quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:52 schreef dartfanaat het volgende:
Ook weer een vraag waar ik het antwoord op schuldig moet blijven. Maar het positieve is dat ik weer veel leer vanmiddag
Ligt er tegenaanquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:51 schreef Asmodian het volgende:
Oh, in SF zelf? Uhmm... North Beach?
Nee, helemaal niet zelfsquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:54 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Dus het is niet helemaal nutteloos
![]()
Juist!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:54 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Telegraph Hill?
quote:
Stanley was me voorquote:
Inderdaad Eddie Izzardquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:57 schreef Asmodian het volgende:
[..]
![]()
Eddie Izzard-reference?
“Are you going to “The City” today?
“I might go to “The City.”
And Oakland is just a collection of houses, is it?
Z'n stem ook echt... Hilarisch
Nee, posterijen, telegrafie en telefoniequote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:55 schreef MaJo het volgende:
Dan zou de hint PTT moeten zijn
Ik niet in ieder gevalquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:58 schreef MaJo het volgende:
Gaat iemand me nog gelijk geven dat het Post Telefoon Telegraaf is?
Telegram ipv Telegraaf dacht ik.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:58 schreef MaJo het volgende:
Nope. Andersom.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:58 schreef MaJo het volgende:
was, het is nu KPNquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:58 schreef MaJo het volgende:
Ik moet je helaas teleurstellenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:58 schreef MaJo het volgende:
Jij gaat dus bombrieven bezorgen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:00 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Het is nu TPG en bijna TNT....
Ik ben postbode![]()
![]()
o ja, je hebt gelijkquote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:00 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Het is nu TPG en bijna TNT....
Ik ben postbode![]()
![]()
Heel veel huis-aan-huis en zooi... en t wordt alleen maar minderquote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:01 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Jij gaat dus bombrieven bezorgen.
Is dat nu nog booming business?
Nope, zie bron http://www.tpgpost.nl/corporate//bedrijf/geschiedenis/index.jspquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:58 schreef MaJo het volgende:
quote:In 1928 werd de officiële naam: Staatsbedrijf der Posterijen, Telegrafie en Telefonie (PTT).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |