Ik merk gewoon dat mensen altijd zo negatief reageren als je zegt dat je U2 goed vindt. In veel gevallen kennen ze de band helemaal niet goed en waaien ze met mening van anderen mee en dat is dus kuddegedrag. Vat het vooral niet persoonlijk op, je kunt best een uitzondering zijnquote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:23 schreef pyl het volgende:
[..]
Het is de eerste keer ooit dat ik hier iets over U2 zeg, en ik vind het al sinds de vroege jaren tachtig helemaal niks. Kom nou niet aanzetten met kuddegedrag...![]()
keequote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:31 schreef MaJo het volgende:
Ik ga er vandoor, moet echt gaan liggenDaf open jij een nieuwe?
Het oude werk van U2 vind ik erg goed maar het nieuwe werk is zo inspiratieloosquote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:32 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Ik merk gewoon dat mensen altijd zo negatief reageren als je zegt dat je U2 goed vindt. In veel gevallen kennen ze de band helemaal niet goed en waaien ze met mening van anderen mee en dat is dus kuddegedrag. Vat het vooral niet persoonlijk op, je kunt best een uitzondering zijn![]()
sommige mensen rekenen ook met de 16de, mag allebei dacht ikquote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:34 schreef vanKampen het volgende:
15 juli 622
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:34 schreef vanKampen het volgende:
15 juli 622
Ik heb ook cd's van U2 dus weet wel degelijk waar ik het over hebquote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:32 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Ik merk gewoon dat mensen altijd zo negatief reageren als je zegt dat je U2 goed vindt. In veel gevallen kennen ze de band helemaal niet goed en waaien ze met mening van anderen mee en dat is dus kuddegedrag. Vat het vooral niet persoonlijk op, je kunt best een uitzondering zijn![]()
klopt, iets met de sterrenkundige ne de burgelijke kalender meen ikquote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:35 schreef vanKampen het volgende:
[..]
sommige mensen rekenen ook met de 16de, mag allebei dacht ik
Dan zijn we het eens. Ik heb het over het werk tot en met Achtung Baby zeg maar.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het oude werk van U2 vind ik erg goed maar het nieuwe werk is zo inspiratieloos
twee punten toch?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:35 schreef slaveloos het volgende:
[..]
![]()
dat had ik nooit verwacht zo snel heel goed!
vanKampen +1
vind U2 niks meer sinds the unforgettable fire, met uitzondering van achtung baby, die vind ik wel aardig.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:35 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Dan zijn we het eens. Ik heb het over het werk tot en met Achtung Baby zeg maar.
sorry, punten aangepast!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:37 schreef vanKampen het volgende:
[..]
twee punten toch?
oja, heb stage gelopen bij een islamitische organisatie, heb dit destijds nog verteld in mijn presentatie als achtergrond info!
Ja..daar kan ik me ook wel in vinden. Ik vind Under a bloodred sky trouwens erg goed. Lekker livequote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:35 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Dan zijn we het eens. Ik heb het over het werk tot en met Achtung Baby zeg maar.
Hmmmmmm ...... ik ben bang dat ik ermee begon. Geheel nodeloos bovendien. Excuses. Ik trek mijn woorden in: U2 is natuurlijk een wereldband!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:38 schreef vanKampen het volgende:
kunnue jullie stoppen met die U2 discussie, jullie spammen het hele topic vol
gary powersquote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:38 schreef Daffodil31LE het volgende:
Sinds het neerhalen van een U2 ergens in Rusland is het niets meer geworden... Laten we het daarop houden. Okee?
weet je een vraag?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:39 schreef vanKampen het volgende:
wie maakt er zo een nieuw topic aan?
Ikke. Is dat een goed antwoord voor twee punten?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:39 schreef vanKampen het volgende:
wie maakt er zo een nieuw topic aan?
ik heb mijn woorden al verduidelijkt geloof ik, dus sarcasme lijkt me niet echt nodig.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:40 schreef pyl het volgende:
[..]
Hmmmmmm ...... ik ben bang dat ik ermee begon. Geheel nodeloos bovendien. Excuses. Ik trek mijn woorden in: U2 is natuurlijk een wereldband!
(En ik kan er niet eens over oordelen, want ik ken hun muziek nauwelijks ....)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |