik niet precies, maar als we samen een serieus ploegje van vier à vijf personen kunnen vormen, moet je eens zien wat we kunnen bewerkstelligen!!

    Ik wil iig me hiervoor best inzetten, met mijn kennis van bepaalde gebieden.

    email staat in mijn profiel


    Het idee is dus om ouders via het internet/telefoon contact te laten houden met hun kind?

    Laat ik even op een rijtje zetten wat je nodig hebt om zoiets voor elkaar te krijgen:

    Laptops: Nadeel aan laptops is dat als ze stukgaan, je er zelf heel weinig aan kan doen. dus onderhoud daarvan is kostbaar. En desktopje die geen beeld meer geeft kan je simpel de videokaart vervangen, laptop met hetzelfde is opsturen naar de fabrikant/dealer. En op gedoneerde laptops zit geen garantie meer, dus betalen(en veel!).

    Inbelserver: bij het amc moet een server komen te staan waarin de ouders kunnen inbellen, en dan contact kunnen leggen met de computer van hun kind. Grote probleem daarvan is, is dat je een vrij open server moet instellen op je netwerk (de meeste ouders zijn computeranalfabeet, dus uitgebreide beveiligingsmaatregelen kan je niet doen). dus een ideale toegangspoort voor hackers. Systeembeheerders van AMC zullen daar waarschijnlijk niet mee akkoord gaan. Ik zou het tenminste zeker niet doen.

    Ten derde vraag ik me af of het AMC een netwerk heeft dat naar elke ziekenkamer is doorgetrokken.

    Ten 4de vraag ik mij af waarin de extra mogelijkheden liggen die je kan bieden. een 56K modempje bied niet zoveel mogelijkheden als 2 weg webcam verkeer enzo, dus blijft het bij tekst. en dan kunnen net zo goed gewoon de telefoon gebruiken.

    Ten 5de moet je dan ook nog eens support gaan leveren als mensen thuis er niet uit komen. dus je moet mensen hebben met redelijke technische knowhow die bereid zijn om meerdere uren per dag telefonisch bereikbaar te zijn. Je kan dat niet van het AMC vragen, want wij leveren die computers.

    Het is een aardig idee, maar of het in de praktijk gaat werken?

    [Dit bericht is gewijzigd door Marc H op 04-01-2002 16:13]

    You don't have to be the Dalai Lama to tell people that life's about change.
    pi_2706056
    quote:
    Op donderdag 03 januari 2002 20:34 schreef moussy het volgende:
    tootje, ik ben dr nu pas , maar ze staan allemaal Aweeeej

    Maar jah ik red dat gewoon echt niet om 19 uur.

    ff over irc. Je start het op , tikt in je status schermpie : /server irc.fokzine.net
    ramt op enter en je gaat connecten
    dan tik je : /j #pcvooreenkind en dan ben je dr


    Het lukt me gewoon echt niet!! Want ik krijg : not connected..
    DANYEL EN THIJS
    ....maar daarna ben ik weer triestig...
      vrijdag 4 januari 2002 @ 19:52:04 #196
    12236 Funnie
    PsychoBitch
    pi_2706516
    quote:
    Op vrijdag 04 januari 2002 16:05 schreef Marc H het volgende:

    [..]


    Ten 4de vraag ik mij af waarin de extra mogelijkheden liggen die je kan bieden. een 56K modempje bied niet zoveel mogelijkheden als 2 weg webcam verkeer enzo, dus blijft het bij tekst. en dan kunnen net zo goed gewoon de telefoon gebruiken.


    Ik weet dat er ziekenhuizen zijn (Weet niet welke het was) Die webcams op kleine kinderen hebben gericht zodat de ouders waardan ook naar hun kleine kunnen kijken in het ziekenhuis.
    Geeft wel opties als het AMC ook zoiets heeft. Dan hebben ze dus een konstante verbinding daar.

    Ik zal hier ook eens kijken wat we zoal hebben, misschien iets bruikbaars.

      zaterdag 5 januari 2002 @ 00:59:58 #197
    12516 ThijNtjE
    pooier-smurf
    pi_2711263
    *omhoog schop*
    I am a man who's dreams have all deserted. I changed my face, I changed my name, but no one wants you when you lose
      † In Memoriam † zaterdag 5 januari 2002 @ 03:29:54 #198
    7074 moussy
    kuttekop
    pi_2712496
    quote:
    Op vrijdag 04 januari 2002 19:52 schreef Funnie het volgende:

    [..]

    Ik weet dat er ziekenhuizen zijn (Weet niet welke het was) Die webcams op kleine kinderen hebben gericht zodat de ouders waardan ook naar hun kleine kunnen kijken in het ziekenhuis.
    Geeft wel opties als het AMC ook zoiets heeft. Dan hebben ze dus een konstante verbinding daar.

    Ik zal hier ook eens kijken wat we zoal hebben, misschien iets bruikbaars.


    dat is toch ook het amc ?

    Ik snap niet dat ze dan niet extra geld uitgeven voor de afdeling oncologie

    nu ga ik naar mn nest toedeloej

    Je zou er haast een boek over schrijven!
      zaterdag 5 januari 2002 @ 03:42:18 #199
    2651 svann
    night-hawk
    pi_2712523
    Stelletje internetfreaks!

    Het allerbelangrijkste is dat er spelletjes gespeeld kunnen worden.
    Die afleiding is goud waard!
    Voor internetten is weer zoveel meer samenwerking met derden nodig -zoals bijv. systeembeheerders (die daar eerst nog een officiele struktuur voor moeten bedenken, cq toestemming voor moeten krijgen van beleidsmensen).
    Door dit projekt kunnen er weer de nodige kontakten worden gelegd voor een eventueel vervolgprojekt.
    Een fantasties idee van Jerney en Calypso!
    Is er eigenlijk kontakt gezocht met de oorspronkelijke wenser (Willem Schipper)?

    seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
    pi_2714243
    Tijd om spijkers met koppen te slaan, laten we een meeting organiseren...doen we het landelijk, doen we het provinciaal, doen we meteen kuntselen, of eerst verzamelen?
    DANYEL EN THIJS
    ....maar daarna ben ik weer triestig...
    pi_2714405
    mensen, is er al een site? ik wil best een basic layoutje inelkaar flansen als er iemand anders is die bijv. de php kan doen en nog iemand anders (bv catootje) die voor de inhoud kan zorgen is...
      zaterdag 5 januari 2002 @ 14:52:53 #202
    17121 Rica
    Mais, je rêve!
    pi_2714444
    Ik denk dat er gewoon een paar mensen moeten zijn die de leiding nemen en die samen de doelen omschrijven, een planning en aanpak kiezen en de organisatie opzetten.

    Dan kun je tussentijds beroep doen op andere mensen zoals website laten maken, wie kan een dagje spullen ophalen, centraal verzamelpunt regelen etc. etc.

    Don't try and blame me for your games
    Your games are death
    My world is light, the angels fill my eyes
    With every breath
    pi_2714446
    quote:
    Op zaterdag 05 januari 2002 14:48 schreef Nevermind het volgende:
    mensen, is er al een site? ik wil best een basic layoutje inelkaar flansen als er iemand anders is die bijv. de php kan doen en nog iemand anders (bv catootje) die voor de inhoud kan zorgen is...
    Ik wil best wat inhoud doen ja...
    DANYEL EN THIJS
    ....maar daarna ben ik weer triestig...
    pi_2714465
    Laten we es inventariseren wat we nodig hebben, als we effe ervan uitgaan dat we per regio samenkomen:

    Regio-coordinatoren(kunnen meteen inventariseren)?

    Knutselaars?

    Chauffeurs?

    Manusjes van alles?

    Iig heeft Veldmuis een overzicht van wat mensen beloofd hebben aan spullen

    DANYEL EN THIJS
    ....maar daarna ben ik weer triestig...
      zaterdag 5 januari 2002 @ 14:58:31 #205
    19254 Nighteye
    Leave a msg after the finger..
    pi_2714499
    quote:
    Op zaterdag 05 januari 2002 14:53 schreef Catootje het volgende:

    [..]

    Ik wil best wat inhoud doen ja...


    L33t PHP coder en knutselaar meldt zich

    hehe j/k.. nah ik wil niet m'n ego strelen, maar ik kan goed PHP-en..
    en ik wil ook meehelpen met het in elkaar zetten, in orde maken van die machines..

    ik lees dit net pas, kweet niet of dit nog speelt enzo..(denk het wel)

    Ik heb hier ook nog wel een oude 486dx 66MHz staan.. kan je altijd nog een hoop van die oude spelletjes op spelen.. verder ehmz, wat heb ik hier nog liggen..

    commodore64, maar die doe ik toch echt niet weg, sorry..

    SELECT * FROM users WHERE clue > 0; 0 rows returned -- [url=http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=19254]Fok! Fotoboek[/url]
    pi_2714881
    heeft er iemand een transparante fok!logo?
    toch wel zo leuk als ik een logootje kan maken van fok en t.net samen
    pi_2715433
    ik heb nu geen mailtjes meer gezien, en ook niet echt veel overige "donaties", dus ik denk dat we zo snel mogelijk alles in elkaar moeten gaan zetten, voordat mensen niet meer willen enzo

    volgend weekend

    lijkt me overigens het makkelijkste dat er meerdere meetings komen, anders wordt het wel errug moeilijk ensow...

    pi_2715574
    Volgend weekeinde is mij goed! Groningers en Friezen bij mij?
    DANYEL EN THIJS
    ....maar daarna ben ik weer triestig...
    pi_2715719
    DANYEL EN THIJS
    ....maar daarna ben ik weer triestig...
      † In Memoriam † vrijdag 15 maart 2002 @ 19:05:24 #210
    3723 Calypso
    Figment of Your Imagination
    pi_3503403
    Otaku-san,
    Zoek een ander goed doel of ga lekker op vakantie van je eindejaars uitkering!!!

    Voor mij ben en blijf je een kanjer!!!

    http://www.msn.nl/special/wensboom/

    Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url] [br] Respecteer een ander, respecteer jezelf.
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')