beetje tegenstrijdig he... Wil je iets kleins en lichts --> Koop een ouwe citroen AXquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:51 schreef XTracer het volgende:
Ik en Lishe zitten met een dilemma, wij willen graag een 2e auto er bij kopen. Het probleem is, dat deze auto eigenlijk maar heel weinig gebruikt gaat worden. Waarschijnlijk zal hij zo'n 100 km per week rijden.
Wat is nu verstandig. Als ik zo kijk, wil ik maximaal rond de 7000 euro uitgeven, maar is dit het wel waard? Het moet wel een veilige auto zijn en eigenlijk 5 deuren hebben. Ze moet er zo nu en dan ook mee naar haar ouders kunnen (180 km rijden). Het liefst moet het een klein auto'tje zijn welke niet te duur is in de verzekering en wegenbelasting.
Heeft er iemand advies over deze zaak? Help!
Ja je kunt twee weken wachten, dan staat ie bij de dealer en betaal je wat meerquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:14 schreef XTracer het volgende:
Lol, mail me maar pics en stats, maar ik weet eigenlijk bijna zeker dat ik hem gewoon bij een merk dealer ga kopen.
Zodra de maxi-cosi tijd voorbij is (meestal na een maand of 9 / 10), kan het kind ook voorin. Dan heb je niet per sé een 5-deurs nodig. Of zijn er plannen voor (ooit) een tweede?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:03 schreef XTracer het volgende:
5 deuren is eigenlijk een eis, aangezien we een kind hebben en je die niet elke keer met 3 deuren achterin wil zetten, dat is pas een klote werk. Een scootertje werkt op die manier natuurlijk ook niet
OV is ook geen optie, want het is voor woon-werk van mijn vriendin.. dat wil ik haar niet aan doen.
Ik ben ook geen fan van Reno, maar dat is niet zo'n probleem bij een PEUGEOT 206quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:29 schreef XTracer het volgende:
.. Een 206 is ook nog wel een idee, die zijn niet duur, maar ik ben niet zo'n fan van Renault. ..
AX heb je ook in 5deurs he, is opzich wel een kleine auto. Maar dan zit je idd weer met veiligheid.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:52 schreef Gripper het volgende:
[..]
beetje tegenstrijdig he... Wil je iets kleins en lichts --> Koop een ouwe citroen AX
wil je iets veiligs, koop dan een toyota aygo of zoiets.
Wil je 5 deuren, dan wordt het geen kleine auto meer genoemd.
Het is alleen, naar mijn mening, een waardeloze auto. Vandaar waarschijnlkijk vrij goedkoop.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:11 schreef EdPowers het volgende:
De Daewoo matiz heeft standaard 5 deuren, is piepklein en valt binnen budget
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |