Waterski?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:38 schreef Jojoortje het volgende:
Ik wist dat het eindigde op -ov of -ski
Zoals alle Russische namenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:38 schreef Jojoortje het volgende:
Bovkontskiquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:38 schreef Jojoortje het volgende:
Jij noemde de schrijverquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:38 schreef Jojoortje het volgende:
Yay!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:37 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Tjonge jonge, dat is wel heel vlot. Ik ben bang dat je zijn voornamen ook nog wel had geweten.
Asmodian +2
Dus je bent echt een machinequote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:41 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Yay!![]()
Hij heeft maar 1 voornaam: Rodion. Zijn patronym is Romanovich (zoon van Roman)
Een vraag voor de Eisbär-kenners:
Welke band die nu redelijk wat populariteit geniet heette oorspronkelijk 'Polar Bear'?
Was mijn tweede gok en ik denk dat je gelijk hebtquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:41 schreef Supersheep het volgende:
Snow Patrol!!!!!
Jaaaa!!!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:41 schreef Supersheep het volgende:
Snow Patrol!!!!!
Wacht maar; ik heb nog een zooi ouwe bagger staan...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:44 schreef Supersheep het volgende:) worden wel wat goede bands opgesomd zeg
Ja stuk voor stuk!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:44 schreef Supersheep het volgende:) worden wel wat goede bands opgesomd zeg
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:43 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]Hij heet eigenlijk AsmoD2...
![]()
Zoals Grauzone bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:44 schreef Supersheep het volgende:
worden wel wat goede bands opgesomd zeg
De enige van het rijtje waar ik nog nooit iets van gehoord hebquote:
Ik zag dat jij Coldplay gokte. Is dat door de Polar Bear -> Cold referentie of dat je door het Clocks-trauma maar hebt besloten Coldplay te gokken bij elke muziekvraag van mij die je niet weet?quote:
Nee, ik dacht inderdaad Polar Bears zijn koud. En Clocks vind ik nog meevallen. Dat laatste album is een nog veel groter drama.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:46 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik zag dat jij Coldplay gokte. Is dat door de Polar Bear -> Cold referentie of dat je door het Clocks-trauma maar hebt besloten Coldplay te gokken bij elke muziekvraag van mij die je niet weet?
Download Eisbär maar eens, iedereen hier is al fan.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
De enige van het rijtje waar ik nog nooit iets van gehoord hebIs het wat? Waarmee valt het te vergelijken?
Ik bedoelde die Clocks vraag van mij toen wij met z'n tweeën de nachtploeg aan het vormen waren. Vertaalde lyrics... Uit je geheugen geblokkeerd?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:47 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nee, ik dacht inderdaad Polar Bears zijn koud. En Clocks vind ik nog meevallen. Dat laatste album is een nog veel groter drama.
Oh God dat nummerquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:48 schreef Neleos het volgende:
[..]
Download Eisbär maar eens, iedereen hier is al fan.![]()
Eeh, staat me vaag nog wat van bij. Het was laat toen en ik was redelijk dronken.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:49 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik bedoelde die Clocks vraag van mij toen wij met z'n tweeën de nachtploeg aan het vormen waren. Vertaalde lyrics... Uit je geheugen geblokkeerd?
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:50 schreef Supersheep het volgende:
Mark Bittner was een man die in San Francisco een groep papegaaien leerde kennen en zichzelf steeds meer met die beestjes verbonden voelde en ook voor ze ging zorgen. Hier is ook een documentaire over gemaakt.
Wat is de naam van de buurt/regio in San Francisco waar dit zich afspeelde?
En dan zeg ik: South Beachquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:51 schreef Asmodian het volgende:
Oh, in SF zelf? Uhmm... North Beach?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |