Whehehe!quote:
Star Wars is dan ook een actie-avontuur met sci-fi trekjes.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben een sci-fi fan, maar het moet wel redelijk blijven. Dat zal de reden zijn dat met name Star Wars mij nooit heeft weten te bekoren, het lijkt er echter op dat Mass Effect een stuk natuurlijker omspringt met bepaalde wetenschappelijke feiten.
Ja, het zal heersen.
*dringende vraag is*quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:48 schreef MMaRsu het volgende:
Trouwens waar kan ik gold kopen met CC in het 360 menu?
CTRL-ALT-DEL is dus wel ff een van de beste strips. Hun Dead Rising serie is zo veel leuker dan die van Penny Arcadequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:56 schreef devv05 het volgende:
[..]
Die tekenaar kan beter kappen of iemand erbij zoeken die wel gevoel voor humor heeft.
Wat bedoel je met gold kopenquote:
Jaquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:04 schreef Erwtensoep het volgende:
Komt Mortal Kombat naar Arcade of is dat nog niet bekend?
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:59 schreef Morthill het volgende:
[..]
CTRL-ALT-DEL is dus wel ff een van de beste strips. Hun Dead Rising serie is zo veel leuker dan die van Penny Arcade
Mooiquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
JaUltimate MK III (hoop characters) Ergens in november dacht ik.
azijnpissen is ook een vakquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:30 schreef Erwtensoep het volgende:
Daar heb je ook wat aan als je een 360 hebt...
Ah, jij bent meer van de Manus humorquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:56 schreef devv05 het volgende:
[..]
Die tekenaar kan beter kappen of iemand erbij zoeken die wel gevoel voor humor heeft.
Ergens in het menu waar je ook je punten kan kopen, dacht ik.quote:
je hebt je account ook maar afgestoftquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:23 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Ergens in het menu waar je ook je punten kan kopen, dacht ik.
Hopen dat die wat beter is dan SF2, daarvan lees ik weinig goedsquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
JaUltimate MK III (hoop characters) Ergens in november dacht ik.
Andere sites bezoeken.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hopen dat die wat beter is dan SF2, daarvan lees ik weinig goeds
Geblesseerd he, nu heb ik weer de tijd voor games.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:24 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
je hebt je account ook maar afgestoft
Ze zijn veelal gebaseerd op nostalgie. Tegenwoordig zijn er veel betere vechtgamesquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:32 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Andere sites bezoeken.
Ik heb zat positieve reviews gelezen.
quote:Sure, it's a classic game but our fond memories paint a picture of a game far better than it actually is
Niet voor dat bedrag, op de X360 EN online.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze zijn veelal gebaseerd op nostalgie. Tegenwoordig zijn er veel betere vechtgamesEurogamer omschrijft dat mooi:
[..]
Ach, als jij er plezier mee hebt prima hoor. Vast nog wel meer, maar ik hoef m niet strax.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:38 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Niet voor dat bedrag, op de X360 EN online.
Met de game is vrij weinig mis, de joypad maakt het wat lastig spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |