Nou dan, goede reden toch!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Gisteren was ook voetbal, morgen ook, overmorgen ook.
We zijn echt weer van startquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Overmorgen begint het echte werk, RBC Roosendaal - TOP Ossquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Als je maar van mijn Jup afblijft!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:32 schreef RayMania het volgende:
Rondje op Co!
Henkie Henkie Henkie Henkie Vos!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Overmorgen begint het echte werk, RBC Roosendaal - TOP Oss.
Tegen z'n oude club, al is dat bij hem niet zo moeilijkquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:34 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Henkie Henkie Henkie Henkie Vos!
Voil racingteef is hem!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Tegen z'n oude club, al is dat bij hem niet zo moeilijk.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Nou, ik moet naar de kapper vanmiddag, boodschappen voor moeders doen, freerolletje spelen... Als er iets bijkomt, moet ik je inschakelen.
Lees dan!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar wat is er nou met golfer aan de hand!!!!!?!!!!
Nachtelijk doorzakken in reltopics.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar wat is er nou met golfer aan de hand!!!!!?!!!!
Kutzooi, ik ben veel te lang door gegaan met studeren. Ik zit nog helemaal niet in een vakantieritmequote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:14 schreef VoreG het volgende:
mogguh
Dan moet jeje nog een paar keer omdraaien en dan is het voor je het weet weer half 2quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Kutzooi, ik ben veel te lang door gegaan met studeren. Ik zit nog helemaal niet in een vakantieritme
Vanmorgen ook al om half 10 wakker
quote:Goh inderdaad. Tof. De user verdedigen die jouw naaktfoto's verspreidt, prachtig.
Popo met z'n opmerking over een puberende strijkplank als mod vond ik ook een lach waard!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Tsja... Fijne ban weer...
Leukste quote uit het gedoe is toch wel deze
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |