Guttegut..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:13 schreef pyl het volgende:
ken ik van dat overschatte rotbandje één titel ....
Hmm The Joshua Tree lijkt me toch een veel bekender album dan Achtung Babyquote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:13 schreef pyl het volgende:
Whehehe .... ken ik van dat overschatte rotbandje één titel ....![]()
Even denken hoor ...
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:15 schreef Homdeck het volgende:
En U2 is niet overschat trouwens....
Ja ik had het in de gaten hahaquote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:15 schreef Neleos het volgende:
Reasonable Doubt is van Jay-Z Jojoortje![]()
Het is gewoon een trend om U2 af te zeiken. Kuddegedrag en nergens voor nodig...quote:
Dat is onzinquote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:17 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Het is gewoon een trend om U2 af te zeiken. Kuddegedrag en nergens voor nodig...
We verschillen van meningquote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is onzinIk hou er zelf niet van en vind het daar overhyped. Ik vind het eerder kuddegedrag om het per se leuk te moeten vinden terwijl het helemaal niet zo briljant is...
Over overrated gesproken, The Beatles...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is onzinIk hou er zelf niet van en vind het daar overhyped. Ik vind het eerder kuddegedrag om het per se leuk te moeten vinden terwijl het helemaal niet zo briljant is...
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:19 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Over overrated gesproken, The Beatles...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |